utorok 28. januára 2014

Instagram: People who inspire me ♥

Ahojte ♥
Dneska sa Vám ozývam s príspevkom, ktorý tu zatiaľ nebol a zdá sa mi to ako celkom dobrý nápad priniesť niečo nové. Ako ste si mohli všimnúť, už veľa ľudí prepadlo mánii nazývanej Instagram. Iné to nie je ani u mňa a prezeraním rozličných fotiek a užívateľov dokážem stráviť nemálo času. Na Instagrame môžete sledovať nielen známe osobnosti a Vašich obľúbených hercov a herečky, ale taktiež bežných ľudí, ktorí Vás môžu v určitom smere inšpirovať. Ja sledujem najradšej fitnessky, foodstagramy (aj tak by sa to mohlo nazvať) alebo blogerky. Cez Instagram som sa dostala k skvelým blogom, ktoré som si hneď zamilovala. Je to skutočne úžasná aplikácia! Práve z toho dôvodu som rozmýšľala, že by som sa s Vami mohla podeliť o odkazy na užívateľov, ktorých sledujem a ktorí by mohli byť zaujímaví aj pre vás. Páčilo by sa Vám, ak by som každý týždeň zverejnila takýto typ príspevku? :) V dnešnom príspevku nájdete odkazy na dva úžasné Instagramy plné rozmanitých a krásne naservírovaných jedál, ktoré sú navyše aj zdravými dobrotami ♥ Jeden z odkazov patrí fitnesske, ktorá takisto pridáva fotky jedál a navyše je dokonalou inšpiráciou pre nás ostatné, nielen čo sa týka stravy ale aj cvičenia :) Máte radi Instagram? Ak máte obľúbe-
ných užívateľov, budem rada, ak mi pošlete odkazy do komentárov! :) 

MY FOOD AND RECOVERY ACCOUNT
Odkaz na jej Instagram nájdete TU.

m_fitnessss
Odkaz na jej Instagram nájdete TU. 

SIOBHAN O'BRIEN
Jej Instagram nájdete TU.

21 komentárov:

  1. Přesně takovou inspiraci teď potřebuju nejvíc! :) Moc děkuju za tipy :)
    Jinak takové příspěvky pravidelně bych brala všemi deseti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :) Tak sa budem snažiť hľadať a pridávať čo najlepšie :)

      Odstrániť
  2. Tak to je skvělá inspirace! Moc děkuji za tipy Lucinko, mě stačí, že sleduji tebe a hned moje srdce plesá <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to mi hrozně bodlo, i když druhá slečna mě docela děsí :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super prispevok, asi by som zase mala z lepsou a hlavne pravidelnejsou stravou. Vdaka za inspiraciu.
    Pozyvam ta na ucast do mojej Giveaway, ide o pekne saty :) este par dni ostalo.


    http://theshortiesfashion.blogspot.co.uk/2014/01/dressale-international-new-year-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A nejsou ty slečny až dost hubené? Jídlo mají ovšem nafocené parádně!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá druhá je podľa mňa zdravo chudá, lebo športuje aj je poriadne aspoň z fotiek som to usúdila. Tá prvá mala anorexiu ak som správne postrehla, tak je jasné, prečo je taká chudučká :) Mne sa však postava tej druhej slečny strašne páči, ale určite sa aj poriadne nadrie :) A úplne súhlasím, tie jedlá majú úplne božské! :)

      Odstrániť
    2. Ta druhá je až mooc! hubená..

      Odstrániť
  7. Super Lucka, tiez velmi rada sledujem na instagrame rozne fit slecny a obdivujem zaujimave jedla :) ja osobne velmi rada sledujem Teresu Lopez a Idu Mariu Berg :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezu sledujem aj na instagrame a aj na blogu, ona je úžasná! :) Idem sa pozrieť na tú druhú, ďakujem za tip! :)

      Odstrániť
  8. Postava druhé slečny se mi už nelíbí, je to na mě moc :) Ale vždy se ráda inspiruji dobrým zdravým jídlem:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super, díky za tip. Přesně tenhle styl mám ráda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Děkuji za tipy, jídla jsou opravdu nádherná :)) A jinak ti musím poděkovat za tip vajíčko v kaši, včera jsem vyzkoušela a bomba!! Bylo to skvělé, děkuji :)) Ivča

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nemáš vôbec začo :) Ja ďakujem za pekný komentár ♥ Som rada, že ti to tak chutilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Instagram milujem a v poslednej dobe som dosť závislá na podobných obrázkoch so zdravými jedlami a inšpiráciou k cvičeniu. Ďakujem za tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Boží instagramy! Taky jsem zavislak :-D

    OdpovedaťOdstrániť