pondelok, 30. decembra 2013

Recipe: "French toast" ♥


Krásny začiatok nového týždňa Vám prajem!
Ako ste sa vyspali? Ja už mám za sebou ranný, 6,5km beh, ktorý mi padol nesmierne dobre. Vonku nebolo ani človeka, napriek tomu, že som sa vybrala behať o šiestej. Neskutočne som si behanie zamilovala, no pochopila som, že aby som zbadala postupne nejaké zmeny, budem sa musieť donútiť aj k nejakému tomu silovému tréningu. O tom však niekedy inokedy :) Dneska som mala chuť na niečo iné ako ovsenú kašu. Rozhodla som sa pre chlebík, ktorý som si chcela urobiť na spôsob French toastu. Bolo to dobré, skutočne odporúčam vyskúšať. Zabudla som si to poliať troškou medu, na čom som prišla, až keď som
doraňajkovala. A aké by to už len boli raňajky bez kávy, ktorá ma úžasne nakopne a zbožňujem ju!


Na "French toast" budete potrebovať:
2 krajce chleba
2 vajíčka
škoricu
ovocie podľa chuti (ananás, kiwi, banán)
med

Postup: 
Do taniera si rozbijete dve vajíčka, ktoré s viličkou rozšľaháte. Pridáte aj škoricu a všetko dokopy rozšľaháte. Chlebík si v tom poriadne ponamáčate. Na panvicu si dáte štipku oleja a položíte tam chlebíky. Postupne ich obraciate a keď sa Vám zdajú byť hotové, vyberiete ich a položíte na tanier. Pridáte k nim ovocie, ktoré máte doma a máte ho najradšej, s kiwi a ananásom to bolo veľmi dobré. Na záver posypete škoricou a polejete medom. Dobrú chuť!


Akú dobrotu ste mali na raňajky vy?

9 komentárov:

  1. Tyto toasty naprosto zbožňuji! ♥
    Já tu snídám ovesnou kaši (jak jinak :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam :) Je to děsně lákavé...vždycky si to tak krásně připravíš, to se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tieto toasty určite vyskúšam, máš to pekne pripravené :)... a ja som mala ako inak, ovsenú kašu, v miske ešte zaliatu mliekom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Téda, ty mi děláš chutě! :) Já dneska snídala klasiku - ovesnou kaši, ale udělala jsem si jí netradičně s kávou, vajíčkem, banánkem a ještě zalila bílým jogurtem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Další receptík do mé sbírky! Určitě vyzkouším :) já mám taky v plánu jít dnes běhat, ale asi až navečer, má k nám dojet poslední návštěva, takže až se to tu všechno uklidní :) Miluju tvoje fotky jídel Lucinko! Nádhera <3 Měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja teda tyhle tousty ze srdce nesnasim, ale vypadaji krasne!:P ja mela dneska ovoce a krupsi:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné :) Ta skořice se k tomu fakt hrozně moc hodí, vůbec si je neumím představit bez ní :)

    OdpovedaťOdstrániť