sobota, 16. novembra 2013

Recipe: Bean brownies ♥


Už v minulom príspevku som Vám spomínala, ako sa mi v trúbe pečie moje prvé "brownies". Musím sa pochváliť, že sa mi to skutočne vydarilo, čo som vôbec nečakala, keďže moje pečenie podľa receptov vždy dopadne dosť zle. Tieto brownies sú skutočne zdravé, čo som pochopila už hneď po prečítaní receptu :) Recept som našla na tomto blogu a hneď ako som uvidela, že mám všetky ingrediencie doma, tak som sa doň veselo pustila. Všetko som robila presne podľa receptu, akurát som nahradila špaldovú múku žitnou, lebo špaldovú múku som doma nemala. Ako inak, ostatní členovia rodiny to ofrflali (oni však nevedia čo je dobré a radšej do seba tlačia všelijaké keksíky a neviem čo ešte), no mne to tak zachutilo, že už sa neviem dočkať, kedy si to urobím znova (svedčí o tom aj fakt, že som neodolala a hneď po vybratí z trúby zjedla asi 1/2 plechu., ten však nebol veľký). Teraz už poďme k samotnému receptu. 

Budete potrebovať:
250 g uvarenej fazule
1 banán
1/2 šálky mlieka
3 PL olivového oleja
2 PL medu
1/2 šálky celozrnnej žitnej múky (alebo špaldovej)
4 ČL kakaa
1/2 balíčku prášku do pečiva
štipka soli

Postup:
Fazuľu si uvaríte a po uvarení rozmixujete (pre tých, čo nemajú ponorný mixér ako ja, fazuľu som si roztlačila, šlo to úplne hladko). V ďalšej miske si roztlačíte banán, pridáte mlieko, olej a med a poriadne zamiešate. K tejto zmesi si primiešate roztlačenú/ rozmixovanú fazuľu a celú to spolu rozmixujete. Následne prisypete múku zmiešanú s kakaom, práškom do pečiva a soľou a opäť rozmixujete. Vznikne Vám z toho hladná zmes, ktorú vylejete na menší plech. Ja nemám veľmi dobré skúsenosti s pečením na papieri na pečenie, nikdy sa mi to vtedy nepodarilo, tak som si plech skutočne jemnúčko vymastila Herou. Plech som potom vložila do trúby a piekla cca. 15min. pri teplote 170-175°C. 
Hneď po vytiahnutí z trúby to vyzeralo asi takto...


Ja som si to hneď zapojila do môjho olovrantu a musím povedať, 
že s bielym jogurtom a orieškami je to skutočne dobrota!
A takto som to naservírovala pre ostatných členov rodiny...


Určite odporúčam vyskúšať skutočne každému, takúto dobrotu som nejedla už dávno! 
Pekný zvyšok sobotného večera Vám prajem ♥

12 komentárov:

  1. Vypadá to úžasně !! Máš to nádherné ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som naozaj rada, že ti chutilo, lebo keď pridávam nejaký recept tak rozmýšľam nad tým, že čo ak som ja divná a vôbec to nie je také dobré ako si myslím :-D a mne sa osvedčilo, ak rodine nepoviem z čoho to je, potom nikto nefrfle ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som im to ani nepovedala :D nechápem prečo im to nechutí. Ja som si ešte aj teraz dala :D pre toto nelubim vypekať, leo potom sa tomu ťažko odoláva. Mamina mi na to povedala, že to je také pre mňa, nech sa zdravo stravujem, že oni sa nepotrebujú :D Ale nebudem im do toho hovoriť, nech si robia čo chcú. Zajtra ešte vezmem aj ockovi, snád on moju snahu ocení :D Každopádne užasný recept :))

      Odstrániť
  3. Moc hezká skleněná mistička!:)
    asi už taky zaexperimentuji a udělám si! povedly se ti:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to skvěle, zkusím to určitě :) Doma máme stejnou formu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluju a miluju a miluju tvoje články o jídle! Snad jen u mě tři blogerky, co umí vyfotit jídlo a článek pěkně podat! Jen tak dál♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neskutočne, neskutočne si mi zdvihla moju pokazenú náladu tvojím komentárom!! Dakujem ti veľmi krásne ♥♥♥

      Odstrániť
  6. Vyzerá úplne úžasné :)) tiež sa na ne chystám už strašne dlho, už som si aj dokonca kúpila nový plech len na brownies :D rozmýšľam nad tým, že by som žitnú múku nahradila rozmixovanými ovsenými vločkami

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. boli fakt vynikajúce! :) To je dobrý nápad s tými vločkami :) Bohužiaľ ti neviem povedať, či sa to podarí alebo nie, lebo ja v tomto "nahrádzaní" ingrediencií nie som veľmi dobrá. Kolkokrát som vyskušala niečo nahradiť niečím iným a dopadlo to dosť zle :D

      Odstrániť