nedeľa 16. februára 2014

Beautiful morning with a smile on my face ♥


Krásne ráno ♥
Môj deň sa začal tak úžasne, že sa o moju dobrú náladu s Vami musím podeliť :)) Od rána sa cítim veľmi spokojne a pritom nemám na to žiadny zvláštny dôvod. Milujem takéto rána, keď sa zobudím s dobrou náladou, ktorá potom pretrváva aj po zvyšok dňa. Hneď ráno som si bola opäť zabehať, potom nasledovala krátka joga a príprava raňajok. Mamina prišla ráno domov z nočnej, tak keď ja som sa vybrala von, ona si šla ľahnúť. Ja som sa rozhodla, že ju prekvapím menšími raňajkami a urobím jej radosť. Snáď jej budú chutiť :) Pre mňa som si po behu urobila tradične ovsenú kašu s mrkvičkou, vajíčkom, tvarohom, mrazený-
mi jahodami, ktoré som si jemne posypala makom. A čo by to bolo za ráno bez rannej kávičky? ♥ U mňa také neexistuje!


Pre maminu som urobila voľské oká na zdravý spôsob, ktorých recept som pridávala prednedávnom. 
Už som jej ich raz robila a veľmi si ich pochvaľovala. Pridala som šunku, zeleninku a opečený rohlík so syrom. 
Jednoduché, rýchle a chutné zároveň :)


Dneska by som ešte chcela pridať minimálne dva príspevky, z ktorých jeden je rozpis celotýždňového cvičenia ako to už býva a 
druhý by mala byť recenzia na produkt, ktorý zaujme najmä milovníkov kávy ako som aj ja sama :) Snáď sa mi podarí to ešte 
dneska urobiť tak, aby som s tými bola spokojná a mohla pridať na blog :) Prajem Vám krásne ráno, aby ste ho začali s úsmevom 
na tvári a užite si krásnu nedeľu ♥

8 komentárov:

  1. Nevím jak to děláš, ale Tvé snídaně vypadají líp a líp :D :)
    Dnes jsem měla skoro stejnou jako mamka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbožňujem také rána, keď sa doslova teším na celý deň a som tak nejak "v pohode". Čo je zvláštne, mne sa to stáva väčšinou v strede týždňa streda-štvrtok, keď mám aj najviac povinností, ale aspoň mám na ne o to viac energie :) Ovsená kaša vyzerá vynikajúco ako vždy, a na tú recenziu som zvedavá, keďže ja som najväčší milovník kávy široko-ďaleko. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá to krásně :)

    Já dneska mamku taky obdarovala snídaní.. Dokonce až do postele jsem jí donesla obrovskou misku skořicové ovesné kaše s mangovým pyré a třtinovým cukrem, ale bohužel tak hezky naaranžované jsem to neměla :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. take jsem dnes rodicum delala snidani-palacinky:D) Vypada to skvele vsechno:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty tvé snídaně :)) Já obdarovala snídaní leda a bombornierou do postele, kterou jsem dostala k Valentýnu O:)

    OdpovedaťOdstrániť