sobota, 21. decembra 2013

Suturday

Krásny začiatok predvianočného víkendu Vám prajem!
Dneska sa chystáme na menší výlet po obchodoch do nášho hlavného mesta, Bratislavy! Veľmi sa teším, pretože tam nechodíme často, keďže je to pomerne ďaleko, takže určite tam strávime celý deň. Takéto dni doslova milujem, pretože beháme po obchodoch, nakupujeme, všeličo si popozeráme, poriadne sa napapáme a ideme späť domov. Už sa neviem dočkať tých veľkých obchodných centier, ktoré sa s týmito u nás ani nedajú porovnať. To, na čo sa teším pomenej sú preplnené obchody, čo je však na toto obdobie úplne normálne. So sestrou musíme nakúpiť darček ockovi aj mamine, tak snáď niečo pekné nájdeme. Aby som Vám trošku priblížila toto obdobie aspoň prostredníctvom obrázkov, vybrala som zopár skutočne krásnych na obľúbenom tumblr, z ktorých je vianočnú atmosféru skutočne cítiť a každý jeden z nich vyzerá priam do-ko-na-lo! Aké sú Vaše plány na dneska? Máte už pokúpené všetky darčeky, alebo si to nechávate na poslednú chvílku ako ja? Užite si dnešnú sobotu, snáď aj moja dopadne podľa mojich predstáv a pokúpim si zopár vecí aj z môjho wishlistu :)


Jediné, čo mi chýba, aby bola atmosféra Vianoc tá pravá, je sneh:


8 komentárov:

  1. Užij si nákupy, snad na něco pěkné pro rodiče narazíte :)
    Já už naštěstí všechny dárky mám, jen mě ještě čeká to všechno zabalit, ale to mě na dárcích baví asi nejvíc :D

    Jinak sníh mi také chybí :/ Kvůli počasí pořádně necítím tu předvánoční atmosféru a je mi lito, že za pár dní už bude po všem :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný Vánoční článek :) Já už mám dárky nakoupené, ale tedy na poslední chvíli to bylo no :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja už mám darčeky všetky. Už naozaj chýba len ten sneh, ale počasie nám nejako nepraje :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Užij si Bratislavu ! :-)
    Sníh mi taky moc chybí :-( Vánoce na blátě jsou na prd :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné obrázky :) mě sníh taky chybí

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky jsem si moc přála sníh :( Doufala jsem, že se třeba do Štědrého dne něco objeví, ale nic... Navíc má prý být až 6°C nebo co (máma říkala :D), takže se pomalu vzdávám nadějí...

    OdpovedaťOdstrániť