štvrtok, 12. decembra 2013

New day, Fresh start ♥


♥ Krásne dobré ráno Vám prajem ♥
Dúfam, že ste sa vyspali prinajmenšom tak dobre ako ja, hoci viem, že mnohí z Vás ešte idú dneska do školy, tak to asi dôvod na úsmev nie je. Nevadí! Treba myslieť pozitívne a budúci týždeň sa celé to trápenie ukončí. Aspoň to moje určite :) Čaká ma v stredu posledný zápočet a musím odovzdať (a napísať) dve eseje, no jediné čo mám pred očami a vyčaruje mi úsmev na tvári je fakt, že budúci týždeň začína môj zaslúžený oddych :) Mimochodom, tento semester mám zo seba celkom dobrý pocit (musím zaklopať), lebo zápočty sa mi zatiaľ podarili veľmi veľmi dobre, tak snáď mi to vydrží aj po zvyšok semestra. Nechám
sa prekvapiť.


Hneď ráno o šiestej som si išla zabehať, pretože mi dorazili moje nové hodinky. Musela som ich predsa prevetrať :) Avšak, musím si ešte raz prečítať pozorne návod, lebo som z toho trošku (debil) zmätená, čo sa týka tých frekvencií. Napokon som sa rozhodla pre Sigma PC 15.11, hoci som sa rozhodovala medzi nimi a ešte Polar f4, ktoré sú určite lepšie (krajšie a hlavne ružové :D), no ich cena sa mi zdala trošku vyššia ako som bola ochotná dať, pretože asi o moc rozdielne nebudú. Keby som sa behaniu venovala skutočne aktívne, tak by som neváhala, no zatiaľ je to len rekreačne, hoci chodím 3-4krát do týždňa, no predsalen. Uvidíme, ako budem spokojná s týmito. Každopádne sa veľmi teším a určite ma to bude motivovať k tomu, aby som si šla pekne zabehať a nelenila doma, keď
som si ich už objednala. 


Po behu som sa vrátila domov a pripravila si (mega veľkú) porciu ovsenej kaše ako inak, s vajíčkom. Pridala som starý dobrý banán, kiwi, mak, čokoládu, biely jogurt a raňajky ako stvorené! Musím sa popozerať vo fotoaparáte a možno sa tu objaví konečne aj nejaké to Food diary :) S tým svetlom je to však stále bieda, dokonca aj ráno. Ešte šťastie že chodím behať, lebo potom sa  k raňajkám dostane až o 7:30, čo je už konečne vonku svetlo, takže sa dajú pekne odfotiť. Keď chodím ráno do školy, tak to bohužiaľ nejde :/ Možno sa dá fotoaparát nastaviť, no zatiaľ som neprišla na to, že ako. Budem sa musieť niekoho spýtať.
Prajem Vám krásny zvyšok dňa ♥

5 komentárov:

  1. Opět nádherná snídaně jako vždycky!! Kiwi a banán jsem si taky zamilovala a chtěla bych zkusit přidat tam i to vajíčko :P Krásný den přeji <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný <3 Musí to být vynikající :)

    OdpovedaťOdstrániť