sobota, 4. januára 2014

Good morning, lovelies ♥


Je neuveriteľné, ako neskoro som vstala v dnešné ráno. Vstávať o ôsmej je u mňa nepredstaviteľné a nestalo sa mi to už skutočne veľmi dávno. Najviac ma hnevá, že som zaspala práve v deň, keď sa musím už začať učiť a to väčšinou robím hneď od rána. Dokonca som si budík nastavila na pol šiestu, že sa vyberiem trošku zabehať a potom si dám cvičenie doma, ale svalovka sa ma ešte stále drží, tak to presuniem na večer, keď snáď budem schopná aj niečo odbehnúť. Poprípade skončím pri nejakej tej jóge :). Rýchlo som si urobila raňajky a popri nich som si čítala nové vydanie časopisu Diéta. Musím povedať, že som sa tam dozvedela pár zaujímavých vecí, ktoré ma prekvapili. Je to pohodlné čítanie, ktoré si rada vychutnávam najmä pri raňajkách, keď hltám obľúbenú ovsenú
kašu


Ako dnešné raňajky som mala túto jednoduchú ovsenú kašu s 1/2 banánu vo vnútri a druhou 1/2 na vrchu.
Pridala som čučoriedky, ktoré sme kúpili včera a ja som už strašne dávno nejedla lesné ovocie,
takže ako ozdoba alebo súčasť ovsenej kaše je to priam dokonalé! Trošku som si to posypala kokosom
a makom a pridala 1PL tvarohu. Čo ste jedli na raňajky vy? 



Momentálne sa vyberiem urobiť si dobrú rannú kávičku, ktorú si začnem popíjať pri čítaní materiálov. A skoro by som zabudla! Ak ste takí veľkí milovníci seriálu 90210 (ako ja, ktorá videla už všetkých 5 sérii asi trikrát), dneska budú vysielať konečne druhú sériu, hneď s dvoma časťami na TV DOMA. Určite na to nezabudnite, ja si už teraz plánujem vtedy dať prestávku a pohodlne sa usadiť pre televízor :) Je to jediný seriál, ktorý ma skutočne bavil a fakt som si ho
obľúbila. Takže, krásne ráno Vám prajem ♥ a ešte sa ozývam dneska :)

7 komentárov:

  1. Ja som niekedy pozerala 90210 Novú generáciu :D a tiež som bola na tom závislá, ale teraz radšej PLL alebo Upírske :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mna zas PLL a upirske denníky nebavia vôbec :D Tam je to dokola to isté, nemá to normálny dej aspoň pre mňa nie no :D

      Odstrániť
  2. Ta kašička..♥
    Já když o víkendu (nebo když mám volno) vstanu v 8 hodin, tak si připadám jako ranní ptáče :D To bude děs, až od pondělí zase budu muset vylézat z postele už v 5 hodin! :D :/

    Jinak časopis Dieta se mi do rukou ještě nedostal, nějak mě odrazoval ten název, jelikož jsem zásadně proti dietám, ale preferuju zdravé a rozumné hubnutí pomocí vyvážené stravy a cvičení... :) Prostě už jen z toho názvu mám (možná mylný) názor, že jde o jeden z mnoha dalších magazínů pro ženy, který píší redaktorky, které mnohdy o zdravém hubnutí a krásném těle neví ani kulový a sami se při psaní přecpávají dorty :D Ale třeba se mýlím :) Jsou v Dietě zajímavé a smysluplné články? Že bych si jí třeba také někdy zakoupila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si tiež myslela, že to bude časopis plný diét a samých podobných článkov, ale mýlila som sa :) Mne sa ten časopis veľmi páči a sú tam normálne články a práve naopak. Žiadne články typov ako schudnuť po Vianociach tam nenájdeš :D Ani také že aby si schudla musíš jesť len zeleninu :D Vobec nie. Mne sa tam strašne lubi taká dvostrana jedálnička na celý týždeň, tam sa človek vie skutočne inšpirovať :) A sú to fakt super jedálničky poriadne a veľké, nie nejaké na chudnutie :) Pekne sú tam rozpísané raňajky, desiaty, a atd a aj spolu s kalorickými hodnotami :) Dokonca vždy v jednom tom dni býva zvýraznený určitý chod a potom o stranu dalej na to najdeš recept. Napr. v tomto vydaní su zvyraznené raňajky, ktoré su počas celého týždňa, takže su tam aj recepty :) Nájdeš tam tiež nejaké užitočné rady, ktoré už možno vieš a možno aj nie a tiež príbehy zo života iných :) Podľa mňa za pokus nič nedáš :) Ale ako som už minule spomínala, zaujal ma tiež časopis Fit štýl, ktorý síce stojí 2,20€ ale je tam množstvo užitočných článkov (čítala som síce len jedno vydanie, ale našla som tam články, ktoré mi dali poznatky o ktorých som skutočne nevedela a bola som prekvapená). Takže skúsila by som na tvojom mieste oba, aspoň raz :) Ja si rada kupim raz za mesiac nejaký taký časopis, ktorý ma baví, hoci na internete je tiež množstvo článkov :) P.S. prepáč za takú zdlhavú odpoved :D

      Odstrániť
    2. Hm hm, to zní zajímavě :D Docela jsi mě navnadila a nejspíš v nejbližší době zamířím pro Dietu :D :)

      Odstrániť
  3. To je nádhera!! Každá tvoje kaše nemá chybu zlato! Ten časopis jsem četla pouze jednou když jsem hodinu čekala na kamarádku v České spořitelně (byla si zařizovat nějaký účet a já byla psychická podpora :D) a jeho obsah se mi líbil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kaše vypadá přímo famozně ! :-D Ty tvoje kašíčky nikdy nezklamou :-) !
    Já dnes bohužel kaši neměla, měla jsem bio jogurt s takovou semínkovou houskou a banán :)
    Měj se krásně !

    OdpovedaťOdstrániť