štvrtok, 30. januára 2014

Good morning ♥


Dobré ráno ♥
Ako ste sa vyspali? Ja som si dneska dala rest day, takže ráno som nemala naplánované žiadne cvičenie či behanie a tak som sa pokojne vyspala až do 7:15. Už dávno som si tak dlho nepospala, skoro 8,5 hodiny, nakoľko väčšinou spím 6,5-7 hodín. Čo som si však už dávno všimla je, že čím dlhšie spím, tým som unavenejšia. Ak sa podarí, čo pevne verím že áno, tak si večer pôjdem na plaváreň trošku zaplávať, kde si vždy tak veľmi oddýchnem, načerpám novú energiu a v piatok sa mi vždy vstáva s úžasným pocitom. Včera ma čakalo v schránke nové vydanie časopisu Diéta, ktoré som si odkladala k raňajkám ako to mám zvykom. Vtedy si v ňom listujem, čítam a sem tam sa dočítam aj o niečom novom, čo som doteraz netušila. Toto vydanie ma však trošku sklamalo, pretože mi neprišlo také dobré ako tie predošlé. Je škoda, že na Slovensku nemáme väčšie množstvo dobrých časopisov zameraných na zdravý životný štýl, pretože hoci je na internete množstvo informácií, rada si časopisy odkladám a neskôr sa k nim vraciam. Rada si robím takú svoju zbierku :) Najradšej mám časopisy tohto štýlu, pretože čo mám v nich veľmi rada, sú napríklad tie jedálničky, ktoré dokážu inšpirovať. Máte nejaký obľúbený časopis? Radšej si hľadáte informácie na 
internete alebo si radi kupujete pravidelne tiež nejaký časopis alebo magazín?


20 komentárov:

  1. Takovéhle ranní poklidné a příjemné články mám moc ráda :) Kdybych ale mohla libovolně spát, tak asi v posteli ležím minimálně do 10:00 abych dospala školní týden :D Ale s tou únavou máš pravdu,,,někdy mám pocit, že když naspím 12 hodin, jsem pak jako přejetá parním válcem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. HH :D tak to potom môžeš dohnať cez víkend :D A vidím, že nie som jediná, čo má ten pocit :) Navyše ma ešte vtedy aj celý deň bolí hlava. :/

      Odstrániť
  2. Dietu jsem taky odebírala, ale přišlo mi, že se tam pořád vše opakuje a těch opravdu kvalitních zajímavých článků tam bylo málo. Navíc mě štvaly ty reklamní stránky a plno příspěvků o ničem (předražená kosmetika, oblečení apod.). Myslím si, že v takovém časopise by měly být samé odborné články na téma zdravý životní styl a ne plno "výplňového materiálu".
    Jinak krásná snídaně, jako vždy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne si to vystihla :/ Ja som si ju tiež predplatila, ale už to začínam trošku ľutovať. A dakujem velmi pekne :)

      Odstrániť
  3. já si vždycky v Německu nebo tady v Anglii koupím Women's Health, u nás pak Muscle and Fitness, přijde mi to super i pro ženské :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš úžasné že máš takú možnosť si ich kupiť v zahraničí. Ten časopis Women´s health som už videla na internete a vyzerá veľmi zaujímavo :) Tiež by som bola rada, keby tu mali také poriadne časopisy no a najradšej keby to bolo také niečo ako Runner´s :) A s Muscle and Fitness úplne súhlasím! Ja mám doma jedno vydanie, lebo pri kúpe shaker-a mi to pribalili zadarmo a skutočne som sa dočítala samé zaujímavé veci, o ktorých som ani nevedela.

      Odstrániť
  4. Dřív jsem tento časopis měla ráda, ale přijde mi, že se to stále opakuje a občas tam jsou i nepravdivé informace :/ Rest day je taky potřeba :)) Snídani máš krásnou, jaká to byla? Jen čistě ovesná? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš :/ Ale zato časopis Fit štýl si určite pôjdem tento mesiac kúpiť :) Raz som ho čítala u kamarátky a bol úplne úžasný :) Dneska som mala 65gr vločiek + bielok, len 250ml vody, lebo som chcela mať poriadne hustú kašu :) A 1 banán. 1/2 do kaše, druhá polovica na ozdobu :)

      Odstrániť
  5. Tie raňajky vyzerajú super! A časopisy nekupujem, všetko si hľadam na internete, lebo väčšinou keď som kúpila nejaký časopis, tak sa mi tam páčil 1-2 články a zvyšok som len prelistovala :-/ Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne viem o čom hovoríš. Ja som tak s časopismi ako Emma a Eva. Tie mi tiež prišli v minulosti lepšie a teraz ich len prelistujem a to je tak všetko :/ Samé reklamy. Už to nie je to, čo bývalo.

      Odstrániť
  6. Krásný článek.
    Přesně jak říkáš. Čím dýl spím, tím víc se citím unavená. Nevím čím to je :-D
    Já jsem jednu dobu hodně sledovala časopis Regenerace, nevím jestli ho na Slovensku máte :-) Ten časopis Dieta musí být skvělý. Nikdy mě nenapadlo si ho koupit. Já radší brouzdám po internetu :-)
    Super snídaně ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom časopise som ešte nepočula, tak asi ho tu nemáme :) Ale internet je väčší a lepší zdroj informácii, len občas mám chuť si prečítať niečo aj v klasickej forme :)

      Odstrániť
  7. Tak to bych si dala, klidně i k obědu a večeři.. Nemůžu si pomoct, ale cereálie, ovesné kaše a podobné bych mohla jíst pořád! ♥

    EJNET

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si ako ja :D:D:D Tiež by som kaše dokázala jesť 6krát za deň :D

      Odstrániť
  8. ahoj Lucinko, opět nádherná snídaně! poslední dobou se mi spí moc dobře, takže supr :)
    užij si plavčo! i čtení, já na časopisy moc nejsem

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty tie banány vieš vždy tak pekne naaranžovať :)) a s tými časopismi úplne súhlasím..jediný, ktorý sa dá čítať je Fitštýl :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takové ideální ráno, paráda :)
    Dietu jsem si čas od času koupila, ale stejně se tam píše furt jen to, co vlastně vím, ale jak píšeš, ty jídelníčky jsou hezké a i recepty, čtení příběhů. Takže jednou za čas, když se mi číslo vážně líbí.
    A tvoje kaše je krasavice!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tvoje jídlo vypadá vždycky tak krásně!

    OdpovedaťOdstrániť