štvrtok, 19. decembra 2013

Gingerbreads ♥


Už ste začali s vyzdobovaním medovníčkov? Ja som sa do toho pustila dneska, no vždy ma to po chvíli prejde, potom si oddýchnem a začnem robiť niečo iné a opäť sa do nich pustím. Veľmi dlho pri tom nikdy nevydržím, ale baví ma to :) Tento rok kúpila mamina také farebné tuby, ktoré sú naplnené s farbenou polevou, čomu sa veľmi teším, pretože aspoň nebudú obyčajné, nudné a biele, ale aspoň trošku zaujímavé :) Rozmýšľala som aj nad nejakými cukríkmi, takže po niečom sa popozerám v obchodoch :) Radi zdobíte medovníky? Mimochodom, musím sa pochváliť, snáď ste mi držali palce pri včerajšom zápočte, pretože som ho napísala na A!!! Takže aj skúšku mám za A. Radosť je obrovská, konečne mám pocit, že som sa neučila zbytočne, pretože dobrá známka je pre mňa najväčšou odmenou. Posledné dve skúšky, ktoré ma čakajú v januári snáď zvládnem aspoň tak dobre, ako všetko doteraz. Teraz je však prvoradé, si poriadne
počas sviatkov oddýchnuť. Tešíte sa už ? :) 

18 komentárov:

  1. Jeee máš to krásné zlato ♡ u nas se taky pece o 106. Moc ti gratuluju k úspěšné zkoušce! Jsi šikulka, ja jsem si konecne vybrala vysokou, ted uz jen odmaturovat ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super! Akú vysokú si si nakoniec vybrala? :) Budem držať palčeky, aby ti to vyšlo ♡

      Odstrániť
  2. mnam mnam mnam!!! dlouho jsem blog zanedbávala, ale jsem zpet :))) http://janniebel.blogspot.cz/ k zápočtu gratuluji :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zato ja tvoj blog sledujem pravidelne! :) Akurát som nemala čas komentovať skoro žiadne blogy no. Snažila som sa prečítať hlavne nové príspevky po prestávkach v škole :)

      Odstrániť
  3. Blahoželám k Ačku!! To poznám aký je to fantastický pocit, keď vieš, že celá tvoja snaha nevyšla nazmar. Si šikovná ;)
    A rovnaké tuby som si kupovala aj ja na zdobenie mojich adventných keksíkov a veru som sa tiež s nimi vybláznila. Strašne ma bavilo to vyrábať. Už dávno som nemala kreatívnu náladu, ale pri tomto sa znovu aspoň trochu objavila.
    Tvoje medovníčky sú veľmi milé, vypadajú naozaj chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne si to vystihla! Nie je nad lepší pocit ako ked zistíme, že fakt sa to celodenné učenie až do noci vyplatilo :)

      Odstrániť
  4. Máš to hezké :) Taky jsem zdobila pomocí těchto tub. Ještě jsem perníčky potírala rozšlehaným vajíčkem, abych je měla lesklé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj my zvykneme potierať, akurát tento rok neviem čo spravila mamina, ale tie medovníky sú hrozne :D Majú hrozný tvar, takže som mala čo robiť vybrať nejaké pekné :D Ale snád ked ich povyzdobujem, tak sa to tak nebude dať vidieť :)

      Odstrániť
  5. jej..tie sú krásne :) kde sa dajú prosím ťa tie tuby kúpiť?rozmýšľam, že si ich aj ja pár vyzdobím :)
    ja mám osobne radšej len také obyčajné s orechom alebo mandľami, ale pár by som ich na ozdobu spravila :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mamina ich kupovala v Kauflande :) Aj my zvykneme len také tradičné, no tento rok som navrhla nech ich trošku oživíme :) Len s tými tubami to ide tak ťažšie, hlavne ked v nich už toho nie je veľa, tak skôr by som odporúčala spraviť normálne tú polevu na ozdobovanie ale pridať to potravinárske farbivo :) Tak to pôjde lahšie :)

      Odstrániť
  6. No máš je úžasné ! My jsem taky pekli podle prababiččiného receptu, ale to zdobení se mi teda moc nepovedlo :-( No co, hlavně, že to chutná :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie tuby máme aj my, ale medovníčky nerobíme už tuším druhý alebo tretí rok, pretože vždy skoro všetky ostali a vyhodili sme ich. Tak robíme len perníčky, ktoré máčame v čokoláde a dávame tam ozdoby od Dr. Oetker :) Máš ich veľmi pekné a tie farby ich oživili. A ako tak rozmýšľam.. asi z polovičnej dávky aj urobím medovníčky ešte :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. letos se s těmihle zdobítky docela roztrhl pytel, mi tak připadá :) mám radši klasickou bílkovou polevu, vypadá to jako zasněžené a je to prostě krásný :) ale povedly se ti a držím palce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. už se i začínám těšit nooo :) ale letos jsme nic nepekli, vše dostanem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sojový nápoj s banánovou příchutí to byl :D

      Odstrániť
  10. Ja jaem perbicky jednu noc upekla a druhou zbobila, tak uz mam hotovo:D ale mas je krasne! Ja mam jenom bilou polevu a cokoladu. Delani pernicku miluju, jak pekne voni, aaach! A ke zkousce gratuluji a drz mi pesti zitra, mam svoji první zkousku..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mě by se s tím fakt nechtělo piplat :D ale máš je nádhernéé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Vypadají úžasně :) My už máme perníčky upečené poměrně dlouho :) Zdobili jsme vlastní polevou, tak je nemáme tak krásně barevné... Ale i tak... perníčky jsou prostě nejlepší vánoční pečivo na světě :D :)

    OdpovedaťOdstrániť