nedeľa, 12. januára 2014

12.1.2014 ♥

Peknú nedeľu Vám prajem!
 Ako sa máte? Pár dní som sa neozvala, bohužiaľ, celý týždeň sedím od rána do večera nad knihami, keďže ma zajtra čaká skutočne ťažká skúška. Takže, zajtra mi prosím Vás držte všetci palce ♥ Čo sa týka obeda, tak dneska bol skutočne výnimočný. Vyskúšali sme sushi z Kauflandu a musím povedať, že je fakt vynikajúce. Je pravda, že čerstvo urobenému v reštaurácii sa len ťažko vyrovná, no prečo si ho nekúpiť raz za čas. No nie? Patrím k najväčším milovníkom sushi a dokázala by som ho jesť aj každý deň keby to bolo možné. Máte radi sushi? Jedno balenie sme si rozdelili so sestrou, takže každá mala 5 kúskov. Ja som si sushi dala ako predjedlo a hneď potom nasledoval maminin nedeľný obed. Nestáva sa veľmi často, že by bola v nedeľu doma, no dneska má voľno a tak nám navarila úžasné grilované kuracie mäso. Ako druhý chod som teda mala obrovský kus kuracieho mäska, s kúskom plnky a veľkou misou zeleninového šalátu. Proste dokonalý obed! Čo dobré ste dneska papali vy? 


Prajem Vám pekný zvyšok nedele!
Oddychujte!
♥ 

12 komentárov:

  1. Wooow to vypadá naprosto úžasně! Možná jsem divná, ale ještě jsem sushi neměla :D I tobě krásnou neděli zlato ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to musíš rozhodne napraviť! Budeš sa po ňom oblizovať ešte aj za ušami! :)

      Odstrániť
  2. pěknou neděli, moje milá :-* mám se dobře, ale taky mě toho plno čeká :) tvoje zkouška dopadne dobře, čuchám to!
    sushi jsem ještě nikdy nejedla, ale kdybych si mohla vybrat, radši si dám to kuřátko :P my měli kuřecí směs se zelčou :))) měj se krásně!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby si raz ochutnala sushi, tak by si nelutovala ;) a ďakujem Kamii!! Bodaj by si mala pravdu, ale nevidím to ružovo no :(

      Odstrániť
  3. Sushi bych mohla mít pořád !! (Kromě snídaní, na ty mi žádnej japonec šahat nebude :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D:D hovoríš mi z duše! :D raňajky sú nenahraditeľne :D

      Odstrániť
  4. Ja som tiež mala dnes dokonalý obed. Kuracie prso plnené šunkou a nivou s ružičkovým kelom karamelizovaným na mede. Bolo to famózne, tiež varila mamka :)
    Sushi som ešte nejedla, ja totiž už od narodenia neznášam ryžu :D
    Mimochodom Luci, aký editor používaš na úpravu fotiek? Vždy sa mi na nich páčia tie textíky písané roztomilými fontmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tvoj obed znie fakt lákavo. Mňam! Zeleninu som ešte neskušala karamelizovať a znie to skutočne dobre :) Takéto mám veľmi rada :) A používam picmonkey.com :)

      Odstrániť
  5. ty jo. v kaufu mají fakt sushi? tak to mě zajímá, hrozně mě to láká .. kolik to asi stojí? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zrovna tento týden jdeme s přítelem na večeři do jedné sushi restaurace u nás ve městě. Budeme jíst sushi prvně, tak jsem zvědavá, jak nám zachutná, a hlavně, jak ho zvládneme jíst pomocí hůlek. :D

    OdpovedaťOdstrániť