streda, 8. januára 2014

8.1.2014 ♥


Čo urobiť, keď sa Vám minú ovsené vločky a nemôžte si urobiť obľúbenú, rannú, teplú ovsenú kašu?
Toto sa mi stalo dneska ráno a tak som sa rozhodla pre palacinky. Už som nad nimi uvažovala dlhšie, no vždy nakoniec akýmsi spôsobom
zvíťazí ovsená kaša. Dnešné palacinky som si naplnila Selským bielym jogurtom zmiešaným s tvarohom, 2čl kokosu a ananásom.
Na vrch palaciniek som si poukladala opäť ananás nakrájaný na malé kocky, poliala opäť jogurtom, posypala troškou kokosu a nakoniec
dozdobila kakaom. Snáď ste začali dnešného ráno taktiež dobrými raňajkami, aby ste mali deň hneď krajší a lepší už od rána ♥ 
Keďže sa dneska už začala opäť škola, prajem Vám veľa síl, energie a najmä pozitívneho myslenia. Víkend je tu opäť čoskoro :)
Krásne ráno! ♥

11 komentárov:

  1. och hned by som si dala :)

    Pozyvam na Nobilis Tilia Giveaway! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obdivujem Ťa, že si kuchtíš také raňajky, ja ráno ešte nevládzem :D Vyzerá to perfektne, u mňa by to bolo možné najskôr na desiatu :D
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Kedy ako sa mi podarí, väčšinou od oka a vždy su uplne iné :D Ale konkrétne dneska som použila 50gr špaldovej múky, 1dcl mlieka, 1 vajíčko a cca. 2čl škorice. Vyšlo mi to na 4 tenké palacinky, lebo ja mám rada viac kusov :D Ale lepšie by boli keby boli 2 a hrubé :)

      Odstrániť
  4. Luci, ty mi děláš chutě! :)

    Škoda, že když ráno vstávám do školy, palačinky bych asi nestíhala :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já miluju ty tvoje krásné snídaně!:P Nechceš se u mě někdy stavit a takhle hezky mi to přichystat?:P

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ježiš uplně se mi sbíhají sliny:o♥

    OdpovedaťOdstrániť