nedeľa 12. januára 2014

Weekly Workout Plan: 6.1. - 12.1.2014 ♥

Keďže je tu koniec ďalšieho týždňa, opäť tu mám zhrnutie cvičenia tohto týždňa. Ako inak, ranné behy som si nemohla odpustiť ♥, 
pretože ma to vždy tak dobre naladí do nového dňa. Opäť som nestíhala to, čo som chcela, teda domáce cvičenie podľa videí. Bohužiaľ,
ako som spomínala, celé dni som trávila nad knihami a aby som sa postavila aspoň na 40 minút, za ktorých by som sa už naučila asi tak 4 strany
u mňa určite nehrozí. Nasledujúci týždeň by však mal byť z hľadiska učenia trošku voľnejší, tak sa budem snažiť trošku pridať na domácom cvičení.
Zdroj obrázkov je obľúbený tumblr. A pokiaľ hľadáte obrázky plné inšpirácie a motivácie, môžete zavítať aj na ten môj.


Monday- Cardio:
Running: 8,5km; 1h01min; 525kcal
50 jumping jacks

Tuesday- Yoga:

Wednesday- Cardio:
Running: 45min; 409kcal

Thursday- Cardio:
Swimming: 35min.

Friday:
REST

Saturday- Cardio:
Running: 1:03min; 546kcal
50 jumping jacks

Sunday- Cardio:
40-Minute Full-Body Blast



Aký šport dominuje u Vás momentálne teraz? Čo cvičíte najradšej? :)
P.S. Tieto príspevky robím pre to, že mi slúžia ako dobrý spôsob zaznamenávania si svojich pohybových aktivít, 
aby som si ich mohla porovnávať alebo sa k nim vracať. Možno sa tie videá niektorým zapáčia natoľko, že si podla nich zacvičia.
To je len poznámka pre rýpavých anonymov. Tiež si môžte založiť vlastný blog, kde si budete pridávať to, čo sa páči Vám :)
Pekný zvyšok večera Vám prajem ♥

2 komentáre:

  1. Wow to je nádherná inspirace ♥ Já to mám přesně naopak, doma podle videí cvičit stíhám, ale to běhání je u mě horší :( a to jsem si ho docela oblíbila, tak doufám, že se to zlepší, i když pochybuju skrz maturitu :( Taky bych se měla učit, ale moc se mi nechce.. strávila jsem nad tím skoro celý víkend... Krásná zbytek večera i Tobě Lucinko ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná inspirace, které není nikdy dost! Já jsem si oblíbila cvičení podle Zuzky light:-)

    OdpovedaťOdstrániť