nedeľa, 5. januára 2014

5.1.2014 ♥


Peknú nedeľu Vám prajem! 
Ako ju trávite? Čo sa týka mňa, okrem toho, že sa viac menej celý deň učím, rozhodla som sa urobiť si nejaký špeciálny obed, aký som už dávno nemala a teraz, poriadne napapaná oddychujem pred obľúbeným seriálom ♥ Čo sa týka obeda, dneska som mala Pečeného kapra na baby špenáte s ryžou a zeleninovým šalátom. Konečne som si po dlhom čase uvarila ryžu, ktorú mám mimochodom neskutočne rada. K nej som si upiekla v trúbe časť kapra na baby špenáte. Viete akým spôsobom si najradšej pripravujem baby špenát a rukolu? Pred podávaním si dám na panvicu 1čl masla a na tom si to "opekám". Trošku si to posypem granulovaným cesnakom a je to niečo vynikajúce. Šalát som si urobila veľmi jednoducho a to tak, že som si zmiešala kapustový šalát s uhorkou, pórom, kukuricou, celé to osolila, okorenila a pomiešala. Pridala rukolu a šalát bol hotový. Ešte dneska pridám aj sľúbený rozpis môjho celotýždňového cvičenia.


Aké máte plány na dneska? Čo dobré ste mali na obed?

7 komentárov:

  1. Ja som su pochutila na dusenej zelenine s kuracím mäskom na sójovej omáčke s olivovým olejom a celé som to zmiešala s kuskusom. K tomu som si po naozaj veľni dlhej dobe dopriala zaváranú uhorku. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelý obed! :) Také mám veľmi veľmi rada aj ja. Nejedávaš často zavárané uhorky? Ja ich zbožňujem :) Vlastne všetku zaváranu zeleninu :)

      Odstrániť
  2. Musel i skvěle chutnat ;) Já jsem měla kuřecí maso s rýží a k tomu velký kopec zeleniny <3 Jinak se ještě chystám na cvičení a musím stihnout pár věcí do školy :-/ už zítra, achjo... těším se na ten tvůj přehled ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuuj ten kapor vypadá luxusne, určite by som si pochutila :)
    Nedeľu trávim, ako inak, nad skriptami. A môj obedík bol dnes trochu jednoduchší, v poslednej dobe mi nejak nič nechutí :( takže zeleninová polievka to istila.. ale aspoň dokonale zahriala žalúdok.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jee, to vypadá moc chutně! já teda kapra jen na Vánoce, jinak mám radši jiné druhy ryb, ale určitě bych jim neopovrhla ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow ! To vypadá úplně úžasně. Ty tvoje jídla mi vždycky dělají takové chutě :-D <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá to mňam mňam :) No rukola mi veľmi nechutí, na mňa je dosť horká :)

    OdpovedaťOdstrániť