streda 12. februára 2014


Ahojte ♥
Ako sa máte? Dúfam, že dobre :) Ja mám teraz toho na práci viacej, začala som sa venovať viacerým aktivitám a to obnáša aj menej času. Jednou zo spomínaných aktivít je aj návšteva fitnesscentra, v ktorom som bola včera po prvýkrát a vybrala som sa tam aj dneska. Môžete mi veriť, cítila som sa ako keby som šla po prvýkrát do školy, taká som bola nervózna. Nevedela som čo očakávať, pretože keďže bývam na dedine, je to tu trošku odlišné od fitnesscentier v meste, kde Vás nikto nerieši, nepozerá po Vás a podobne. Chodievam tam so sesternicou, s ktorou som sa dohodla, že tam budeme chodiť vždy pred obedom. Myslím si, že sme si lepší čas ani vybrať nemohli, keďže v tom čase je väčšina ľudí buď v škole alebo v práci. Moje cvičenie prebieha väčšinou nasledovne: 15 minút na bežiacom páse (záživnejšie je však pre mňa behanie vonku), 15 minút na orbitreku, ktorý dá teda riadne zabrať a potom sa presunieme cvičiť na karimatku nejaké tie posilňovacie cvičenie, ktoré všetky poznáte z videí z youtube. Čo sa týka strojov, zatiaľ som cvičila len na jednom, no v piatok by som chcela vyskúšať už aj nejaké iné na posilovanie. Na záver si dávam ešte 15 minút na stacionárnom bicykli a 15 minút na bežiacom páse. Takto pekne nám vždy ubehne 1,5 hodiny, čo sa trošku čudujem, keďže doma sa mi cvičenie podľa videí zdá ako celá večnosť. Zatiaľ som však veľmi veľmi spokojná a dneska som si dokonca zakúpila mesačnú permanentku, čo znamená, že tam môžem byť každý deň od rána do večera (na to sa však nechystám), no plánujem tam cho-
diť asi 3krát do týždňa, čo je podľa mňa ideálne. 


Moja výbava je úplne bežná. V taške mám so sebou veľkú osušku, sprchovací gél a papuče. Cvičím v legínach a obľúbenom tričku na športovanie
Samozrejme musím myslieť aj na tekutiny, takže fľaša s vodou je vždy po ruke. Malý uterák je tiež to, bez čoho sa v posilovni nezaobídete a ja som sa 
bez neho nezaobišla najmä po orbitreku :D Netušila som, že orbitrek ma tak unaví a že je až taký účinný. Hoci tam hrá celkom dobrá hudba, beriem si 
so sebou pre istotu aj mobil so slúchadlami a po cvičení, keď sa poberieme do šatne tak si vypijem svoj proteínový shake. 


Veľmi milo ma prekvapilo to, ako to tam funguje a ani som si nemyslela, že ma to začne tak baviť.
Myslím si, že je to príjemné spestrenie oproti klasike, konečne vyskúšať niečo nové. 
Chodievate do fitka? Baví Vás to viacej ako cvičenie doma? 

7 komentárov:

  1. FItko mě tolik netáhne, ale zas jsem začala dělat hot yogu a cítím se po ní moc dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skoro každý, kdo jednou navštíví fitko, vrací se úplně nadšen a hrozně ho to chytí. Pro mě je to ale bohužel nereálné kvůli ceně, přeci jen to není nejlevnější, a tak jsem odkázaná na domácí cvičení. I když teď tedy mám zrovna období, kdy skoro necvičím, protože jsem líná, nějak se nejsem schopná donutit a také mě to hrozně nebaví, nevím proč:/ Chtělo by to právě nějakou takovou změnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľa šťastia vo fitku :) možno ťa to nakoniec chytí natoľko že sa tam budeš cítiť ako doma, lebo mne je tam niekedy lepšie ako doma :D a utrpím, keď tam náhodou niesom... určite sa neboj strojov, už keď si človek za to platí treba to poriadne využiť.. na karimatke môžeš cvičiť aj doma, ale chápem prvýkrát je prvýkrát :) každé fitko by malo mať niekoho kto ti povysvetľuje, poradí, pomôže, treba sa pýtať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mě fitko taky moc nebere, raději si zacvičím v klidu doma a nebo zaběhám na pásu u babičky ;) :P Ty fotečky vypadají úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Miluju fitko, tisíckrát víc než cvičení doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Měla jsem stejně pocity při prvním nástupu do fitka, pak to ale ze mě opadlo.

    A to tvé růžovoučké vybaveníčko je fakt ňuňu :D

    OdpovedaťOdstrániť