nedeľa 24. novembra 2013

Sunday morning ♥


♥ Pekné nedeľné ráno prajem ♥
Možno si niektorí pomyslíte, čo je na dnešnom ráne pekné, keď vonku prší a je zamračené. No keď sa niekto (ja) zobudí s dobrou náladou,
tak je hneď deň krajší :) Som totiž sama doma a je tu neskutočný kľud, ktorý sa budem snažiť naplno vyhcutnať. Čas, kedy som doma sama úplne
zbožňujem, pretože ma nikto neotravuje a môžem si robiť, čo chcem. K dobrej nálade mi dopomohli aj moje (delikátne) raňajky. Ovsená kaša bola  
vynikajúca! Nebola ničím výnimočná, no napriek tomu som si na nej strašne pochutnala. Ráno bola dosť dlho tma, tak fotky nie sú práve také,
s akými by som bola spokojná, čo ma trošku mrzí. Ale je to pochopiteľné vzhľadom na počasie.

  
Čo kašu troška obzvláštnilo bolo mlieko, z ktorého som si kašu robila.  Ako som v minulom príspevku spomínala,
v McCafé som si dala Chai Latté, ktoré mi strašne chutilo. Všimla som si už dávnejšie v DM, že tam majú Ovsené Chai mlieko,
no neodvážila som sa na jeho kúpu. Včera som si ho predsalen kúpila a urobila som dobre. Dodá kaši veľmi dobrú arómu a aj sladkosť. 

Postup ako som si kašu urobila:
Na spodok misky som si poukladala jedno celé jabĺčko nakrájané na kocky a 1/2 kiwi. Na to som si naliala kašu, do ktorej som už počas varenia
primiešala datle. Napokon som vrch ozdobila s druhou 1/2 kiwi a vanilkovým tvarohom, ktorý urobila mamina. Nesmeli chýbať ani vlašské orechy,
na ktorých som v poslednej dobe závislá. Pohrabala som sa po stolíku a ako malé decko som si na vrch nasypala tie krásne farebné cukríky,
ktoré celú kašu trošku spestrili :) No nie sú rozkošné? :D hh. 


Robili ste si nejaké špeciálne raňajky, keďže je nedeľa? 
Čo dobrého ste raňajkovali? 

14 komentárov:

  1. Vyzerá krásne, hlavne s tými cukríkmi. Závislosť na vlašských orechoch máme spoločnú, tiež by som ich vedela jesť na kilá. Ale to asi všetky orechy :)
    Ovsené Chai mlieko? To počujem prvýkrát, ale možno sa po ňom v DM poobzerám, díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To barevné zdobení úplně miluju :p!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš moc krásné fotky, to fotíš foťákem nebo mobilem?
    Ovesné kaše miluji, ale mám pocit, že mě tolik nezasytí, jako třeba pečivo nebo tvaroh://
    Přeji krásnou neděli:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Fotím digitálnym foťákom. Aj tebe prajem krásnu nedeľu ♥

      Odstrániť
  4. mňam vyzerá to veľmi dobre :) <a href="http://orsolyaambrusova.blogspot.com>My thoughts</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to přímo úžasně ! Mňam mňam ! <3 Máš vždy krásné snídaně !
    Já jsem dnes měla celozrnný slunečnicový chléb s arašídovým másle a banánem + probio jogurt s goji a mandarinkou :-) Snídaně je nejlepší část dne !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju tvoje články a fotky jsou stejně krásně barvené jako vždycky! I já zbožňuju když jsem doma sama... ta božská pohoda tu nic nenahradí pfff ale dost o tom protože já doma sama nejsem:D!! Krásnou neděli zlatíčko♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádhera Lucinko! Projedu tvůj blog a jsem najezená :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mě vařená ovesná kaše nechutná, nebo ji neumím, nevím :/ Takže já si vločky máčím do džusu nebo vody ale už mi dochází nápady. nechtěla bys někdy udělat článek o ovesných vločkách? nějaké tipy, recepty, overnights? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak to pomôže tak veľmi rada :) Predsalen je to asi to, čo sa tu objavuje najčastejšie :D Určite taký urobím! :))

      Odstrániť
  9. Je strašně krásná :))) Ta barevná posypka je skvělý nápad, vypadá to skvěle :)))

    OdpovedaťOdstrániť