streda, 25. decembra 2013

25.12.2013 ♥


Tak čo?! Ako prežívate Vianoce? Papáte, papáte, leňošíte a pozeráte televízor? Lebo ja áno! Celý deň pozerám filmy, ktoré vysielajú. Milujem najmä tie so Santom, no tento rok ich neišlo veľmi veľa, čo je veľká škoda. Po rannom, 45 minútovom behu som sa vrhla na ovsenú kašu s vajíčkom, kiwi, granátovým jablkom, arašidmi, čokoládou a bielym jogurtom so škoricou! Mňááám! Veľmi sa teším, že sa ráno vonku nešmýka a tak sa môžem pokojne vybrať si zabehať. Nikde nikto, prázdne ulice a čerstvý vzduch. Dokonalejší začiatok rána si ani nedokážem predstaviť. Vždy keď sa vrátim domov z behu, nič mi nespraví väčšiu radosť, ako keď sa pustím do prípravy raňajok, ktoré si potom vychutnám pri televízory a pri pozeraním blogov. Bohužiaľ som po prvýkrát úplne nespokojná s ovsenými vločkami. Keďže som sa do Lidl nedostala, kde som si tie ich vločky strašne obľúbila, bola som nútená si kúpiť vločky v Tescu. Chcela som jemné a jediné, ktoré mali boli od Emca. Sú však hrozné. Úplne drobunké a keď sa uvaria, chutia veľmi čudne. Zatiaľ najhoršie ovsené vločky, ktoré som si kedy kúpila a to som si myslela, že za cenu 1,30€ to bude niečo fakt dobré. Toto je skvelý príklad toho, že nie všetko drahé, musí byť automaticky dobré. Tie vločky z Lidl
stoja 0,50€ a sú skutočne úžasné!


Tu môžete vidieť nášho upečeného kapra. Toto je spôsob, ako ho pripravujeme už posledných 5 rokov na Štedrú večeru. Nevyprážame, ale robíme rybku na masle v trúbe. Takto nám to chutí najviac a je úplne úžasný! Dneska som mala na obed takúto kombináciu, rybka so pšenom (pšeno+špenát+šampiňóny). Predtým som si však pochutnala na rybacej polievke, ktorá je spolu s kapustnicou moja najobľúbenejšia! Včera som si dala po dlhej dobe na večeru tradičný
zemiakový šalát, ktorý vie mamina urobiť úplne najlepšie. Dúfam, že ste si na ňom pochutnali takisto a nevymýšlali ste! :)


Čo sa týka cukroviniek, tak tento rok nedám dopustiť na tieto, ktoré mám zo všetkých najradšej!
Sú jednoduché a suché, pretože tie krémové zákusky mi už akosi prestali chutiť.
Takže u mňa vedie jednoznačne linecké pečivo, orechové rohlíčky a "srdiečka", ktoré sú obalované v práškovom cukre.
Ktorý zákusok je Váš najobľúbenejší? 


A takto vyzeral náš štedrovečerný stôl. Nebolo to nič okúzlujúce a pritom ja tak rada aranžujem stôl na rôzne príležitosti, či už na narodeniny, meniny, Vianoce, či Veľkú noc. Vo včerajšom raňajšom príspevku ste mohli cítiť z článku optimizmus a to, ako sa tešila na večer, pretože som dúfala, že to konečne po rokoch bude iné, veselé a pokojné bez zbytočných hádok a podobne. No ako sa blížil večer, všetko sa to zmenilo a moja dobrá nálada zrazu opadla a priala som si byť niekde úplne inde, hoci aj sama, pretože tak je mi proste najlepšie a vystačím si. Už viem, prečo nie sú Vianoce mojím obľúbeným sviatkom a hoci každý rok dúfam, že sa to zmení, tak sa toho nikdy nedočkám. Práve preto dúfam, že vy ste si Váš Štedrý večer vychutnali s celou rodinou pohromade a užili si Vianoce,
ktoré nás čakajú (chvalabohu) až o rok. 


A keďže dnešný príspevok sa mi podarilo pridať takto neskoro, na záver Vám poprajem dobrú noc ♥

5 komentárov:

  1. Taky se pekne flakam, koukam na pohádky a pořad papam! Moji favorité jsou cokoliv, co je něčím plněné, bohužel. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se snažím každý den plavat a chodit se psama na procházky, ale toho jídla co je tady (wellness hotel), toho je ažaž, už se těším domů, až si uvařím taky ovesnou kašičku♥.
    Cukroví jsem si dala naposledy o Štědrém dni a pak jsem si řekla dost!:D...mé nejoblíbenější je bohužel jako u B* to krémové, nejlépe ještě obalené v čokoládě, mňamiňami:)))
    Taky jsem ráda, že Vánoce jsou zase až za rok, je to krásný čas strávený s rodinou, ale mým nervů, to dává z ohledu jídla dost zabrat:/
    Hezké svátky:)**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doufám, že sis Vánoce krásně užila ! :-) Já taky pořád zobu a zobu a zobu :-D
    Cukroví vypadá nádherně! Já mám nejraději perníčky :-)
    Ten kapřík vypadá moc hezky !

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc hezké fotky :) Mám to podobně jako B*, flákám se, koukám na pohádky, něco pořád uždibuju, jezdíme po návštěvách :) Pořádně se do toho opřu zase až od ledna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já se moc nepřejídám, až na včerejší dědovu svíčkovou jím klasiku zdravě, cvičila jsem i na štědrý den:D
    Z jednoho prostého důvodu..na konci ledna jedu s přítelem do Paříže, kterou si chci užít i se všemi sýry, bagetami, croissanty a cibulačkami:D takže si to, jak to říct, šetřím tam..:D

    OdpovedaťOdstrániť