sobota 18. januára 2014

18.1.2014 ♥


Krásne sobotné ráno Vám prajem ♥
Opäť tu máme víkend, no nie je to úžasné? Konečne si každý môže trošku oddýchnuť. Ja som dnešné ráno začala opäť behaním,
takže teraz som plná energie a dobrej nálady. Nepoznám lepší začiatok dňa :) Už dávnejšie som Vám sem nepridávala raňajkový post,
tak bol čas to napraviť. Opäť to nebolo nič iné, ako stará, dobrá, teplá ovsená kaša, ktorá po fyzickej aktivite padne úplne najlepšie.
V poslednom čase som urobila menšiu zmenu a to takú, že ovsenú kašu si robím zo 65 gr ovsených vločiek. 

 
Recept na dnešnú kašu je nasledovný:

Večer si namočíte 65gr ovsených vločiek do 300ml vody. Ráno to dáte variť na najvyššom stupni.
Medzitým si rozšľaháte 1 vajíčko v tanieri, kam pridáte škoricu. Keď kaša začne hustnúť, stíšite ju
na najmenší stupeň a pridáte rozšľahané vajíčko. Miešate, miešate do zhustnutia a pridáte 1čl medu
(poprípade podľa Vašej chuti). Na spodok misky som si nastrúhala 1 celú mrkvu, na ňu naliala vzniknutú kašu,
pridala 100ml bieleho jogurtu a to, čo by ste na nej chceli mať. U mňa to boli vlašské oriešky s čučoriedkami ♥. 


Čo dobré čaká na raňajky Vás? 
Aké máte plány na dneska? :)

17 komentárov:

  1. Kaša ako inak vypadá super, tie čučoriedky by som si veru dala hneď!
    Ja som mala dnes tvaroh s hruškou a hrozienkami :)
    Plány na dnes? Trochu zvoľniť tempo a robiť len to, čo je najnutnejšie.. takže možno trochu upratať a ísť do obchodu :D
    {ale nezaškodilo by mi venovať sa konečne už aj tej hlúpej diplomke}
    každopádne, ako sa poznám, budem nakoniec prokrastinovať celý deň, som hrozná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už oddychuju! já snídala rozpečený chlebíky se šunkou:)
    hezký den:P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vypada to uzasne!:) Skoda ze uz jsem po snidani:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je taková nádhera! Kašičku jsem obdivovala už na instagramu a hned si musím jít udělat tu svoji, bez ní by totiž nebyl den! Krásný víkend Lucinko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypada bajecne, ale kam se to do tebe vejde? 😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Najradšej by som si dala po nej ešte jednu :D Ale toto je konečne tá pravá porcia, ktorá ma zasýti a nehovorím si "niečo by som si ešte dala" :)

      Odstrániť
    2. Chápu, ono taky hodně záleží na tom, kdy máš svačinu. Já jí mám většinou brzo, tak proto se mi to zdá velké;)

      Odstrániť
    3. Ja ju mám tiež pomerne skoro, 2,5hod. po raňajkách, ale ráno som vždy hladná, to by som zjedla hocikoho a hocičo :D

      Odstrániť
  6. Opäť krásne raňajky, ako vždy :) Na to vajíčko v kaši som ešte nenašla odvahu, aby z toho nebola praženica :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toho sa určite nemusíš báť! :) Dodá kaši krémovú konzistenciu, je to fakt výborné :)

      Odstrániť
  7. Nádherná snídaně ! Zítra zkusím tu kaši s vajíčkem, všichni to hrozně chválí :-)
    Já jsem dnes byla na brigádě, vstávala ve 4 takže nic moc, ale už jsem doma a aspoň vydělám nějaké penízky :)
    Hezký den <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to si rozhodne oddýchni! Zaslúžiš si to :)

      Odstrániť
  8. To jsou tak krásné fotky, až z toho musím jít spát, aby už byla snídaně!! :D

    OdpovedaťOdstrániť