streda 19. februára 2014


Ahojte ♥
Teraz len taký rýchly blogový update, keďže len pred hodinkou som prišla domov zo školy, rýchlo si urobila obed a rýchlo ho aj odfotila. Nepridala som nič už od nedele, pretože veľmi šikovný pes mojej sestry nám rozhrýzol pamäťovú kartu do fotoaparáta, takže som nič nevedela odfotiť. Včera však kúpila novú a tak je všetko vyriešené :) Cestou zo školy som si nakúpila aj zásoby potravín a čomu sa obzvlášť teším je, že som si konečne kúpila aj všetkými vychvaľovanú cícerovú múku a už teraz sa neviem dočkať kedy si z nej upečiem pizzu :)) Skúšali ste si už pripraviť pizzu z cícerovej múky? Je vraj skutočne dobrá! Čo sa týka obeda, urobila som si to, čo ide úplne najrýchlejšie, teda kuskus s kuracím mäsom a hawai šalátom. Ten je môj najobľúbenejší! O hodinku utekám do fitka, takže sa veľmi teším, pretože včera tam bolo fakt úžasne. Nehovoriac o tom dobrom pocite, s ktorým sa nám odtiaľ odchádzalo :) Zatiaľ sa majte krásne, prajem 
Vám pekný zvyšok dňa ♥


Hawai šalát:
♥ čínska kapusta
♥ hlávkový šalát
♥ ananás
♥ kukurica
♥ uhorka
♥ ľanové semienka
♥ kuskus

14 komentárov:

  1. vyzerá to krásne! teším sa na recepty z cícerovej múky, môžem sa opýtať kolko stála? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné, že možeš! :) Kupovala som si aj pšeno, takže neviem to úplne presne, ale bolo to okolo 2,50€ :)

      Odstrániť
  2. Oběd je krásný! Užij si cvičení!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krása:)) tobě taky krásný den!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To vypadá nádherně:)) přeji krásný den!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherný :) Taky se o takový salát pokusím :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj prozradíš mi prosím, na jaký způsob je udělané to maso? Vypadá to suprově :) Díky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) To len moja mamina vie urobiť také dobré mäsko :) Moje je stále úplne vysušené :D Ale robí to tak, že normálne kuracie mäsko okorení, trošku osolí a "namočí" neviem ako to inak povedať do veľmi dobrej Barbecue omáčky, ktorú zvykneme kupovať. Z nej je mäsko dobré šťavnaté. Potom klasicky na panvici opečie na 1PL kokosového oleja, ten používame najnovšie. Predtým zvykla na lyžici masla :) Snáď som pomohla :)

      Odstrániť
  7. Ten ananas tam vypadá moc dobře. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne! Ten Hawai šalát vypadá výborne, niekedy ho určite vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jak ten kus mrtvolky na talíří kazí všechno krásno okolo, že? :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mrtvolky? Neviem, či som správne porozumela komentáru, ale asi nie no.

      Odstrániť