nedeľa, 1. decembra 2013

InstaPhotos ♥

Veľmi sa teším, že sa mi môj menší problém s foťákom na mobile opravil a ja môžem konečne opäť prispievať na Instagram.
Fotky z Instagramu sa tu neobjavili už pekne dávne, tak už bol najvyšší čas aj na takýto príspevok.
Nepridávam tam však všetko to, čo sem na blog, takže tu je toho vždy viacej :)
Pokiaľ by ste ma chceli sledovať, môžete tak urobiť TU.
1. Keď bolo ešte krásne počasie a vybrala som sa von len v šatách ♥
2. Po prvýkrát som jedla granátové jablko, ktoré mi neskutočne chutilo ♥
3. Konečne dorazil bubbletea aj do nášho mesta a tak sme s kamarátkou neodolali a museli sme ochutnať!
Príchuť: Vanilka s mangom a jahodovými praskajúcimi guličkami je úžasná ♥
1. Po rannej prechádzke ♥
2. Dokonalé ráno s dokonalými raňajkami ♥
3. Kúpila som si toto mliečko na ochutnanie a musím povedať, že je úžasné ♥
1. Kytica pre sestru k narodeninám ♥
2. Keď sa jej mrňous vála u mňa v izbe ♥
3. Takéto prekvapenie ju čakalo po príchode domov ♥
1. Rýchla momentka pred odchodom ♥
2. Moja milovaná izba, v ktorej trávim celé dni ♥
3. Oslava narodenín u kamarátky. To pohostenie bolo parádne (tequilla ešte viacej :D) ♥
1. Milujem tieto krabičkové desiate v Bille ♥
2. Ovsená kaša ♥
3. Opäť krabička z Billy. Obľúbený, žltý melón ♥
1. Raz za čas padne dobre aj oddych u kozmetičky ♥
2. Zobkanie jabĺčka vo vlaku, cestou do školy ♥
3. Mala som fešného spolujazdca :D ♥

6 komentárov:

  1. Moc pěkné fotečky Luci, obdivovala jsem už i na Instagramu ;) Ty krabičky z Billy vypadají skvěle a jak už jsem řekla několikrát, za sestru bych tě brala všemi deseti :D :P Ty snídaně jsou luxusní! Vařím je už týden a jsem z toho nadšená, možná jsem divná, ale těším se na ráno až vždy vstanu a vrhnu se do kuchyně :P a výsledky se dostavují :) zase se ozvu na fb :P měj se krásně! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty a tie tvoje komentáre ♥ Naozaj dakujem :) Tie krabičky v Bille zbožňujem, najmä tu s jogurtom, musli a jahodami/ananasom. To je moj oblubený olovrant :) A strašne sa teším, že to ide :) To s tým tešením na raňajky chápem :D Isto nie si sama. To je proste najlepšia časť dňa :D Už sa teším kedy napíšeš :) Len tak dalej ♥

      Odstrániť
  2. Zbožňuju tvoje fotky a vždycky, když se ráno přihlásím na blogger doufám, že tam bude nějaký tvůj článek s kašičkou :D :) Bubble tea toužím ochutnat už dlouho, ale bohužel jsem na něj ještě nikde nenarazila :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné fotky! :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš krásné fotečky a úžasného pejska! :-))
    U nás bubletea je už dlouho, ale ještě jsem ho pořád nezkusila, říkáš tedy, že to stojí za to? :D (je to ta ovocná nebo mléčná verze, promiň nepoznám to z obrázku).
    Hezký zbytek víkendu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to veľmi dobré, ale myslím si, že za 3€ už dostaneš niečo lepšie :) Ja osobne ak by som sa mala rozhodnúť opäť, tak radšej si vychutnám dobrú kávu napr. v McCafé :) Chceli sme to len ochutnať, kedže to je všade tak vychvalované, ale tá cena je dosť prehnaná. Môžeš si tam kombinovať ovocnú s mliečnou :) Ja som mala ovocnú-mango a mliečnu vanilku a musím povedať že mliečne Bubbletea je lepšie ako len čisto ovocné, ktoré mala kamaratka a chutilo to ako malinovka :) Takže ak vyskušaš, tak určite si daj jednu ovocnu a jednu mliečnu zložku :)

      Odstrániť