utorok 31. decembra 2013

Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one ♥

Už zajtra sa nám začne opäť úplne nový rok, ktorý sa nezaobíde bez novoročných cieľov. Ja ich nazývam ciele, pretože predsavzatia si dávať nezvyknem, skôr veci, ktoré by som chcela dosiahnuť. Ja beriem nový rok ako nový začiatok, pretože každý môže začať odznova. S príchodom nového roka vždy tajne dúfam, že bude lepší ako bol predchádzajúci a konečne mi prinesie niečo nové. Rok 2013 nebol v mojom prípade prelomovým rokom, neudiali sa obzvlášť dôležité veci, no dve, ktoré sa mi vryjú do pamäte by som predsalen spomenúť chcela. Pre mňa bola najvýznamnejšou udalosťou roku 2013 dovolenka v Dubai. Nikdy by som si nebola pomyslela, že sa tam niekedy dostanem a už vôbec nie, že tam strávim neuveriteľných 12 dní. Tam som pochopila, že bez rodičov dokážem byť bez
problémov aj dlhší čas a už teraz viem, že ak sa mi jedného dňa podarí predsalen odísť do zahraničia, tak to tam určite zvládnem.
Druhou veľmi veľmi významnou udalosťou bolo, keď som od ocka dostala môjho štvornohého miláčika. Ešte teraz sa pamätám na tie prebdené noci a tiež slzy, pretože som si výchovu psíka predstavovala omnoho jednoduchšie, no teraz by som si bez neho nevedela predstaviť ani jediný môj deň. On je môj najlepší kamarát, ktorý mi vyčarí úsmev na perách už len tým, keď sa na neho pozriem a on zavrtí chvostíkom. Za jeden rok z neho vyrástol takýto fešák, ktorý pri
prechádzke vzbudzuje nemalú pozornosť a ja som naňho neskutočne pyšná ♥

Ciele roku 2014
♥ Pravidelne cvičiť 
Som veľmi nadšená z toho, ako veľmi ma chytilo behanie a už teraz sa neviem dočkať leta, keď budem vonku každý deň a budem behať v kraťasoch a krátkom tričku so slúchadlami na ušiach a slnko bude príjemne hriať. Bohužiaľ len behanie nestačí a pokiaľ chcem vidieť na svojej postave aj nejaké pokroky, musím zaradiť aj cvičenie doma. Veľmi nerada, keďže ma to veľmi nebaví, no budem sa snažiť premôcť. Rozhodla som sa, že to cvičenie zaradím hneď ráno, pretože
k večeru s plným žalúdkom sa mi už nechce nič, nie to ešte cvičiť. 
♥ Pridávanie celotýždnenného workoutového rozvrhu
Rozhodla som sa, že budem pravidelne pridávať týždňový rozvrh môjho cvičenia, 
čím vlastne prinútim aj samú seba, aby som to skutočne odcvičila.
♥ Nákup cvičebného úboru zladeného do ružova alebo fialova
♥ Odbehnúť 10km
♥ Naučiť sa odolať sladkému 
♥ Ísť aspoň 3krát do posilňovne
♥ Schudnúť z váhy 62kg na 60kg
♥ Viacej piecť
♥ Viacej a rôznych fotiek na blogu
Veľmi by som chcela robiť iné typy fotiek na blog, ktoré obdivujem denno denne na zahraničných blogoch. 
♥ Navštíviť aspoň jednu cudziu krajinu
♥ Stráviť letnú dovolenku pri mori
♥ Dokončiť si izbu tak, aby bola konečne podľa mojich predstáv
♥ Napísať dobrú bakalársku prácu
♥ Ukončiť úspešne vysokú školu s Bc. titulom
♥  Rozmyslieť si, čo ďalej urobiť so svojím životom
Toto bude asi to najťažšie rozhodnutie, ktoré ma bude v nasledujúcom roku čakať. Budem stáť pred rozhodnutím, či pokračovať na vysokej škole aj nasledujúce dva roky alebo nie. Každý dobre vie, že najradšej by som nepokračovala. Nebude to tým, že by som školu rada nemala, pretože hoci to vyznie naozaj šialene, ja sa učím veľmi rada. Najradšej by som šla niekde do zahraničia, kde by som začala trebárs aj prácou v kuchyni, hoteli alebo hocijaké drobné práce, ale hlavne by som sa musela spoľahnúť sama na seba a starať sa sama o seba. Rada by som sa na niečo vypracovala a ja si stojím za tým názorom, že nikdy nemôžem vedieť, čo a kedy sa môže stať a nerada by som premárnila dva roky svojho života niečím, čo v budúcnosti robiť nechcem. Dva roky sú dlhá doba na to, aby človek niečo dokázal. Moji rodičia si však stoja za tým, že pokračovať musím a práve preto neviem, ako to napokon dopadne a všetko sa uvidí
časom. 

Toto by bolo z mojich stanovených cieľov na rok 2014 asi všetko.
Snáď to bude šťastný rok a konečne sa udeje aj niečo iné a zaujímavé, aby bol niečím výnimočný. 
Stanovujete si nejaké predsavzatia alebo ciele do nového roka? :)

8 komentárov:

  1. Ahoj :) I když většinou nekomentuji, Tvůj blog sleduji moc ráda - z článků na mě působíš jako skromná, sympatická slečna, a z Tvých přání do nového roku to jde také hodně vidět...přeji Ti, ať se Ti jich splní co nejvíce, hlavně ty cestovatelské, být někde sám na vlastní zodpovědnost je zkušenost k nezaplacení a i když chápu obavy rodičů, na druhou stranu třeba právě díky tomu člověk vážně přijde na to, kam by chtěl v životě směřovat. A ještě musím vyjádřit obdiv nad krásnými fotkami nejen jídla (které máš vždycky tak krásně naservírované) a tím, jak úžasného máš pejska :)
    Ať se Ti daří a budu se těšit na další články! Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti za tento úžasný komentár, ktorým si mi neskutočne zdvihla a zlepšila náladu a ktorý mi vyvolal úsmev na tvári :)) ♥ Veľmi si to cením a ďakujem, že sú medzi mojimi čitateľmi aj ľudia ako si ty :) Máš úplnú pravdu v tom, čo si napísala. Rada by som niečo dokázala sama, pretože doteraz, kedže stále študujem som sa spoliehala len na rodičov a som na nich viac menej závislá. Stále mi hovoria, že si to predstavujem príliš ľahko, ale možno práve to potrebujem, aby som sama uvidela, že to tak ľahké nie je ako si to myslím. Ďakujem za pochvalu fotiek, hoci by som si ich predstavovala trošku inak, len bohužiaľ nefotím zrkadlovkou, tak sa snažím s digitálnym fotoaparátom najlepšie ako to len ide :) A ďakujem taktiež za pochvalu môjho psíka, ktorého neskutočne zbožňujem a dúfam, že mi bude prinášať radosť aj v ďalšom roku :) Zo ♥ Ti prajem v Novom roku všetko len to dobré, veľa splnených snov a aby bol lepším rokom ako bol tento :))

      Odstrániť
  2. :)) Jsem moc ráda, že Tě můj komentář tak potěšil :) A také velmi děkuji za přání, další rok přinese spoustu změn, tak ať je obě zvládneme co nejlépe a ze všech zkušeností se nám podaří vytěžit jen to nejlepší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento článok je úžasný. Dobrý nápad, že nie predsavzatia, ale ciele. Vidieť, že chceš ísť za svojim snom aj keď s tým tvoji rodičia asi úplne stotožnení nie sú. Akokoľvek sa rozhodneš je to len na tebe, je to tvoj život a držím ti palce. Základ je, aby si bola šťastná. Ty si v Dubaji nebola s rodičmi? Som myslela, že áno. Tvoj psík je strašne milučký... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A nie nie, nebola. Bola som so sestrou. Prajem Ti taktiež do Nového roka veľa veľa úspechov, aby si dosiahla všetko to, čo chceš a aby to bol tvoj šťastný rok :))

      Odstrániť
  4. Ani mne sa nikdy nechce cvičiť, väčšinou si cvičenie nechávam na večer, ale skoro vždy sa potom okolo deviatej do toho neviem dokopať :D Určite by som to chcela na nový rok zmeniť, cez víkendy cvičiť doobeda, a cez týždeň poobede.
    Máš poriadne veľa predsavzatí :) Dúfam, že si ich všetky splníš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne :D Na večer si to nechávať je hrozné, preto chodím behať hned pred raňajkami a ked aj cvičím podla videí tak jedine pred raňajkami, lebo potom si ako odmenu viem neskutočne tu kašu vychutnať a navyše, už poobede aj zabudnem že som vobec ráno cvičila, takže sa teším, že ráno si to "odmakám" :) Snád sa podaria, budem sa snažiť :)

      Odstrániť
  5. Happy New Year!!!

    Great pictures!!!

    http://www.cristinasurdu.com/

    OdpovedaťOdstrániť