pondelok 6. januára 2014

Wake up & work out ♥


Nadpis článku som nezvolila len tak, pretože v takom duchu sa nieslo moje dnešné ráno. Keďže je sviatok, dobre som vedela, že ulice budú úplne prázdne a nikde nebude ani človeka. A mala som pravdu. Práve preto som sa pred šiestou vybrala na môj ranný beh, zabehla som krásnych 8,5km a úspešne vykročila do nového týždňa. Domov som sa vrátila s úžasným pocitom a plná energie som sa mohla pustiť do prípravy raňajok. Na rannom cvičení zbožňujem najmä to, že som po celý deň plná energie a odráža sa to aj v činnostiach a aktivitách, ktoré ma počas dňa čakajú. Veľmi veľké plus to zohráva aj v oblasti učenia. Odkedy som začala cvičiť ráno pozorujem, že nie som unavená, nezatvárajú sa mi oči a nepotrebujem si zdriemnuť počas dňa aj napriek tomu, že ráno vstávam skoro. 

Najskôr som si plánovala na raňajky urobiť palacinky, ale keďže som zabehla pomerne dlhú trasu, napokon som sa rozhodla,
že energiu doplním ovsenou kašou. Pridala som do nej opäť vajíčko, 1 mrkvu, 1/2 banánu, 1/2 hrušky, zopár čučoriedok,
vlašských orechov a to celé som doplnila 1PL Selského jogurtu a posypala ľanovými semienkami. Keď som to celé zamiešala,
mala som čo robiť, aby sa mi kaša nevyliala z misky. Bola jej celá kopa, presne ako to mám najradšej :)  

Prajem Vám aspoň taký úspešný začiatok nového týždňa aký som mala ja a hlavne veľa energie!
Užívate si posledné dni prázdnin? Už sa pomaly krátia, tak to využite! :)
Krásne ráno Vám prajem ♥

8 komentárov:

  1. pilná takhle při pondělku! :) to já už sedím ve škole:X

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny pondelok aj tebe! To je teda mega porcia, wow! Ja by som asi nebola schopná to všetko do seba napratať.
    Závidím ti, že si beh vieš tak užiť.. ja som to skúšala minulý rok, ale behanie naozaj nie je šport pre mňa. Nestačím s dýchaním. Skôr som na silové cvičenia, ale teraz pre mňa nie je reálne ani chodiť do posilňovne. Hlavne, že ťa to baví a nabije energiou. Ja som stále unavená, pretože sa budím každý deň už o piatej. Keď k tomu pridám učenie a to, že som stále zavretá medzi štyrmi stenami.. no hotová pohroma..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ono treba správne dýchať, to je základ, lebo potom pichá v boku. Ale úplne stačí pomaličky, poklusom, ved sa netreba nikde ponáhľať :) Viem, že máš toho strašne veľa do školy, som na tom podobne, ale rozhodne by si si mala nájsť čas aspoň na 30min. prechádzku. Uvidíš, ako by ti to prospelo. Tiež vstávam skoro, o 5:30 a chodím spať pomerne neskoro, ale únavu vobec nepociťujem už. Mala by si rozhodne niečo skúsiť, lebo čerstvý vzduch dokáže robiť zázraky :) Mám to overené :) Veľa šťastia pri a energie pri učení prajem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty tvoje snídaně Lucinko, to je jedna radost na to koukat :P Taky bych chtěla zkusit jít běhat ráno a zjistit, jaký by ten den pak byl. Jen je na nic, že v 6:50 už musím být nachystaná na autobus do školy :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je strašná nevýhoda chodiť tak skoro do školy :/ To by som sa tiež ráno k cvičeniu nedostala :/

      Odstrániť
  5. Téeda,takhle po ránu:))
    nevadí ti běhat na lačno?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Umrela by som od hladu, keby mám ísť na hodinu behať bez niečoho predtým :D Dávam si predtým bud banán, trochu musli alebo 1-2 mandarinky alebo krajec chleba s niečím:) Zrovna dneska som mala chlebík a mandarínku a to ma zasýti na tu 1,5-2 hodiny ked sa dostanem k poriadnym raňajkám :)

      Odstrániť
  6. Kdybych nemusela vstávat v 5 hodin a v 6:15 už pospíchat na autobus, tak bych taky zařadila ranní cvičení :/ Navíc se celý týden nevracím ze školy dřív, něž v půl 5, takže i když si nějakým zázrakem najdu čas na nějaké to cvíčo, tak už na něj nemám energii :/ Proto je prakticky nemožné, když se s takovým režimem snažím něco zhubnout a vyrýsovat svaly ://

    Jinak krásná snídaně (jako vždy ;)

    OdpovedaťOdstrániť