streda, 15. januára 2014

15.1.2014 ♥


Krásny slnečný deň Vám prajem! ♥
Dneska sa s Vami chcem podeliť o novinku, ktorú som si kúpila po prvýkrát a rozhodne za to stojí! Ide o jahodovo-orieškové musli z M&S, ktoré zaujme hneď na prvý pohľad už len pekným obalom. Keď som to otvorila, vykukli na mňa obrovitánske kusy jahôd. Zbožňujem musli s veľkými kúskami ovocia. Veľké kusy jahôd sa však nachádzajú len na vrchu balenia. Potom v ňom nájdete už len menšie kúsky. To ma trošku zamrzelo, ale nič to nemení na tom, že je skutočne vynikajúce! Ja som veľkým milovníkom musli, preto si ho radšej kupovať nezvyknem :D Trošku si protirečím, však? Ale dôvod je skutočne jednoduchý. Stále ho potom chodím vyjedať počas dňa, pretože viem, že ho mám. Koľkokrát som šla do obchodu, toľkokrát som obdivovala u nich to množstvo úžasne vyzerajúcich musli, no nikdy som si ich nekúpila. Keď som však išla v pondelok do školy, uvidela som, že majú veľkú akciu na všetko musli! Jedno balenie stojí len 3€, takže ak máte radi musli, toto je skutočne skvelá príležitosť si ich zaobstarať, poprípade ich vyskúšať ako ja. Ja ten obchod proste zbožňujem! Radi si
tam kupujete potraviny? Čo máte odtiaľ najradšej?


Ja som si ho dneska dala na desiatu s tvarohom a čučoriedkami
Najväčšia dobrota!


Prajem Vám pekný zvyšok dňa ♥

9 komentárov:

  1. hm, vyzerá to dobre- a tie jahody by som z neho vyjedla asi ako prvé, mňam... tiež zbožňujem M&S a ten ich obchodík s jedlom, vždy tam strávim celú večnosť, nanešťastie ho mám dosť od ruky, takže často tam nechodím ( alebo skôr našťastie :-D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tomto komentári som sa uplne našla :D Tiež tam dokážem stráviť hrozne vela času, kým si vyberiem, čo si vlastne chcem kupiť. A takisto ho mám od ruky, takže podľa mňa skôr našťastie :D

      Odstrániť
  2. Jo, tohle jsem si kupovala loni a je výborné, asi si ho zase někdy budu muset koupit!:P Nejvíc se mi líbí, že tam jsou opravdu ty jahody i oříšky:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju musli a obzvláště ty z marks&spencer....tedy z toho obchodu miluju všechno :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten obchod navštívim vždy, keď idem na nákupy do nejakého väčšieho mesta, lebo u nás sa nenachádza....vždy tam idem len kvôli drogérii a potravinám :D..je to niečo nové, iné ako v obyčajných obchodoch na SVK, lebo je to anglické :) a musli vyzerajú perfektne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mnam hned bych si dala! Vypadá to užasně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. MS mám ráda hlavně skrz jejich jídlo (oblečení je na mě trochu moc usedlé), většiny věcí bych se užrala, bohužel bych taky totálně včerpala své konto :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť