nedeľa, 22. decembra 2013

Have a peaceful Sunday ♥


Ahojte, moji milí čitatelia!
Ako sa máte? Dúfam, že aspoň tak dobre ako ja :)) Od rána mám úžasnú náladu, ktorú si dnes nenechám nikým a ničím pokaziť. Dneska som sama doma, takže si viete predstaviť, aká je to pre mňa obrovská radosť. Hneď po raňajkách som sa pustila do upratovania, ozdobila som vianočný stromček, zdobila som medovníčky, ktoré môžete vidieť na fotkách a to všetko som robila popri pustenej televízii. Na desiatu som si urobila úžasný banánový coctail, ktorý som si po dlhom čase opäť vychutnala. Poobede sa zrejme vyberiem na prechádzku so psom a pôjdeme pozrieť ocka. Mimochodom, už máte napečené? Lebo my okrem medovníčkov nemáme ešte vôbec nič. Zrejme sa do toho pustíme večer alebo zajtra, keď bude mať čas aj mamina. Veľmi dúfam, že neplánuje opäť piecť 10 druhov zákuskov, ako to má ona vo zvyku, lebo vtedy je to utrpenie :D Nedá sa im proste odolať. Je dosť pravdepodobné, že si upečiem aj jeden "zdravší" druh pre mňa, no asi je to u nás zbytočné, pretože tak či tak jedávam z tých ostatných, takže uvidíme. Koľko druhov zákuskov pečiete na Vianoce obyčajne vy? Ktorý je Váš najobľúbenejší? :)


Na banánový coctail potrebujete:
1/2 banánu
150gr bieleho jogurtu
150ml mlieka
škoricu

Postup:
Banán, jogurt a mlieko zmixujete, pridáte škoricu a hotovo!
Nalejete do pohára a posypete škoricou na ozdobu. Je to vynikajúce,
osviežujúce a dá sa povedať, že aj sýte.


Čo sa chystáte dneska robiť? 

9 komentárov:

  1. Máte nádherné perníčky! Já dnes poklidila co se dalo, už mám hotovo, takže budu jen odpočívat a koukat na televizi :P Krásnou neděli zlato! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty perníčky jsou nádherné !!! Ty se ti tedy povedly :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné perníčky a koktejl si asi taky udělám,hmmm...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perníčky máš krásné!!!:P Mamina vždycky pekla okolo 10-12 druhů a já jsem loni kráčela v jejích šlépějích, ale letos jsem bohužel nezvládla. Mamina upekla linecké(moje milované) a rohlíčky a já perníčky a tím končíme:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perníčky máš krásně nazdobené. Taky jsem minulý týden zdobila. A banánový shake je taky výborný! Já si většinou místo jogurtu dávám tvaroh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, tie medovníky sú úžasné, máš vážne talent! ;) Ja väčšinou keď zdobím medovníky, tak to vyzerá, ako keby to robilo 5-ročné decko :D To musí byť škoda zjesť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lucinko, Tvůj blog je pro mě jednou z největších inspirací, co se jídla, receptů a zdravého životního stylu týče! :) Máte krásné perníčky! Krásné svátky přeji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. vypada to moc dobre!

    PS: pripoj se do me povanocni giveaway na blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.cz/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť