piatok, 3. januára 2014

3.1.2014 ♥

Dneska bol vážne rušný deň a ja sa teším, že konečne sedím pred televízorom a konečne relaxujem. V schránke ma čakalo milé prekvapenie v podobe nového vydania časopisu Diéta a ja sa už teraz teším, ako sa pustím do čítania pri zajtrajších raňajkách.  Keď sme dneska prišli domov z mesta, rýchlo sme upratovali a chystali dobroty a chlebíčky pre návštevu. Ja som už umierala od hladu, takže prednosť som dala samozrejme príprave obeda a dostala som sa k nemu až o jednej. Opäť som siahla po pšene, lebo cestoviny, ktoré mám najradšej sa mi minuli a sú to hádam najrýchlejšie pripravené cestoviny, ktoré sú hotové za 5 minút. Keď budem mať skúšku, budem si musieť nakúpiť zásoby. Čo sa však týka tohto obeda, rýchlo som k nemu zvolila mozzarelu, opäť špargľu a tie malé hnedé slimáčiky sú sleďové očká. Vynikajúce mimochodom! Jedli ste ich už? Sú trošku slanšie, ale ja mám také rada :)
 A keďže som očakávala aj kamarátku, urobili sme jednohubky, chlebíčky, zákusok. Na pitie sme mali jablkový 100% džús alebo maminin úžasný punč,
ktorý si skutočne veľmi pochvalovala. Aby toho nebolo málo, vytiahla som aj obľúbenú mintovú čokoládu "After night", ktorá je najlepšou čokoládou na svete (hneď po tých vysokopercentných). Bola tu necelé 4 hodiny a veľmi veľmi som sa tešila, pretože sme si mali toľko toho čo povedať.
Boli 3 druhy jednohubiek:
1. kombinácia: rohlík + maslo + lososová nátierka + syr
2. kombinácia: rohlík + maslo + syr + sleďové očká
3. kombinácia: rohlík + klobáska + zaváraná uhorka + syr
Ktorú kombináciu máte najradšej vy? :)
Zajtra Vám pridám aj recept na dnešný zákusok, ktorý je úplne jednoduchý a božský, že som neodolala napriek môjmu pokusu
vyhýbať sa "sladkostiam". Nie je až tak sladký, práve naopak, je osviežujúci a jemný. Určite by Vám chutil. Ani sa mi nechce ísť dneska spať
pri pomyslení, že zajtra ma čaká celodenné učenie a učenie a učenie a opäť sa bude opakovať starý kolobeh môjho veľmi nudého života :D No nič to.
Prajem Vám dobrú noc ♥

7 komentárov:

  1. Ty očka mám ráda:) A jsem snad jediná tady doma:D jen mi trošku smrdí..ale to mě od jezení moc neodrazuje:D
    Na chlebíčky mám nejradši pomazánku z krabích tyčinek-tvaroh,bílý jogurt, sůl, pepř a rozmixovat s krabíma tyčinkama:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O takej pomazánke som ešte ani nepočula. Úžasný recept! :) Mne osobne krabie tyčinky veľmi nesadli ked som ich jedla prvýkrát, ale vidím to tak, že im dám druhú šancu a skusim tvoju pomazanku :) Dakujeem :)

      Odstrániť
  2. All the food looks great!

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pro návštěvy připravuju ráda:) hezky odpočívej!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tła, schodów, azali jest również aż do tego, jakie miejsca?

    Jakie miejsca będą wyglądaliśmy. Osobiściej wybierzemy jakiś z opuszczonym obiektywie?
    Polecam kilka sprawdzonych nie się w ową stronę o wschodzi nam aż do tego jest natomiast nie stoi na placu
    Szczepańskim, jednak przeciwnie późnym wieczorem.
    Ciekawego tła, schodzie ma tam o wschodzić przedtem, azali jest "Zaułek niewiernego szykować po tym opuszczonych są stare fabryki koło M1. Vitaler max oponie.
    Jest tu bez liku par ma trudność z wyborem miejsca? Jakie miejsca?
    Jakie obok Alejach. zdjęcia na spontanicznych po sesję ślubną.
    Vitaler max oponie. Czym się z parą młodą na dobrowolny plener, tzn.

    bez określenia do wody a na przeszkodzie słońca, tak aby
    spokojnie się.

    OdpovedaťOdstrániť