utorok, 7. januára 2014

7.1.2014 ♥

Kuracie mäsko so pšenom, špargľou a zeleninovým šalátom ♥

 Šalát ,,Hawai" s kapustou, uhorkou, paradajkou, olivami, 
baby špenátom, mozzarelou, tvrdým syrom a čerstvým ananásom ♥
♥ Ovsená kaša s ananásom, hruškou, bielym jogurtom a
vlašskými orechmi  
Ako som už raz spomínala, vlašské orechy si rada opekám na sucho na panvici, pretože tak získajú takú dobrú a lepšiu chuť.
Ja to mám strašne rada! Dneska som však robila popri tom niečo úplne iné a tak som ich nechala na panvici trošku dlhšie,
tak mi mierne prihoreli, bohužiaľ. Avšak dobré boli aj tak, to na chuti nejak radikálne neuberie. Píšem to preto, keby boli náhodou 
nejaké dotazy, že prečo sú také trošku ... hnedšie :) Mimochodom, kaša s ananásom je úplne úžasná ♥
Pšeno s dusenými šampiňónmi, kukuricou, pórom a pečenou tekvicou ♥

Teraz ma čaká večera a potom... opäť pokračovanie v učení. Tak strašne sa mi nechce. Vždy tak rada chodím na blogger,
kde aspoň trošku môžem utiecť od učenia. Dúfam, že aspoň vy vypĺňate svoj čas lepším a zaujímavejším spôsobom ako ja. 
Tak sa majte pekne, pekný večer Vám prajem!

5 komentárov:

  1. to je barev! :) dobrou chuť k večeři a hodně sil k učení, taky sem chodívám utíkat! měj se krásně

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. děkuju za komentáře Lucinko! a opravdu 20kg, když o tom přemýšlím, taky nevím kde je mám :D

      Odstrániť
  2. Páni, to sú teda mega porcie :D
    Ja sa tiež najradšej chodím odreagovať na blogger, keď mám toho plné zuby.. takže to je často a niekedy sa pozabudnem a kvasím tu strašne dlho :D
    Haha, hneď som si hovorila, že na tých vlašských orechoch mi niečo nesedí, ale nevadí, stáva sa. Mám podobné nehody takmer na dennom poriadku :)
    Pekný večer ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se taky učím a když to jde tak cvičím :-) Ten salát vypadá božsky !
    Hodně štěstí s učením a hezký večer <3

    OdpovedaťOdstrániť