nedeľa 8. decembra 2013

8.12.2013 ♥

Áno, áno! Opäť raňajkový post. Asi by som si mala blog premenovať na niečo spojené s raňajkami :D
Objavujú sa tu prakticky stále, tak pevne verím, že Vás to nenudí. Snažím sa ich mať aspoň stále o niečo iné, aby aspoň týmto spôsobom Vás to inšpirovala :) Okrem toho, dneska som strááášne unavená, takže sa teším, že som sa vôbec zmohla na také raňajky, aké mi z toho vznikli. Šla som spať totiž o jednej v noci (!), pretože som musela napísať jednu esej, ktorú mám odovzdať vo štvrtok, a keďže zo školy chodím domov až večer, skutočne netuším, kedy by som to stihla napísať. Zatiaľ ju ešte nemám vo finálnej podobe, no teším sa, že mám aspoň základ. Bohužiaľ to zrejme nebude nič ohromujúce, keďže ma tlačí čas a na žiadne väčšie a lepšie písanie sa už nezmôžem. Dneska som vstávala už o 5:30, aby som si šla zabehať a verte mi, ten beh mi padol neskutočne dobre. Odbehla som opäť 6 km a po návrate domov sa pustila do najlepšej a naobľúbenejšej časti dňa- raňajok ♥


Pripravila som si ju opäť s vajíčkom, čo sa po rannom behu stáva už mojím zvykom.
Veď predsa treba doplniť energiu, tak preto si nedopriať poriadnu dávku. 
Do tejto ovsenej kaše som si zamiešala 1 vajíčko, mak, med a nastrúhané jabĺčko.
Celú ju ozdobila tvarohom a hrozienkami. No nie je to dobrota?
Makovú kašu som už nejedla poriadne dávno :) 


Mimochodom, práve som si objednala Sporttester a ja sa ho už teraz neviem dočkaaať (juchuchuuu).
Ukážem Vám ho v mojom Vianočnom wishliste, ktorý sa chystám urobiť, keďže s prichádzajúcimi Vianocami je to samozrejmosť.
Vy už máte svoj vianočný wishlist hotový? 


Prajem Vám krásnu nedeľu a nezabudnite! Poriadne si oddýchnite! 
Môžete tak urobiť aj za mňa :) Ja sa teraz presuniem do izby, zapálim si úžasnú vonnú sviečku,
ktorú som si kúpila v F&F a pri teplej kávičke sa pomaly vrhnem do učenia, ktoré nemá konca kraja. 
Krásne ráno ♥

7 komentárov:

  1. mňam mňam další mučivý článek :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Snídani máš opět krásnou :) Já dneska taky dostala chuť na proats, jen byla bohužel méně ohromující, než ta tvoje :D Jinak wishlist nemám a asi ho ani psát nebudu, šetřím Ježíškovu peněženku :D (ale věřím, že kdybych ho přeci jen psala, tak jeden papír stačit nebude :D :/)

    Taky ti přeju krásnou neděli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tuhle variantu musím určitě vyzkoušet! Vypadá to skvěle! Pořádně si odpočiň zlato :) já už mám vše do školy pro dnešek htoové a i když bych měla jet zítra k doktorce pro antibiotika, protože se mě zákeřná angína nechce pustit, jdu do školy abych toho moc nezameškala :-/

    Krásnou neděli ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A udelas nekdy nejaky ten clanek o ovesnych vlockach-kasich? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, anoo :))) Chystám sa naň. Ešte jedna slečna mi to písala minule v komentároch takže určite ano :) Tento týždeň nie, pretože mám toho skutočne vela, od rána do noci sa učím. No budúci víkend, potom pred Vianocami určite článok urobím :))

      Odstrániť