nedeľa 19. januára 2014

19.1.2014 ♥


Dneska opäť pridávam príspevok s názvom "Food diary". V poslednej dobe sa mi darí fotiť hlavné jedlá, keďže mám viac času
ako počas školského roka. Rada sa s tým vyhrám a trošku si to naaranžujem. Njobľúbenejšou ovsenou kašou, ktorú si robím viac než
často je tá s mrkvou. Skutočne som si ju veľmi obľúbila! Skúšali ste si ju už uvariť? Už ani tie prílohy nie sú len o pšene, ale opäť som
si dokúpila aj ďalších mojich obľúbencov ako vaječné cestoviny, kuskus, pšeno a ryža basmati, ktorá však nie je na fotke. Rada by som
si ešte kúpila aj polentu, pretože som na ňu počula samé dobré ohlasy a ešte ju nikdy nejedla. Poznáte ďalšie dobré prílohy, 
ktoré by ste mi odporučili? 

Ovsená kaša s mrkvou,čučoriedkami, tvarohom a vlašskými orechmi ♥
Cestoviny s uhorkou, chilli fazuľkami, kukuricou a syrom ♥


Kuskus s dusenou zeleninou a syrom ♥
Rybie prsty s dusenou zeleninou a pšenom ♥
Ryba s ryžou basmati a čalamádou ♥

Ešte dnes sa tu objaví príspevok s celotýždňovým cvičením a konečne bude o niečo pestrejší ako tie predtým :)
Prajem Vám krásnu nedeľu! ♥

2 komentáre: