sobota 4. januára 2014

Recipe: Easy Biscuit Dessert ♥

Ako som Vám sľúbila, pridávam Vám recept na vynikajúci a jednoduchý zákusok, ktorý si skutočne každý pochvaloval.
Príprava je viac než jednoduchá a pokiaľ sa k Vám niekto pozve nečakane na návštevu, tento zákusok je skvelý! Urobili sme ho
pred obedom a už poobede sme ho mohli podávať :)


Prísady, ktoré budete potrebovať:
3-4 balíky Bebe keksíkov Rodinných (kakaové)
0,5l kyslej smotany
0,5l smotany na šľahanie
2 balíčky vanilkového cukru
trstinový /kryštálový cukor podľa chuti

Postup: 
Smotanu na šľahanie vyšľaháme do tuha, pridáme 2 balíčky vanilkového cukru a zmes zamiešame do kyslej smotany. 
Následne pridáte cukor podľa potreby, teda podľa Vašej chuti. Zákusok vytvoríte tak, že Bebe keksíky si poukladáte na spodok plechu,
tie potriete vzniknutou zmesou, ktorú som opisovala vyššie. Opäť dáte Bebe keksíky a opäť na to natriete krém. Tento postup opakujete 3-4krát.
V skratke: Bebe+krém+Bebe+krém+Bebe+krém+Bebe+krém a vrch posypete grankom alebo nastrúhanou čokoládou. Ako som povedala, nič náročné :) 
Na záver to dáte stuhnúť do chladničky na pár hodín a potom môžete podávať.


P.S. Fotky som si požičala sama od seba zo staršieho príspevku, keďže sa všetky zákusky zjedli a 
ja som sa o ne s Vami musela podeliť! Takú dobrotu si nenechám sama pre seba :) 
Na záver Vám prajem dobrúú noc a aby ste sa dobre vyspinkali  ♥

8 komentárov:

  1. Píšu si! Vypadá skutečně skvěle a určitě tak bude i chutnat :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V jednoduchosti je krása a tyto sušenkové řezy by stály za hřích! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento bebe řez děláme doma taky a je to nejlepší zákusek na světě ! :-) Mám ho nejraději <3 Ten tvůj musí chutnat úžasně !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj super! Som rada, že niekto tiež môže potvrdiť, že tie zákusky sú perfektné a stoja zato :)

      Odstrániť
  4. Tehle zakusek jsem nemela straaasne moc dlouho, ale je vazne vyborny!:P mnam:P

    OdpovedaťOdstrániť