utorok 14. januára 2014


Pekný večer Vám prajem!
V prvom rade by som sa Vám chcela veľmi veľmi poďakovať, ak ste mi náhodou včera držali palce na skúške, ktorá sa mi podarila! Odišla som s pekným a aj zaslúženým B, takže som bola nadmieru spokojná a šťastná z toho, že tá najťažšia skúška je už za mnou. Veľmi som sa potešila, že ten týždeň učenia nebol zbytočný. Dobrá známka je pre mňa najväčšou odmenou za dni strávené nad knihami. Dneska som celý deň strávila oddychovaním. Hneď ráno som si utekala zabehať, trošku som si zacvičila, poupratovala v dome, šla na prechádzku so svojím štvornohým miláčikom a takto mi utiekol úplne celučičký deň. Niekedy tak rozmýšľam nad tým, že by bolo úplne dokonalé, keby mal deň viac ako 24 hodín. Nemáte niekedy tiež taký pocit? Možno by sme konečne postíhali všetko, čo máme na pláne a nemuseli by sme sa ponáhľať. Viac by som si pospala a omnoho viacej toho počas dňa urobila :) Spomenula som si, že by som mala mať vo foťáku zopár jedál z posledných dní a nemýlila som sa. Obedy posledných dní som poctivo fotila, takže malý príspevok na večer možno padne dobre. Konečne ,,Food diary", v ktorom sa neobjaví ani raz pšeno (3krát hurá! možno ste si niektorí vydýchli:D). Dôvod je jednoduchý. Minulo sa mi. Ochutnala som však  ryžu basmati, ktorú som si úplne zamilovala a posledné dni si ju varím pomerne často. Máte radi ryžu Basmati? Ktoré sú Vaše najobľúbenejšie prílohy? To by ma celkom zaujímalo :) Teraz ma čaká celovečerný relax pred televízorom, ktorý si jednoznačne užijem pri šálke čaju a dobrom filme. Dobrú noc Vám prajem ♥

Kuracie kúsky s basmati ryžou a červenou repou 
 Knäckebroty Racio s chilli a pažítkovým cottage cheese  
Pohanka s kuracím mäsom a červenou repou
 Knäckebroty Racio s cottage cheese a tvarohom 
 Kuracie mäsko s pohankou a zeleninovým šalátom so syrom 

Na záver: Aby ste si niektorí nepomysleli, že tie knäckebroty sú nebodaj raňajky (:D), to viete,
že moju milovanú obrovskú misu ovsenej kaše ťažko niečo nahradí. Je to moja desiata/olovrant.
Momentálne jedávam na desiatu tvaroh s medom a orieškami a na olovrant knäckebroty alebo
chlebík so zeleninou a cottage cheesom.  To je len taká menšia úprava v mojom jedálničku :)
To je všetko, krásny večer prajem ♥

12 komentárov:

  1. Dostala jsem chuť :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem velký milovník polenty, ale vítězí pečivo, jsem největší pečivožrout pod sluncem ^^ ale celkově jsem "přílohová", takže mám ráda všechno od kuskusu až po brambory ×) jen houskové knedliky nemusim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve včera som rozmýšlam či si kupim polentu, lebo som ju ešte nejedla, takže na základe tvojho komentáru bude asi dobrá. Hned buduci týždeň si ju kupim a ochutnam konečne! :)

      Odstrániť
    2. určitě ber, jen pozor, aby byla instantní (s tou "normální" je zbytečného patlání, tohle se minutu povaří a je to :D)

      Odstrániť
  3. Ja som sa ťa už dávnejšie chcela spýtať na polievky. Kedže o nich nikdy nepíšeš zaujíma ma či ich jedávaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) Milujem paradajkovú polievku s ovsenými vločkami a strúhaným syrom najviac na svete! Na nu nedám dopustiť a tú mi mamina varí každý týždeň :) Jedávam ju pred hlavným jedlom ale nefotím ju, kedže nie je veľmi "fotogenická" a mnoho ľudí ju nemá rado :) Iné polievky veľmi nejedávam, len výnimočne "nedeľnú" zeleninovú polievku, ked mamina nepracuje tak nám ju uvarí na nedeľný obed alebo ked ideme v nedeľu na obed k ockovi :)

      Odstrániť
  4. k podařené zkoušce gratuluju!:) dnešek jsi měla krásný, to já ne - samý učení :D myslím že bych nechtěla aby měly dny víc jak 24 hodin... basmati jsem ještě neměla :) a jinak přílohy mám ráda všechny :P až na houskový knedlíky, ty nemusím

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já mám ráda těstoviny, ale taky brambory - nejlepší když jsou pečené s olivovým olejem <3 Co moc nemusím je rýže, to raději bulgur :-) Polentu jsem ještě nikdy nejedla na slano, pouze na sladko ale je skvělá !
    Ty tvoje jídla - úžasné ! Ta červená řepa mňam ! Něco pro mě :-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem ku skúške! Môžeš byť na seba hrdá a ten oddych si si určite zaslúžila ;) viem, aké to je, keď sa ti vráti aspoň trochu všetka tá energia, ktorú si vložila do učenia. Je to naozaj neskutočný pocit. Horšie, že častejšie sa mi stane, že niekedy sa šprtám úplne zbytočne :/
    Krásny deň prajem, nech sa ti darí aj naďalej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. no mňam, ostala som normálne hladná :D

    OdpovedaťOdstrániť