nedeľa 19. januára 2014

Weekly Workout Plan: 13.1. - 19.1.2014 ♥


Monday:
REST

Tuesday- Cardio+Legs+Abs:
Running: 46min58sec; 436kcal
50 jumping jacks
50 jumping jacks

Wednesday- Total Body Workout:
Legs and Abs Circuit Workout
Six Pack Abs
30 jumping jacks / 30 russian twists / 30 bridges
Booty Burning Workout
30 jumping jacks / 30 russian twists / 30 bridges
BIKINI SERIES™ Sunset Workout by Tone It Up
40 jumping jacks / 40 russian twists / 40 bridges

Thursday- Cardio:
Running: 45 minutes; 389kcal
50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges
Ultimate Stretch Yoga Routine 
The Yoga Solution With Tara Stiles 
50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges

Friday:
 REST

Saturday- Cardio:
50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges
Running: 59 min; 8,89km; 523kcal
50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges
Goodbye Stress Calming Stretching Workout

 Sunday- Yoga:
50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges
Jillian Michaels - Yoga Inferno (Level 1)
50 jumping jacks / 50 russian twists / 50 bridges
FITNESS: CLASSIC YOGA POSES - Fitness and Workout Series



22 komentárov:

  1. Super:) jsi zdárný příklad, že to jde hezky i doma:)
    Já to mixuju s fitkem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Určite sa inšpirujem, pretože tiež cvičím iba doma :)
    Pozývam ťa na svoj blog :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bože aj ja by som mala zaradiť odpočinkové dni, aspoň jeden..nejako sa mi to stále nedarí :) veľmi zaujímavé cvičenia..ja moc nemám rada cvičenie podľa videí, okrem Zuzky light..inak si radšej zostavujem sama aj hiit tréningy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásně cvičíš! Docela Tě obdivuji, že dokážeš běhat takhle dlouho, to já vydržím málokdy a nebo si musím dávat pauzy:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Behanie je jediný šport, do ktorého sa nemusím nútiť, lebo ho robím s radosťou, takže keby tu máme lepšie podmienky na behanie a prostredie, tak by som behala snád aj 1,5hod :D Dýchaš správne? Keď dýchaš správne, mala by si dlho vydržať bez prestavky :)

      Odstrániť
  5. woo ta baba v ruzovom ma ake brucho!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super makas Luci, prajem nech je vidiet pokroky :)
    Mozem sa ta spytat co najcastejsie jedavas na veceru? Potrebujem nabrat nejaku inspiraciu, vdaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužiaľ, tie pokroky zatiaľ nejak nevidno, čo ma trošku mrzí :/ Na večeru jedávam: omeleta z 2 vajíčok + zelenina / kuracie mäsko (150gr)+ obrovská misa zeleninového šalátu / ryba so zeleninovým šalátom / mozzarela alebo srvátkový syr so zeleninou / tuniak alebo treščia pečeň vo vlastnej šťave so zeleninou ... teda všetko možné len bez príloh :) Prílohy na večeru mám len vtedy, ak ich nemám nahodou na obed, čiže mi chýbajú :)

      Odstrániť
    2. úplne ti rozumiem Lucka, tiež sa snažím zhodiť ten posledný tuk a ten ide samozrejme dolu najhoršie, tým pádom pokroky nie sú až také viditelné :( Na večeru sa tiež snažím bez príloh, tak vdaka za inšpiráciu :)

      Odstrániť
    3. bohužiaľ, na mne je toho tuku viacej ako posledný :D Takže v tomto ti v dobrom závidím :) Musím niekde robiť chybu, ale neviem prísť na to, že kde. A nemáš vôbec začo :)

      Odstrániť
    4. strieľaš si zo mňa že? :D videla som už dávnejšie nejakú tvoju fotku v plavkách na instragrame, ved si úplne chudučká fakt! :) ty už podla mňa nemáš veľmi čo chudnúť ;)

      Odstrániť
    5. to bolo minulé leto, vtedy som cvičila podľa videí každý deň, ale potom som od toho upustila, pretože ma to prestalo baviť a už ani bruško nemám také ako na fotke bohužiaľ :/ Teraz som však našla svoju záľubu v behu a hoci nevidím pokroky na postave, ale už bežím pre radosť a konečne som našla niečo čo ma skutočne baví, tak tomu sa teším :) Mala by som však zaradiť viac tých videí, ale ked do toho sa mi tak strašne nechceee :(

      Odstrániť
  7. uff vidím, že poriadne makáš :) tiež by som chcela začať behať ale zatiaľ som len pri tom domácom cvičení

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj :)
    Strašně tě obdivuju za ten běh, já ho tak strašně nemám ráda, nevím ani kam mám chodit běhat tady u nás, jak rychle běžet, aby mě nebolely kotníky (trpím na to při běhu nebo jiném monotónním pohybu). Takže fakt klobouky dolů a ještě k tomu když je zima. Neumím si představit běžet hodinu v kuse. Možná sem běhávala moc rychle. Kam ty chodíš běhat, že tě to tak baví? :)
    Ale celý týden máš krásný, jen tak dál. Nejsi sama, kdo nevidí výsledky, já taky ne a už pěkně dlouhou dobu, nevím, kde je chyba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už aj mamina sa začala čudovať, že nechápe ako dlho ma to drží :D Stále sa čudujú všetci, že ako dokážem vstávať o pol šiestej len kvôli tomu, aby som si šla zabehať. Podla mna, ak ťa behanie baví a vieš, že ti to vydrží dlhšie, tak by si si určite mala kúpiť sporttester. Ten ti v tom tempe skutočne dokáže pomocť :) A mávaš predtým alebo potom rozcvičku v podobe jogy napríklad? Lebo ja som na začiatku predtým ani potom nič nerobila a strašne ma tiež bolela najmä jedna noha, no odkedy si dávam potom 10minutovú jogu, tak je to omnoho lepšie :) Najlepšie je bežať takým stredným tempom, len tak poklusom, možno sa ti to bude zdať, že to je pomaly, ale omnoho dlhšie vydržíš a hlavne si v tej zóne spaľovania tukov. Ja som prišla na to správne tempo najmä vdaka sporttesteru, pretože ked si to porovnám s behom predtým, tak vtedy som bežala veľmi rýchlo, takže som mala aj viac prestávok a teraz je to uplne v pohode :) Párkrát sa zastavím, ale to väčšinou len kvôli tomu, aby som sa dostala na správne tempo dýchania. A kedže bývam bohužiaľ na dedine, tak tu nemáme dobrú trasu ako napr. tí, čo bývajú v meste a majú tam hrádze, na tých by bola radosť utekať :) Takže väčšinou behám popri ceste (lebo je ešte tma a človek nikdy nevie) a potom si dávam tiež niektorú trasu napríklad aj 4krát a potom ten čas utečie :) A práveže mi vobec nie je zima! Ten pohyb strašne vela urobí. Chodím behať len vo veste a tenkej vetrovke a ešte aj v tom mi je teplo. K tým výsledkom, to ma veľmi mrzí :/ Zrejme máš ten istý problém ako ja. Tiež už neviem, čo by som mala urobiť inak, alebo čo robím naopak zle. :/

      Odstrániť
    2. Bože, to je hrozné :D Zas som sa až veľmi rozpísala. Budem musieť popracovať na stručných odpovediach, lebo si ich potom nikto neprečíta :D

      Odstrániť
    3. Já jsem ráda, že ses tolik rozepsala :). Už je to dlouho, co jsem chodila běhat a to jsem běhala naschvál hodně rychle. Sporttester mám doma, tak v tom by nebyl problém. To chodíš běhat tak brzo ráno ještě za tmy? Panejo :D. Já mám možnost jen po silnici po naší vesnici, ale chtělo by to možná nějakého parťáka naladěného na stejnou vlnu :D. Tu rozcvičku jsem si dávala vždycky, ale já mám ty kotníky prostě slabé, není to o rozcvičení a štve mě to. Pak mi nohy začnou otékat a je fakt "radost" na ně pohledět.
      Já nevím, co začít dělat, aby to na mě mělo účinek, ten běh by ještě asi stál za vyzkoušení, ale tentokrát v pomalejším tempu než kdysi. Děkuji za všechny rady ;)
      Podle videí mě většinou baví cvičit, tak třeba tomu opět příjdeš na chuť :)

      Odstrániť
    4. jo a ještě jsem se chtěla zeptat :D. yoga inferno sis někde stáhla nebo koupila? taky bych ji chtěla vyzkoušet :)

      Odstrániť
    5. Tak potom rozhodne skús to behanie ešte raz so sporttesterom a sama uvidíš ako ti to pojde :) A neskušala si isť k doktorovi? Či s tým niečo nemáš ? :/ Nieže si to presilíš a spravíš si ešte väčšiu škodu :/ Treba opatrne a fakt skús s tým poklusom pekne mierne :) A chodím tak skoro, pretože vtedy nieje vonku takmer nikoho, takže ulice sú prázdne, je tam taký kľud :) Ja by som zas nechcela behať s nikým :D Každý má iné tempo a možno by ma spomaloval alebo naopak, by bol moc rýchly, takže sama si pekne utekám vlastným tempom so slúchadlami v ušiach :) Možno niekoho nahovoríš a tebe to bude vyhovovať viac s niekým dalším :) A Yogu Inferno som si stiahla na uloz.to. Tu ti posielam aj link: http://uloz.to/hledej/?q=yoga%20inferno :)

      Odstrániť
    6. U doktora jsem nebyla, rodiče říkají, že je normální, tak nevím. Uvidím s tím během, před školou chodit běhat takhle brzo ráno, no to nevím, jak bych zvládala, ale tak třeba apon o víkendech nebo odpoledne. Dkěkuju za všechny tipy a taky za link, vůbec jsem nevěděla, že je to na uložtu :)

      Odstrániť