pondelok, 3. februára 2014


Krásny začiatok týždňa Vám prajem ♥
Vonku nám krásne vykuklo slniečko a hneď má človek lepšiu náladu keď sa díva von z okna. Mne dokážu aj takéto maličkosti spríjemniť deň. :)
Dneska na obed nebudem doma, takže som si pripravila príspevok o tom, čo tu už dávno nebolo. Krabičkový obed! Keďže do školy momentálne
nechodím (a ani v letnom semestri tam často nebudem, muhehehe), tak sa tu príspevky tohto druhu neobjavujú. Obed som si pripravila pred chvíľkou,
takže ešte mám chvíľu času, aby som sa oň s Vami podelila. Nebojte sa, čokoládu neplánujem zjesť celú! Proste si ju vždy rada dám, keď dostanem chuť
na sladkosť a táto je moja najobľúbenejšia! Nosím si ju väčšinou všade so sebou v taške a tak mám po ruke niečo dobré a aj zdravé! 


Zeleninový šalát ako príloha k jedla, kde sa ukrýva kapusta, paradajka, baby špenát, kukurica a srvátkový syr.
Takéto šaláty si dochucujem len úplne jednoducho, a to soľou a čiernym korením. 


Ako hlavné jedlo som si zabalila tarhoňu (ktorú varila mamina včera), k tomu najlepší srvátkový syr na svete z Lidl a
zeleninku opečenú na panvici. V nej nájdete šampiňóny, mrkvu, baby špenát a kukuricu


Majte sa krásne a tí, ktorí máte dneska "prázdniny", tak si poriadne oddýchnite ♥

11 komentárov:

  1. vidět tě někde s tou krabičkou, tak ti ji ukradnu :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používaš do šalátov aj vôbec olivový olej?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď si robím šalát z čerstvej zeleniny tak nie, ale keď si robím na panvici tak hej. Vtedy aj trošku masla.

      Odstrániť
    2. Tak to potom aj zbytocne jes, kedze dolezite vitaminy zo zeleniny sa rozpustaju len v tukoch, konkretne ADEK. Zvlastne, ze taketo zaklady spravnej vyzivy neovladas.

      Odstrániť
    3. A salat z panvice nie je salat.

      Odstrániť
    4. Ja viem, že zelenina na panvici nie je šalát, nikde som to nenapísala. Vyššie som napísala, že keď si robím zeleninu na panvici, tak si ho pridávam. A nemyslím si, že to zbytočne jem, pretože to jem lebo mi to chutí. A nikdy som nikde nepísala, že by som bola nejaký znalec v oblasti výživy, keďže samozrejme je mnoho vecí, ktoré neovládam, no blog si vediem skôr ako denníček alebo tak, kde si fotím jedlá, pretože ma to baví. A jasné, že si nebudem pridávať olej do šalátu z čerstvej zeleniny, keď mi to nechutí.

      Odstrániť
  3. mnam nedělej nám chutě :D ne vážně, díky za inspiraci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš to vždycky tak pěkně naaranžované! :D Můžu s ezeptat, čím fotíš? :)

    OdpovedaťOdstrániť