štvrtok, 23. januára 2014

23.1.2014 ♥


Krásne dobré ráno Vám prajem!
Môžem s úsmevom na tvári vyhlásiť, že mám konečne po skúškach a veľmi veľmi úspešne :) Tento semester sa mi skutočne podaril,  tak som
skutočne rada, že som sa celý ten polrok neučila zbytočne. Teraz mi škola začne až v strede februára, tak si budem užívať zaslúžené voľno a
pomaličky sa môžem pustiť do písania svoje bakalárskej práce. Snáď ju za dva mesiace zvládnem napísať tak, aby som s ňou bola spokojná. 
Dneska ráno som si šla zabehať, hoci som to nemala napláne, lebo večer idem pravdepodobne na plaváreň, no chcem využiť to, že sa ráno nešmýka
a je pekné počasie. Hlásia totiž veľké ochladenie, tak je dosť možné, že vtedy sa ráno nebude dať behať. Toto počasie nám prináša len samé prekvapenia!


Hneď po behu som si urobila ako inak, teplú ovsenú kakaovú kašu. Použila som 65gr ovsených vločiek, 300ml vody, 1 banán a ľanové semienka.
Pred behom som si odšťavila 2 pomaranče, aby som neišla behať s prázdnym žalúdkom, no môj objednaný proteín je už na ceste, takže už teraz viem,
čo budem piť pred tým, než sa vyberiem si zabehať :) Už sa neviem dočkať, keďže je to prvýkrát, čo som si také niečo objednala. Som zvedavá na tú
chuť :) Ja som si objednala príchuť čokoláda-rocky road. Aká je Vaša obľúbená príchuť? :) 


19 komentárov:

  1. Blahoželám k úspešne zvládnutým skúškam! Po tvrdej makačke si určite zaslúžiš oddych a odmenu. Musí byť skvelý pocit, keď vieš, že to čo si robila vôbec nebolo márne, teším sa ;)
    S tým počasím máš pravdu, je to šialené! U nás práve ráno nasnežilo, teraz sa to všetko topí.. slnko v nedohľadne, včera celý deň pršalo. Toto je na hlavu, príroda je celá zmagorená a s ľuďmi to tiež nerobí dobrotu..
    Ešteže sa môžeš potešiť takouto peknou kašou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Grauluju!:)) já mám ještě dvě před sebou:(
    U nás už je strašná zima a plno sněhu:( tak už jen dlouhé procházky se psíkem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem ku skúškam,teším sa s tebou... tak si teraz uži voľno a oddychuj :-) Ja sa snáď tiež dočkám, aj keď asi tak skoro nie, ešte ma čakajú zvyšné 3 ( zo 7 ) a už ani nehovorím o tom že by som sa mala venovať diplomke, och :-D
    Aký proteín si si nakoniec vybrala? Lebo tiež nad nejakým rozmýšľam...
    A to že aj tá tvoja dnešná kaša vyzerá fantasticky je samozrejmosť ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ty toho ešte máš veľa pred sebou :/ Držím Ti palce, aby si skúšky porobila čím skôr :) Vybrala som si SCITEC NUTRITION 100% Whey Protein Professional :)

      Odstrániť
  4. Gratuluji ke zkouškám :) To já se těším na jaro a léto až budu moct konečně vyběhnout :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji ! Kaše vypadá lákavě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. gratuluji ke zkouškám:) A snídaně vypadá skvěle jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratulace :)
    ten oatmela speciál asi neudelas,ze?:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A veľmi by som chcela, len nemám predstavu ako to urobiť. Najradšej by som urobila video, no s digitálnym fotoaparátom by to šlo ťažko, kedže nemám ani statív, ktorý by som si však chcela v blízkej budúcnosti kúpiť. Ale zajtra ráno sa pokúsim urobiť návod vo forme fotiek a uvidím, ako to bude vyzerať :) Ale určite som na to nezabudla :)

      Odstrániť
  8. Ahoj, prosím Ťa tú ovsenú kašu si nejako pripravuješ alebo to kupuješ nejaký polotovar a len zaleješ vodou? :-) Možno si to už niekde spomínala, no som na Tvojom blogu nová, takže som to nepostrehla. Ak si to pripravuješ, mohla by si mi napísať postup? Vyzerá to veľmi chutne.
    Tvoj blog ma inak veľmi motivuje a drží nad vodou, keďže sa práve snažím zmeniť svoje stravovanie, čo nie je len také jednoduché. Ďakujem <3

    Katy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Nie nie, rozhodne si nekupujem instantnú kašu, robila som to na začiatku a domáca sa jej ani nedá vyrovnať :) Chcela by som prichystať príspevok o ovsených kašiach, ale zatiaľ nemám konkretnu predstavu ako to urobiť, najlepšie by bolo asi video, ale mám len digitálny fotoaparát. No postup je nasledovný: Večer si 65gr vločiek namočím do 300ml vody alebo 150ml vody a 150ml mlieka a ráno dám variť na najvyššom stupni. Medzitým si vyšľahám 1 vajíčko (alebo 1 bielok, alebo môžeš vajíčko vynechať ked si ju budeš robiť s mliekom). Keď kaša začne hustnúť, tak ju stíšim na najmenší stupeň a pridám rozšľahané vajíčko. To miešam, miešam, miešam a pridám med podľa chuti. Chvíľku miešam a hotovo! :) Vznikne ti dobrá hustá kaša :) Potom si do nej pridám už len to čo máme doma. Počas prípravy do nej zvyknem zamiešať nastrúhanú mrkvu a 1 rozmačkaný banán. túto verziu ti skutočne odporúčam! Mrkvová je nenahraditelná :) Potom si ju už len ozdobíš ovocím/jogurtom/tvarohom a nikdy nezabudnem na oriešky :) A som veľmi rada, že sa Ti blog páči. Držím Ti palce ♥, uvidíš že zdravý životný štýl je stokrát lepší a pestrejší a nie je o obmedzovaní sa :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem za odpoveď aj za podporu :-)

      Inak, bolo by super keby si písala viac receptov, neviem ako ostatným, ale mne to stačí aj takto písomne, dá sa to z toho pochopiť. Idem to hneď vyskúšať, nech si zajtra môžem dať zas o niečo zdravšie raňajky!

      Odstrániť
    3. Potom napíš ako Ti to chutilo! :) Uvidíš, že ovsená kaša sa stane tvojím najobľúbenejším jedlom! Ja sa na ňu vždy teším už večer predtým :) Určite by som chcela pridávať viac receptov, ale ja si všetko varím len tak jednoducho na prírodno aj mäso len položím na plech do trúby a to je všetko. Ale ďakujem za nápad, posledné dni premýšľam nad tým, čím som to tu trošku oživila :)

      Odstrániť
  9. och ty tvoje kašičky ♥
    Líbí se mi , jak prosazuješ domácí kaši a né instantní, tak to má být...je to neuvěřitelný rozdíl, když si člověk uvaří sám :)

    OdpovedaťOdstrániť