nedeľa 29. decembra 2013

My weekend in photos ♥


Tento víkend sa niesol v znamení viacerých návštev u nás, takže sme mali skutočne rušno. Prinášam Vám zopár fotiek, najmä čo sa týka dekorácie, pretože som ju robila ja. Robiť prestieranie skutočne milujem a vždy si to užívam. Keď k nám prišla dnešná návšteva, kopa kopa jedla bola na stole, no nepodarilo sa mi ho odfotiť, pretože sme sa skutočne ponáhlali, tak ma to vôbec nenapadlo. Je to však škoda, no nabudúce. Mali sme množstvo chlebíčkov, jednohubiek a burizónových guliek. Na polovici jednohubiek bola lososová nátierka "falošný losos", ktorá je moja najobľúbenejšia a hneď po odchode návštevy som si ju natrela na chlebík. Úplne ju zbožňujem, má takú kriklavú červenú (oranžovú) farbu, možno ju poznáte aj vy :) Čo ste robili vy počas víkendu? 


Na dnešný obed mi mamina urobla kuracie mäsko, ktoré bolo vynikajúce. Úplne iné, ako keď si ho urobím ja, samozrejme.
K nemu som si pripravila pšeno, chilli fazuľky a to, čo som jedla po prvýkrát (áno, možno sa to bude zdať čudné), šparglu.
Bola to zaváraná špargla, z ktorej som hneď k obedu zjedla 1/2 fľaše. 
Je vynikajúca! Máte radi šparglu? 


Dúfam, že ste si víkend užili a že aj prázdniny si patrične užívate a nemyslíte na školu!
Treba si predsa trošku oddýchnuť aspoň počas týchto sviatkov. 
Krásnu nedeľu Vám prajem! 

10 komentárov:

  1. Šparglu milujem!! U nás sa ale nepodáva často. čo je škoda. Prestieranie je krásne urobené, je vidno že ťa to baví :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňaaam, to jedlo ♥!!
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky a pekne prestretý stôl, si šikovná :-) Ja špargľu zbožňujem, aj keď zaváranú som ešte neskúšala, vždy si počkám na sezónu a potom sa jej neviem dojesť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásnou neděli i Tobě zlatíčko <3 To prostírání se ti skutečně povedlo! Klobouk dolů.. My jsme taky jezdili po návštěvách, u nás doma se taky několik lidí ukázalo a já doufám, že už to brzy skončí, abych nemusela nikde courat a mohla se v klidu učit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Špargľu som nejedla ešte ani ja, vedela by si tú chuť k niečomu prirovnať? Chcela by som ju vyskúšať raz určite.
    A tvoje prestieranie je veľmi pekné, farebne sa mi to spolu veľmi hodí.
    Na burizónových guľkách by si zgustla moja sestra, tá ich má hrozne rada.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ked som ju ochutnala prvýkrát, tak som povedala, že tá chuť mi pripomína zaváranú cviklu, ktorú takisto zbožňujem! :) no môžem sa aj mýliť a iní by to opísali inak, ale pre mňa to je strašne strašne podobné :) Odporúčam, padla celá velká zavaráaná flasa dneska :D teraz som ju dojedla k večeri. Sestre sa ani nedivím, tiež ich mám velmi rada :) Dala som si však len jednu, lebo som si povedala, že s tými zákuskami musím skoncovať :D ale každý deň ma niečo zlomí a nepodarí sa mi to :D

      Odstrániť
  6. :-o oběd je šíleně lákavý :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mali sme rovnaké servítky :D kuracie mäsko som mala tiež, to tvoje vyzerá lákavo :)

    OdpovedaťOdstrániť