streda, 18. decembra 2013

18.12.2013 ♥

Som veľmi rada, že som sa konečne dostala k napísaniu nového príspevku. Bohužiaľ posledné dva týždne boli strašne rušné a mala som čo robiť do školy. Dneska ma čaká posledný zápočet takže: Hip-hip- hurááá! A konečne si môžem začať užívať zaslúženého voľna a troška vianočnej nálady, ktorá pevne verím, že sa dostaví. Držte mi dneska poriadne palce! Po zápočte sa vyberiem so spolužiačkami na vianočný punč (mňamiii), ktorý úplne zbožňujem, tak by nebolo na škodu, keby si jeden uvarili aj doma. Tiež ste takými milovníkmi vianočného punču ako ja? Štvrtok, piatok a sobota budú ešte viac menej rušné, keďže mám naplánovaných viacero vecí, no na blog si čas nájdem! (musím). Tešíte sa už na prázdniny??? Určite utečú strašne rýchlo, ako vždy, no veľmi dúfam, že si každý užije ten čas a strávi ho presne tak ako sa má, teda s rodinou. Nie som veľmi veľký obľúbenec Vianoc, pretože každý rok sa na nich niečo pokazí, tak sa budem snažiť, aby to tento rok bolo inak. No späť k dnešnému food diary, ktorý začnem raňajkami, ktoré som si dopriala po dnešnom rannom behu.  



Ovsená kaša s banánom, jabĺčkom, bielym jogurtom,
arašidmi a posypaná škoricou ♥

Obľúbená varianta ovsenej kaše s vajíčkom (!), ktorú si neviem vynachváliť.
Naschvál som Vám odfotila ovsenú kašu aj "zvnútra", aby ste videli, že aká je krásne hustá.
Skutočne odporúčam, ak ste si ju ešte tak nepripravovali.


Nastrúhané jablko s bielym jogurtom, hurmikaki a posypané škoricou ♥

Pšeno s morskými plodmi a dusenou zeleninou ♥

Špagety s dusenou zeleninou ♥

Pšeno s celou mozzarelou, mrkvičkou a uhorkou ♥

Nastrúhané jabĺčko s nastrúhanou mrkvou, poliate bielym jogurtom a hrozienkami ♥

Mäso so pšenom a zaváranou zeleninou ♥

Chlieb s tvarohom a banánom, poypaný škoricou ♥

Kiwi s tvarohom a bielym jogurtom, s kúskami čokolády ♥

Pšeno s nastrúhanou mrkvičkou, hlivou a tofu syrom

V dnešnom Food diary toho bolo trošku viacej, keďže sa mi nahromadilo viacej fotiek za ten čas, snáď sa Vám páči a aspoň trošku sa Vás inšpiruje. Áno viem, pšeno, pšeno, stále len pšeno, no bohužiaš som si ho nesmierne obľúbila a teraz naň nedám dopustiť. Pripravujem si ho najmä keď sa rýchlo rýchlo ponáhľam a nechce sa mi variť cestoviny ako napr. penne, ktoré ma ani zďaleka nezasýtia tak dobre, ako práve pšeno. Na záver, prajem Vám peknú stredu ♥ Ja si utekám pripraviť nejaký chutný obed a potom sa chystať do školy. Majte sa krásne!

9 komentárov:

  1. mňaaaaam ♥ musím konečně vyzkoušet ty jáhly :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ňááám!!! To mi připomíná, že jsem strašně dlouho neměla jáhlovou kaši:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, tvé fotky jsou čím dál lepší :) Dostala jsem chuť na jáhly (pšeno), protože ty tvé jídla vypadají luxusně :) A tu kaši na tvé doporučení vyzkouším, děkuji za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vždy sa neuveriteľne teším na tvoje príspevky s jedlom. Poslednou dobou vyhľadávam najviac blogy s jedlom a tento tvoj patrí k nim. Veľmi rada sa vždy na tvoj blog vraciam :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak jsem dostala z tvých fotek hlad a jdu to raději zaspat :D Jedním slovem prostě YUMMY :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta kaše vypadá velce (což je pro mě, nanažrance dobře!:D), to ji děláš ze 60g vloček a 300ml vody? :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno. Keď je v nej vajíčko, tak 50gr vločiek, 300ml vody + vajíčko, ale ak bez neho: tak 50gr vločiek, 150ml vody a 150ml mlieka :)

      Odstrániť