nedeľa, 5. januára 2014

Weekly Workout Plan: 30.12.2013 - 5.1.2014 ♥

Keďže je nedeľa, posledný deň v týždni, tak som sa rozhodla, že prispejem mojím celotýždňovým rozvrhom cvičenia. Je to dobrý spôsob, ako sa vrátiť k videám, ktoré ma zaujali a bavili a tak isto je to aj dobrý spôsob ako si zaznamenávať cviky. Aby som Vám trošku priblížila moju celotýždňovú snahu, tak by som k tomu rada napísala pár viet. Ako isto viete, behanie ma baví zo všetkých športov najviac a robím to najmä vďaka tomu, že si pritom oddýchnem. Predtým som chodila len behať, no na základe odporúčaní som sa snažila zaradiť opäť do môjho rozvrhu aj cvičenie podľa videí. Moje cvičenie spočíva v tom, že sa snažím 3krát do týždňa mať dni, keď mám čisto len behanie, ktoré väčšinou trvá tých 45 minút. 1krát do týždňa chodím na plaváreň, takže vtedy ranné behanie vynechávam, inak by som večer nevládala. Zvyšné 2 dni zaraďujem videá + 20-30 minút behu, aby som v ten deň mala aj nejaké to Cardio cvičenie. Videá si vyberám väčšinou tie zamerané na nohy a bruško a každé cvičenie zakončujem jogou, pri ktorej sa poriadne ponaťahuje. V tomto týždni som však mala menšie problémy s nohou, preto ten názov "light running", lebo som bežala dosť pomaly, aby som si ju príliš nenamáhala. Dosť ťažko sa mi na ňu stúpalo. Už ma bolesť prešla, tak sa ráno uvidí, ako je na tom noha a snáď to na zajtrajšom rannom behu už bude lepšie. Teraz, ako sa tak pozerám na ten môj rozvrh som zistila určité nedostatky, ktoré si budem môcť najbližšie napraviť. Pokiaľ zbadáte nejaké chyby alebo pripomienku k tomu môjmu rozpisu, prosím, budem Vám veľmi
vďačná, ak mi ich napíšete do komentárov, pretože v cvičení sa veľmi neorientujem, takže každá rada mi padne vhod. Ďakujem :) 

Monday:
Running (6,5km; 43min02sec; 375kcal)


Tuesday:
and overcoming them is what makes life meaningful." 
A čo vy? Čo cvičíte najradšej? 
Dali ste si predsavzatie do nového roku, že budete cvičiť? Plníte ho? 
Prajem Vám dobrú noc ♥

11 komentárov:

  1. suprový, si od teba zoberiem niektoré inšpirácie na videá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné workouty ! :-) Ty tvé se mi hrozně moc líbí ! :)
    Dala jsem si předsevzetí, že budu cvičit více jogu, ale zatím nic moc :-( Snad to napravím !
    Dobrou noc <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Yoga je úplne skvelá :) Mňa strašne baví, určite ju skus. Na youtube je kopa videí a ten čas strašne rýchlo utečie :) Ja som si začala sťahovať Yoga Inferno od Jillian, ale nejak sa stala chyba a nedosťahovalo mi to :( Musím to skusiť znova, lebo ukážka sa mi veľmi páčila, takže to môže byť dobré :)

      Odstrániť
  3. Upřímně, s tímhle jen otravuješ...vnucko...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne? Nikto ti nekáže sem chodiť ;) Založ si vlastný blog a tam si môžeš pridávať to, čo chceš :)

      Odstrániť
  4. Zatím sem začala na stepperu a pomalu chci přidávat další aktivity.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezky makáš! Uplně super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Držím palce, nech ti to ide podľa plánu :)

    OdpovedaťOdstrániť