štvrtok 23. januára 2014

23.1.2014 ♥


Konečne dorazil!
Ráno som spomínala ako som si objednala proteín a to som ani netušila, že o niekoľko hodín na to príde kuriér aj s balíčkom. Pravdupovediac, veľmi ma prekvapila tá obrovitánska fľaša, ktorá na mňa vykukla po rozbalení balíka. Objednala som si 920gr balenie a netušila som, že je skutočne až takéto veľké. Pravda je však taká, že krabica bola naplnená iba do 3/4 balenia. Celá nedočkavá som otvorila fľašu a hneď ma dostala tá úžasná čokoládová vôňa. Mňááám! Vonia skutočne úžasne. Keďže som si objednala len proteín, shaker som si kúpila včera v obchode s fitness potrebami. Ako každé dievča som samozrejme pozerala na obal, ktorý ako inak, musel byť bielo-ružový. Spočiatku som veľmi váhala, či si proteín kúpiť alebo nie, pretože tá cena nie je zanedbateľná. Spolu so shakerom to vyšlo takmer na 30€, ale povedala som si, že za vyskúšanie nič nedám. S výberom mi poradila Bloss, ktorá sa v tom vyzná lepšie a bola strašne zlatá a ochotná :) Ja som si vybrala dva úplne odlišné, no počúvla som jej radu a nakoniec sa rozhodla práve pre Whey Protein Professional. Keď som už mala doma proteín a aj shaker, nič mi nebránilo v tom, aby som ho ochutnala. 


K príprave proteínového nápoja som použila 1 odmerku (30gr), ktorú som si zarobila s 250ml vody. Keďže som to pila prvýkrát, nemôžem to 
porovnávať s iným proteínom. Nápoj chutil ako kakao, ale s vodou. Nie je to veľmi sladké, čo mne nevadí, pretože nápoje si sladiť nezvyknem. 
Rozpustnosť je vynikajúca, nezostávajú žiadne hrudky prášku. S mliekom by bol určite lepší, o tom nepochybujem, no teraz som ho vyskúšala 
s vodou, nabudúce môžem skúsiť s mliekom :) Ak by som to mala zhodnotiť na základe prvého dojmu, tak určite neľutujem, že som si objednala
 práve tento.

1 dávka proteínu obsahuje 117 kcal 
(22gr bielkovín, 1,5gr tukov, 3,8gr sacharidov)


Za akým účelom som si kúpila proteín? 
Tri až štyrikrát do týždňa vstávam ráno o 5:40, aby som si išla zabehať. Tesne predtým ako odídem z domu zjem 1-2 kusy ovocia, aby som neišla 
behať s prázdnym žalúdkom. Ako som sa dočítala, najlepšie je vypiť proteínový nápoj hneď po zobudení, po tréningu alebo pred spaním. Ja to budem robiť tak, že proteínový nápoj vypijem hneď ráno po zobudení, čo bude znamenať, že zároveň ho skonzumujem pred tréningom. Keď sa vrátim domov z behu, väčšinou si zacvičím 10-20 minút yogy a napokon vydržím do raňajok, keď si energiu doplním  obrovskou miskou ovsenej kaše. V žiadnom prípade nemám v úmysle nahradzovať ani jedno z jedál nejakým podobným nápojom. To určite nie. Nie som zástanca takýchto vecí. Avšak keď je niekto napríklad v škole a nemá možnosť sa dostať k normálnej strave, myslím si, že toto je dobrý spôsob ako na chvíľku utíšiť hlad, pokiaľ sa nedostane k plnohodnotnému jedlu. 
A čo vy? Zvyknete piť proteínové nápoje? S ktorým máte dobré skúsenosti? 
Ktorú príchuť máte najradšej? 

9 komentárov:

  1. Já mám vegan čokoladový protein a jsem s ním absolutně spokojená:))
    poslední dobou ho moc nepiju samotný, ale spíš přidávám do pečení..ted jsem dělala brownies a jinak třeba do palačinek nebo mug caků:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Palacinky by som chcela aj ja vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. Já osobně nijak nejsem zastánce proteinů, protože to není nic zrovna 2x přírodního a pokud člověk není vrcholový sportovec, přijde mi to až zbytečné :) Ale na druhou stranu-co dnes přírodní je...a jako doplněk stravy to asi občas neuškodí. Třeba jednou změním názor. Ale zatím si raději dám to ovoce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéj Luci super :) tiež už dlhšiu dobu premýšlam nad kupou nejakeho proteinu či sa mi to vobec oplati kupovať a dať za to dosť peňazi, kedže civčím len doma nejake cardio a posilovanie ale vidím že si sa k tomu už aj ty odhodlala, tak asi pôjdem toho tiež som rozmýšlala nad nejakým srvatkovým .
    prepáč, že ti poslednú dobu všetko komentujem tak nadšene, ale úplne sa mi dobre čítajú tvoje články! :)
    pekný večer ešte prajem, V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aká si zlatá!!! ♥ Ty sa mi ospravedlňuješ za niečo, čo ma vždy tak poteší? :) Ani nevieš s akou radosťou si čítam takéto komentáre :)) Stále mi vyčaria veľký úsmev na tvári, pretože by som nikdy neverila, že niekoho by moje články tak zaujímali. A máš pravdu, je to dosť peňazí, v tom úplne súhlasím, práve preto som aj ja váhala. Ale zas, neplánujem to piť každý deň alebo trikrát denne :) Skutočne len po/pred takým cvičení, pri ktorom spálim veľa kalórii a hlavne po behu pri ktorom spálim väčšinou 450-550kcal, pretože je to dobré aj na tie svaly. A dokonca keď už, tak plánujem to robiť aj tak, že si nedám celú tú odmerku, ale dajme tomu len 1/2 :) A krásny večer prajem aj ja tebe ♥ A ešte raz Ti veľmi pekne dakujem za krásny komentár! :)

      Odstrániť
  4. ja nie lebo necvicim :) ale snubenec ano :) teraz ma doma vanilkovu zmrzlinu a poviem ti chut nic moc :)

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. protein mám neochucený, jelikož zastávám názor pokud chci cítit chut něčeho, tak si to dám a ne uměle v prášku. Jinak to že pře během vypiješ protein se mi zdá jako lepší nápad než ovoce, to je fakt :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento protein je super. Priateľ si kupuje túto značku a je velmi spokojny :) Tiež mal vanilkovu zmrzlinu a nebol z tej chuti velmi nadšeny :D Čokoládový a jahodový je fajn ;)
    Len tak ďalej Lucy :* Veľmi ti v tomto fandím (nakoľko ja som lemra lemravá :D)! :) K

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Tak potom som rada, že som si dobre vybrala :) Ďakujem Ti mojaa :*

      Odstrániť