nedeľa, 1. decembra 2013

December is here! ♥

Pekné, prvé decembrové ráno Vám prajem ♥
Tiež ste si všimli, ako ten čas neskutočne letí? Ja sa nestíham čudovať, ako rýchlo prešiel ten jeden rok.
Nielen, čo sa týka konkrétne tohto mesiaca, ale celkovo. Akoby to bolo len včera, čo som išla do školy a začal sa tento semester.
Letí to skutočne rýchlo! Máte radi december? Už ste ho netrpezlivo očakávali? :) U mňa to nie je práve najobľúbenejší mesiac,
pretože Vianoce celkovo nepatria zrovna k mojim obľúbeným sviatkom, ale tá vianočná atmosféra,
či už v obchodoch alebo v meste mi dokáže neskutočne zdvihnúť náladu :)


Dnešné ráno som začala behom ♥, no keďže som predpokladala, že je nedeľa a nebude vonku veľa ľudí, pohla som sa z domu až o 6:15. Mala som pravdu! Na ulici som nestretla ani jediného človeka a len jedno auto, takže sa mi behalo skutočne parádne. Neubehla som však veľkú vzdialenosť, len okolo 5,5km, lebo som sa ponáhlala domov, aby som následne šla vyvenčiť môjho psíka. Takže, pokiaľ neradi beháte vtedy, keď je vonku veľa ľudí, tak určite sa vyberte v nedeľu ráno :) Pred behom som si dala dobré čokoládové zapekané musli ♥ (toho sa neviem nabažiť, je to moja slabosť), pretože keď som si zvykávala dávať banán, na pol ceste sa začal hlásiť hlad a toto musli je na to ako stvorené! Keď som prišla domov, pripravila som si Ovsenú kašu (v tom som majster) s banánom, jahodami, sušenými hrozienkami, vlašskými orieškami a tvarohom♥


Okrem iného, rada by som napísala, že mám sto chutí pridávať príspevok aj každý deň, to mi môžte veriť,
no bohužiaľ mi to momentálne pracovné povinnosti nedovoľujú. Nechcem sa ospravedlňovať za to, že neprispievam pravidelne, 
pretože blog nie je moja povinnosť, ale je to moja veľká záľuba a o to viacej ma to mrzí. Práve preto sa mi väčšinou darí pridať len raňajky,
pretože ráno mám najviac času. O týždeň mám 4 zápočty a odovzdať 3 eseje a ja ani netuším, ako to všetko stihnem :(. Držte mi palce!
Ešte dneska sa však pokúsim pridať minimálne jeden príspevok, tak sa zatiaľ majte pekne a prajem Vám pekný deň ♥

5 komentárov:

  1. I Tobě krásné ráno Lucinko <3 snídaně vypadá skvěle! Před chvílí jsem vylezla z postele a hned si ji letím uvařit taky :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to prajem už teraz dobrú chuť :)) Krásne ráno aj tebe Veroni ♥

      Odstrániť
  2. Držím palce na zápočtoch, to určite zvládneš.
    Ja mám december celkom rada, pretože sa mi vždy spája s tým, že budem konečne chvíľku doma s tými, ktorých mám najradšej a cez rok nemám šancu si ich užiť. O Vianoce ako také mi ani nejde, hlavne byť s rodinou :)
    Kaša vypadá super, tak ako vždy!

    OdpovedaťOdstrániť