pondelok, 27. januára 2014


Dobré ráno prajem ♥
Pevne verím, že ste do nového týždňa vykročili tou správnou nohou :) Ja som pondelkové ráno začala cvičením, takže myslím si, že určite je to skvelý štart nielen do nového týždňa, ale taktiež aj do nového dňa. Predtým, než som začala pravidelne behať a cvičiť, som sa k raňajkám dostala hneď 20 minút po prebudení a už o siedmej som si ich vychutnávala. Teraz sa však k raňajkám nedostanem skôr ako o ôsmej alebo pol deviatej, takže je to celkom zmena oproti mojím starým zvykom :) Hoci vstávam o 5:30 (dneska výnimočne o 5:20 :D), nebojte sa, nešportujem s prázdnym žalúdkom. To by som rozhodne nezvládla, už len z toho dôvodu, že 10 minút po prebudení začínam pociťovať hlad. Keďže mi pribudla novinka vo forme proteínu, rozhodla som sa ho využívať len pred cvičením a po cvičení, keďže vždy cvičím skoro ráno po zobudení a ešte pred raňajkami robím. Dávkovanie mám nasledovné: 1/2 odmerky dávam pred behom (100ml vody a 50ml nízk. mlieka) a takú istú odmerku si dávam aj po príchode z hodinového behu. Vyhovuje mi to viac ako keď som pred behom zjedla 1-2 ks ovocia a keďže sa domov vraciam o siedmej, čaká ma 10-20 minútová yoga, osprchujem sa, urobím si raňajky, postarám sa o psíkov, tak mi všetko vychádza presne na tú ôsmu hodinu, keď sa s nadšením púšťam do raňajok. 


Na túto ovsenú kašu som použila: 
65gr jemných ovsených vločiek, 1 vajíčko, 350ml vody, 1/2 banánu, 1 veľkú PL maku, 1 čl medu a čučoriedky.


Úspešný štart do nového týždňa Vám prajem :)

11 komentárov:

  1. správnou nohou možná, ale pondělky jsou taková nudaaa :/ krásný den přeju!
    ráno máš krásně naplánovaný, já snídám hnedky co vstanu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale no no no... Viacej úsmevu Kamča! :) Aj ked, viem o čom hovoríš, keď som ešte chodila na strednú školu, tiež som ich nenávidela, lebo víkend bol ešte ďaleko.

      Odstrániť
  2. To je nádhera! Ja taky vstávala v 5:30 a hned jak se dam do kupy se pouštím do snídaně :-) krásný den i tobě Lucinko ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá krásně!:-) Ovesná kaše je prostě nejlepší!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná kaše, mimochodem obdivuju, že cvičíš ráno, já vstávám ve 4:20, tak jsem ráda, že se umyju, upravím a mažu na vlak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jo, vstáváš takhle brzy? To si nedokážu představit :D Také se přidám k těm, co snídají hned po probuzení:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, vstáváš opravdu brzy :-) To obdivuji. To tak po ránu chodíš běhat ? Co míváš za boty, když je teď náledí a sníh ?
    Krásné raňajky ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vtedy ešte nie je vonku takmer nikoho, tak chodím hlavne preto :) A mám boty s drážkami, ale u nás zatiaľ nesnežilo a ani ráno nie je cesta šmykľavá chvalabohu, takže sa mi behá úplne parádne :) Ale hlásia už aj u nás sneženie a dážd, tak zrejme si pojdem zabehať aj zajtra, hoci som si povedala, že budem behať každý druhý deň, ale obávam sa, že ku koncu týždňa sa bude ráno šmýkať, tak nechcem si behanie nechať ujsť :)

      Odstrániť
  7. Ahojky, táto kaša vyzerá úžasne! Rada by som si ju urobila, ale som "kašový nováčik", mohla by si prosim Ta napisať aj postup? Alebo to len tak všetko na studeno zmiešaš a ješ aj so surovým vajíčkom? Možno sa hlúpo pýtam, ale radšej sa opýtam :) Dakujem a prajem pekny den.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Nie, nie. Surové vajíčko by som určite nezjedla :D Podrobný postup na prípravu ovsenej kaše som písala v tomto článku: http://theblogger-girl.blogspot.sk/2014/01/recipe-how-to-make-best-oatmeal.html Snáď ti bude chutiť :) Postup je vždy rovnaký, len ingrediencie si tam pridávaš podľa toho, na čo máš chuť. Držím palce, nech sa ti ju dobre vydarí urobiť ;)

      Odstrániť
    2. Ešteže som sa opýtala :) :)
      Idem teda vyskúšať, vyzrá to super (aj tie ostatné variácie, napr. s mrkvou, to musi byť úžasné, zbozňujem mrkvu aj v koláčoch, aj v nátierkách a šalátoch,...) DAKUJEM :)

      Odstrániť