štvrtok 12. decembra 2013

12.12.2013 ♥

S prichádzajúcimi Vianocami je to už priam samozrejmosť, že ľudia vedia, čo by si radi našli pod stromčekom. Z tohto dôvodu vznikajú rôzne wishlisty s prianiami, čo si asi tak kúpiť, aby sa nestalo to, že si napokon kúpime to, čo skutočne nepotrebujeme. Môj tohtoročný wishlist nie je nejak rozsiahly, pretože nie je nič, čo by som skutočne veľmi veľmi chcela. Nachádzajú sa v ňom skôr praktické veci. Nedávala som si doň ani oblečenie ako svetre, nohavice či topy, pretože mi v skrini stoja veci, ktoré som nemala oblečené už ani nepamätám a ďalšie momentálne nepotrebujem. Skôr by som sa rada zbavila tých, čo mám :D. Uvidíme, čo sa mi nakoniec podarí kúpiť z týchto vecí. Čo si prajete na Vianoce vy? Máte už svoj wishlist hotový? :)




1. Čižmy ♥
Mám problém nájsť také čižmy, ktoré by mi vyhovovali, pretože po 1. mám veľkú nohu a
po 2., rada by som si kúpila kožené, ktoré sú súčasne aj zateplené a presne toto je to, čo nájdem skutočne ťažko.
Väčšina kožených čižiem zateplené nie sú, no ja pevne verím, že nejaké dobré nájdem.

2. Čierna kabelka ♥
Ja svoju síce mám a je veľmi dobrá, pretože to nekonečné vláčenie kníh + nádobiek s jedlami zvláda fakt dobre
(sama sa čudujem, že sa ešte nepretrhla), no vidno na nej, že je používaná skutočne každý deň, tak určite by som si rada kúpila novú,
ktorá zvládne takú ťažkú nálož, akú ja nosievam bežne do školy.

3. Vysnívaný stojan na šaty ♥
Vyzerá to tak, že sa vyberieme do Ikei, takže toto bude prvé, čo pôjdem pohladať. Chcela som to už veľmi veľmi dlho,
no my do Bratislavy nechodievame a bohužiaľ som ani nenašla nikoho, kto by tam šiel a kúpil by to. Je to skutočne praktická vec.

4. Botasky na behanie ♥
Špeciálne tieto majú dobré drážky na spodu, čo je vlastne proti šmýkaniu sa. Ak si však botasky na behanie nekúpim,
nebudem nešťastná, pretože moje Adidas mi slúžia zatiaľ dobre. Chcela som to hlavne kvôli behaniu v zime.

5. Sporttester ♥
Táto vec by sa už z wishlistu mohla aj vyškrtnúť, keďže som šťastná-prešťastná, že som si ho nakoniec objednala.
Malá predvianočná nádielka :)

6. Stolík ♥
Tento úžasný stolík takisto z Ikei ma zaujal, keď som ho uvidela u kamarátky. Je úžasný a do mojej izby priam stvorený.
Už teraz sa vidím, ako by sa mi na ňom dobre fotilo jedlo :)

7. Podnos ♥
Ďalšia vec, ktorá súvisí s tematikou blogu. No nie je úžasný?

8. Kabát ♥
A poriadne zateplený! Hľadám, hľadám, no neviem či som ja príliš náročná alebo som skutočne nikde nevidela dlhý,
bledohnedý/krémový, zateplený kabát, ktorý má kapucňu s kožušinkou (kabát ne obrázku je len ukážka farby a typu).

Čo myslíte? Nachádza sa vo Vašom wishliste niečo podobné? 

7 komentárov:

  1. Krásné věci si přeješ zlato, já ten stoleček mám :P Já si na Vánoce přeju hlavně nějakou krásnou misku na snídani :D aby byla pokud možno fotogenická a jídlo v ní vypadalo tak skvěle, jako to tvé :P <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to rozhodne navštív Ikeu :)) V nej je tolko tohoo, že by si si ani vybrať nevedela :) Ak tam náhodou pojdeme, tak určite odtial neodídem tiež s nejakými miskami :)

      Odstrániť
  2. Super wishlist, tiež si želám niektoré z tých vecí :) Bohužiaľ ten stojan sa mi nezmestí do izby :(
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné dárečky si přeješ ! Ten kabát je krásný a boty na běhání taktéž :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten stojan na šaty chci taky, už hrozně moc dlouho. Bohužel, ho zatím nemám kam dát...
    Budu ti držet palce, abys dostala všechno, co si přeješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bych asi ze všeho nejradši pod stromečkem našla kuchyňskou váhu. Je to trošku zvláštní přání, ale podle mě by mi stačilo:D Jak říkáš, momentálně nic nepotřebuju a jsem ráda, že si můžu užívat rodinky:)

    OdpovedaťOdstrániť