piatok, 3. januára 2014

Carrot oatmeal, again? Yes, please! ♥


Krásne ráno Vám prajem!
Toto je môj prvý príspevok v tomto roku, tak hneď na úvod mi dovoľte zaželať Vám všetko len to najlepšie! Ako sa píše v jednom novoročnom prianí, ktoré som okrem iných posielala počas Silvestrovského večera, môžeme mať 1000 prianí, snov a túžov, no len šťastie, láska a priateľstvo dáva svetlom naším dňom! A tak to skutočne je. Napriek tomu Vám však chcem zaležať, aby bol tento nový rok Vaším šťastným rokom, aby sa Vám splnili skutočne všetky ciele a sny, ktoré by ste v ňom radi dosiahli a pokiaľ sa Vám nevydaril ten predchádzajúci rok, tak robte všetko preto, aby tento 
bol taký, aký si skutočne prajete a predstavujete! 


Ako môžete vidieť, dneska som si opäť urobila mrkvičkovo-banánovú ovsenú kašu, ktorú som si veľmi veľmi obľúbila. Robili ste si ju už? Ak nie, tak šup-šup. Dneska ma čaká viac menej rušný deň, utekám na doučovanie, potom do mesta, príde k nám návšteva a poobede ku mne príde konečne aj kamarátka, s ktorou som dlho nebola, takže kvôli tejto významnej udalosti (pre mňa), som presvedčila maminu nech opäť uvarí punč, ktorý sa jej minule veľmi vydaril, takže ak by ste chceli, pridám aj recept. Tých je však na internete neskutočne veľa, no predsalen je lepšie robiť overené recepty :) Aké máte plány na dneska vy? Chystáte sa niekam? Oddychujete ešte alebo sa už učíte? 

11 komentárov:

  1. No raz musím skúsiť tú mrkvovú kašu, keď si ju tak pochvaľuješ ;)
    Pozývam ťa na môj blog :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No kašička jak z časopisu o vaření :D :)

    Učit se by mi neuškodilo (zvlášť, když nám toho na prázdniny tolik naložili), ale nějak se k tomu nemůžu dokopat :D ://
    Jinak ti také přeji, aby se ti splnilo všechno co si přeješ a rok 2014 ti přinesl jen samé dobré věci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi pravý oatmeal lover:))
    Já bych se měla učit, ale jdu za kamarádkou a pak už se na to asi vrhnu:(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já jí teď vidím všude :D zkusím jí, vypadá moc dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I tobě všechno nej do nového roku Lucinko! To přání je krásné, posílala jsem ho na Vánoce, podle mě má něco do sebe ;) Jinak kaše vypadá jak jinak než fantasticky! Zatím jsem jí nezkoušela, ale chystám se ;) Dnes se chystám do Brna, podívat se po slevách a jinak mě čeká učení :-/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak toto je naozaj veľmi zaujímavá kombinácia..ešte ju nemám odskúšanú..mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I tobě jen to hezké do Nového roku :-))) A díky moc za nápad, nikdy mě nenapadlo dát tam mrkev :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páči sa mi farba tej kašičky, je veselá :D
    Aký bol plán na dnes? V Leninovom duchu: učiť sa, učiť sa, učiť sa :/
    Krásny Nový rok prajem, nech sa ti v ňom darí a nezabúdaj na nás s pravidelnými príspevkami, trebárs takýchto skvelých raňajok, inšpirácia sa vždy zíde ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta vypadá přímo úchvatně ! :-) Já mrkev nejím, ale v kaši může být dobrá :-)
    Krásný nový rok přeji ! <3

    OdpovedaťOdstrániť