štvrtok 20. februára 2014


Dobré ráno ♥
Tiež ste sa akosi našli v tej prvej vete? U mňa to rozhodne platí a predstava dobrých raňajok ma hneď povzbudí k tomu, aby som vstala a nejaké dobré si urobila. V poslednej dobe sa to snažím striedať, ale to viete, ovsená kaša je ovsená kaša a len veľmi ťažko sa jej odoláva. Včera som však mala na raňajky volské oká v zdravej verzii spolu s pečivom a zeleninou. Keď už slané raňajky, tak väčšinou na ten spôsob. Dneska mám REST day, takže sa veľmi teším, že si konečne oddýchnem. Nehodlám robiť celý deň vôbec nič, iba ak večernú prechádzku so psom spojenú s tréningom. K raňajkám som si urobila ovsenú kašu zo 70gr ovsených vločiek, 1 bielka, 1 banánu a pridala som čučoriedky, vlašské orechy, trochu bieleho jogurtu a jahodu na ozdobu. Včera mamina robila parené buchty, tak po raňajkách som si dala jednu ako dezert. Už som ich nejedla skutočne dávno, pretože ich nerobievame doma často. Raňajky som si doplnila vodou 
s citrónom, čo býva môj prvý nápoj dňa. Akými raňajkami ste začali Váš deň vy? ♥



6 komentárov:

  1. S tou větou na první fotce naprosto souhlasím! Když se mi zoufale nechce vylézat z postele, vzpomenu si na to, jak je výborná ta moje kašička...no a rázem už jsem na nohách! :D
    S těmi buchtami jsi mi připomněla-zrovna včera jsem měla po letech babiččiny tradiční tvarohové buchtičky a i když jsem se cítila trochu provinile, mohla jsem se uslintat :)
    Přeji krásný den, užij si odpočinek!
    P.S.:Co máš za pejska, smím-li se zeptat?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec nie je dôvod sa cítiť previnilo, takže na také hned zabudni! :) Treba si dať a ide sa ďalej. Predsa sa po celý čas stále zdravo stravujeme, tak si to zaslúžime, nič sa tým nestane :) Vždy lepšie, ako by mal potom nastať nálet na chladničku a zjesť ich rovno 10. A mám obrovského psa, žiadneho psíka :D Síce má len 1 rok, ale za to 55kg. Rasa- Slovenský čuvač :) Riadne tvrdohlavý a náročný pes, takže s ním musím chodiť von každý deň :)

      Odstrániť
  2. Snídaně mě vždycky dostane nejrychleji z postele! někdy na ní myslím už večer před spaním a plánuji si, co si ráno dám, ale často se mi chuť změní, takže třeba cereálie vyměním za vajíčko s chlebem nebo zeleninový salát s jogurtem. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky bych to tak chtěla mít. Snídani do sebe většinou házím rychle, protože nestíhám a navíc ráno nemám vůbec hlad, ale snažím se ji nevynechávat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pomyšlení na kaši s burákovým máslem mě vynese na nohy natotata :-D

    OdpovedaťOdstrániť