piatok 6. decembra 2013

Start your day with a smile on your face :)) ♥


Krásne ráno Vám prajem! Tak čo? :) Našli ste si niečo v čižmičkách?
Môj Mikuláš je veľmi praktický, tak okrem mojej obľúbenej čokolády mi priniesol teplé papučky a rukavičky :)
Snáď ste si tam nenašla cibuľu a uhlíky a poslúchali ste po celý rok :) Mne sa táto tradícia dávania balíčkov do čižmičiek veľmi páči,
hoci mám už 21 rokov a sestra sa mi za to smeje. Pravdou však je, že to už nie je to, čo to bývalo a postupne tieto pekné tradície už strácajú na
význame, čo mi je skutočne ľúto :/ Tiež máte ten pocit?


O šiestej ráno som sa vydala na beh, bolo vonku príjemne, čerstvý vzduch dokáže robiť zázraky.
Behalo sa mi úžasne a už mi to skutočne chýbalo :) Odbehla som 6km a keď som sa vrátila domov, pustila som sa do prípravy raňajok.
Mala som chuť na niečo veľmi veľmi veľké, keďže po včerajšom večernom plávaní a dnešnom rannom behu si to zaslúžim :))
Kašičku som si urobila na trošilinku iný spôsob, a to nasledovne:


Potrebujete:
300ml vody
60gr ovsených vločiek
1 vajíčko
1čl lyžičku medu
1 banán
ovocie podľa chuti 

Postup:
Vločky som si nasypala do nádobky a zaliala vodou. Dala som to na najvyšší stupeň a počkala, kým to nezačne vrieť. Potom som to premiešala a stíšala. Vznikne skutočne hustá kaša. Pridala som 1čl medu. Medzitým som si vajíčko v tanieri vyšlahala vidličkou a následne ho vliala do kaše. Miešala som, miešala som, miešala... na malom ohni. Do kaše, ktorá sa varila som si primiešala 1/2 banánu a opäť som len miešala ešte chvíľočku :). Potom som si kašu naliala do misky a pridala všetko možné, čo som doma našla. Banán, kiwi, vlašské orechy, sušené hrozienka a čokoládku od Mikuláša :) Raňajky ako stvorené po fyzickej aktivite. To vajíčko kaši zaručilo takú dobrú krémovú konzistenciu :)


Mali ste dneska nejaké špeciálne raňajky?
Chodil už u Vás Mikuláš? :)

14 komentárov:

  1. Mne, bohužiaľ, do čižmičky nemá ktorý Mikuláš niečo dať, jedine, že by som sa obdarovala sama a to robím snáď každý deň :) Ale máš pravdu, už dávno ani ten Mikuláš nie je to, čo to bývalo.
    Špeciálne raňajky som tiež nepripravila, znovu to bol jogurt so zeleným jablkom a po dlhšej dobe so sušenými figami :)
    Tvoja kaša ale vypadá super, nečudujem sa, že ti vykúzli úsmev..
    Tak krásneho Mikuláša prajem a pekný deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si ovesnou kaši dělám tak, že jen zaliju ovesné vločky horkou vodou, jinak mito nechutná :) anebo přes noc v ledničce namočené, mnaam.. Taky si ted delam kiwi+banán+vlašské ořechy a jeste agave sirup :) mnam mnam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé zase jedna z tvých krásných snídaní :) "Proats" mám taky moc ráda, má trošku konzistenci pudinku :) Já jsem od Mikuláše dostala samé dobrůtky jako arašídy, různé oříšky, semínka, sušené ovoce a pak ještě nějaké čerstvé - mandarinky, banány a kiwi ♥..Byla jsem z toho nadšená rozhodně víc, než kdybych byla obdarovaná čokoládou a jinýma sladkostma, který nejím :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to mi hovoríš uplne z duše :) Také "Sladkosti" su najlepšie! Na babku sa stale hnevám ked mi donesie k sviatku velkú Milku a už som jej milionkrát vysvetlovala že nech si ju vezme :D Že ja ju aj tak nezjem. Tak dneska mi dala horkú čokoládu :)

      Odstrániť
  4. mňaam!:) tu čokoládu bych si hned dala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem měla tento týden u kašičku 2x (u mě vládne klasika kakaová/kokosová s banánem♥¨)
    Mikuláše jsem dostala: para oříšky, 85% čokošku (ta mi vydrží tak na půl roku s mojí spotřebou :D), dýňovou tyčinku, ovoce..
    Ty tvoje fotky mě vždycky dostanou:))
    Přeji krásný (i když chladný) víkend ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta tvoje kašička vypadá úžasně, jen si tam nedokáži představit to vajíčko :-D
    Pamatuji si, jak nám vždycky mamka nechávala za oknama balíčky, jako že je tam nechal Mikuláš. To byly časy !! :-) Já dostala na mikuláše pár dobrůtek a kosmetický balíček z Oriflame :-)
    Přeju hezký den :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. velmi pekne ranajky, ja som dnes tiež dostala horkú čokoládu a sušené ovocie a podobné veci, za ktoré som rada viac ako ked dostanem sladkosti :)
    a ešte som sa ťa chcela opýtať, ako chodíš oblečená na beh v takomto počasi? videla som že si si prednedávnom kúpila bundu na beh z GATE, tak asi nosíš tú a čo dalej? :) nosíš leginy alebo nejaké špeciálne nohavice a taktiež čiapku, rukavice, šál? vdaka za odpoved a prajem krásny víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Takže, na beh nemám žiadne špeciálne termo oblečenie a pod. Dávam si hrubšie pančuchy, na ktoré si dám ešte legíny. Na vrch si dám tielko, tričko a nejaký tenší svetrík alebo také niečo a na to si dám tu bundu z Gate a ešte vestu takú normálnu (jesennú, zimnú, ktorú už nenosím do školy, takže na tento účel je super). Býva mi však dosť teplo, takže mám sto chutí ísť bez toho svetríka, no prechladnúť nechcem, tak radšej nech mi je teplo ako zima :) A ráno je omnoho lepšie počasie a nie je taká zima ako už večer :) Potom si dám ešte šál na krk, rukavičky, kapucňu na hlavu a utekám :) Pekný víkend aj tebe :))

      Odstrániť
  8. Mňam, kiwi tam vypadá naprosto úžasně :) Jinak ta čokoláda... Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mňam, ta snídaně vypadá výborně :) Ranní běh ti snad i závidím, taky ráda běhám ráno ještě před snídaní, ale moje imunita mi to v zimě nedovoluje :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak to je krása! Kaši na tento způsob určitě vyzkouším, vypadá to skvěle! Zamilovala jsem si kombinaci kiwi, banán a ořechy <3 Já jsem na Mikuláše chodila za anděla, takže jsem si ten den užila jak se jen dalo :) Pěkný víkend Lucinko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahojky, do svého článku jsem si vybrala tuto kaši. A s tvým dovolením jsem uvedla i zdroj. :) Článek vychází 1.9. na www.generace21.cz , takže sledovat. :) Mockrát děkuju, a ať se ti daří i nadále.

    OdpovedaťOdstrániť