sobota 28. decembra 2013

28.12.2013 ♥

Dobré ráno!
Ako sa máte? Už máme Vianoce za nami a Nový rok pred nami, no samy uvidíme, že ten rok tak rýchlo ubehne, že sa nenazdáme a budú tu opäť. Ešte stále dojedáte zákusky?? Ja našťastie už nie, sem tam si niečo uzobnem, ale už na to nemám akosi chuť. Dneska ráno som si bola opäť zabehať, zajtra si už dávam voľno, no a po behu som sa pustila do raňajok. Popri nich som si čítala môj (zatiaľ) najobľúbenejší časopis o jedle, ktorý mám predplatený. Momentálne uvažujeme s maminou, že si predplatíme aj časopis Fit štýl, ktorý som čítala u kamarátky a veľmi sa mi zapáčil. Je tam plno zaujímavých vecí a užitočných článkov. Poznáte ho? Kupujete si ho niekto? Teraz po skutočne výdatných raňajkách, ovsenej kaši s vajíčkom, banánom, kiwi, granátovým jablkom, tvarohom a čokoládou, utekám robiť poriadok, pretože poobede k nám príde početná návšteva, tak všetko musí byť tip-top. To zas bude jedla! 


Aké sú Vaše plány na dneska? :) 

10 komentárov:

  1. cukroví stále máme :D
    žádné časopisy neodebírám:) stačí mi ty internetový!
    snídaně vypadá moc hezky, užijte si návštěvu :) nebo spíš návštěva ať si užije vás! já dnes neplánuju nic převratnýho, budu se válet - u knížky nebo u filmu :)
    měj se hezky!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Můžu se zeptat tu misku máš z Ikei? Já mám podobnou, ale ve fialové, tak mě zajímáj estli je stejná, abych mohla odhadovat porce:D
    Jinak ty tvoje kaše, chtěla bych tě mít doma, všechny jste tak šikovné, to moje jídlo vždycky vypadá tak zvláštně:DD
    My dneska jedeme k babičce, ale naštěstí až po obědě, tak snad nebudu moc uzobávat.
    Krásné svátky, mám moc ráda tvůj blog ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie, tá miska nie je z Ikei :) Ja kupujem všetky svoje misky v F&F, lebo Ikeu máme strašne daleko :/ Konečne som našla ideálnu veľkosť, lebo mám aj jednu fialovú, no tá je omnoho väčšia. Dokonca táto stála len nejakých 0,80€ ak si dobre pamätám :) Určite sa tam chod kuknuť, majú tam všelijaké misky rôznych veľkostí :)

      Odstrániť
  3. Užij si návštěvu!:))
    Já za chvilku razím za kamarádkou na procházku, pak bude nějaké cvičení a večer bowling!:)
    (a měla by tam být i mikroekonomie...ale znáš to:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ..hmm..ja som mala ešte dnes ráno zákusok a robíme ďalší plech..takže :D :D ale každé ráno a večer robím brušáky a drepy..tak dúfam, že to nezanechá na mojom tele následky :D:D Fit štýl by som si aj ja chcela predplatiť..je to skvelý časák..inak nemôžem uveriť vlastným očiam, že na tej titulke je Katka Knechtová :D vyzerá brutáálne..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Vám krásne za Vaše komentáre! :) Strašne si ich cením a robia mi veľkú, veľkú radosť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jdu na nákupy..:)) ale nevím, kde vezmu money :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá kaša vyzerá super a časopis možno skúsim raz :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som si práve dnes kúpila prvýkrát ten časopis, Fit štýl, a zatiaľ, čo som prečítala, tak je skutočne veľmi dobrý... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super snídaně :-) Užij si návštěvu :-P A ten časopis neznám :-)

    OdpovedaťOdstrániť