piatok 21. februára 2014


Ahojte ♥ 
Dneska opäť len tak narýchlo, pretože nebudem doma celý deň, keďže u babky je dneska zabíjačka, takže tam strávim celý deň pomáhaním a domov sa vrátim až večer. Ráno som si stihla urobiť obed a zároveň aj večeru, keďže budem mať to isté avšak na večer vynechám ryžu. Už niekoľkokrát som sa zmienila ako strašne zbožňujem paradajkovú polievku a keďže mi do nej pridávame aj ovsené vločky, zbožňujem ju dvojnásobne! S obrovskou kopou syra je proste najlepšia! Nie je veľmi "fotogenická", takže sa tu neobjavila ešte ani raz. Ako druhý chod som si zabalila kuracie mäso na mandarínkach s hnedou basmati ryžou a k tomu obrovskú misu zeleninového šaláta, v ktorom nájdete kapustu, hlávkový šalát, mrkvu, papriku, vlašské orechy a celé som si to posypala ľanovými semienkami. Odporúčam Vám vyskúšať zeleninový šalát s vlašskými orechmi, ja si to v poslednej dobe robím stále a je to úplne úžasné! Na olovrant to nebude nič iné ako môj obľúbený tvaroh s medom, to je proste klasika ♥  Toľko na dnes, prajem Vám krásny piatok, snáď ho prežijete zaujímavejšie než ja :)


14 komentárov:

  1. Krásně sis to všechno nachystala! Máš můj obdiv!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, už dlouho jsem neměla maso s ovocem, díky za tip. :-)
    Užij si pobyt u babičky, určitě to bude stát zato :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, len teraz som narazila na tvoj blog a je velmi inspirativny, nielen co sa tyka uzasnych receptov, ale aj cvicenia. Trosku som si ho prezrela aj posty ktore su starsie. Pisala si, ze chces schudnut z 62kg na 60 a ked pozeram tvoje fotky, vyzeras skvele. Pomohlo ti cvicenie? Podarilo sa ti to? Mam tiez 62kg a snazim sa behavat aspon 3x do tyzdna...
    Dakujeme za odpovede :) a prajem krasny vikend

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade Ti veľmi pekne ďakujem za pochvalu a komentár :)) Asi ťa sklamem, ale bohužiaľ, neschudla som ani 1kg. Váhu mám stále takú istú, avšak určite to nie je zbytočné, pokiaľ nevidíš výsledky na váhe, pretože začínam pozorovať spevnenie na nohách a zadku a aj bruško sa mi začína formovať:) Ono to chce len čas. Mám aj váhu, ktorá mi meria %tuku, vody, kostí, a atd. a %tuku sa mi znížilo, takže určite to za to stojí :) Ja behám už polroka, síce teraz nie tak často odkedy chodím do fitka a dosť ma mrzelo, že nevidím úbytok na váhe, ale našla som si v tom najmä záľubu. A fotky podľa mňa dosť skreslujú, pretože ja so sebou nie som práve najspokojnejšia :/ Ale pri behaní by ti isto pomohli hodinky sporttester :) Ja si podľa nich kontrolujem tepovku a neviem si ich vynachváliť. Spočiatku som váhala, či do nich investovať, ale teraz to vôbec neľutujem :) Snáď som ti pomohla aspoň trošku a ked máš hocijaké otázky, kľudne sa opýtaj :) Tiež ti prajem pekný víkend :))

      Odstrániť
    2. Taky se přidávám, moc bych Ti chtěla pochválit blog, je vážně skvělý, máš strašně krásné fotky :) Tvoji ovesnou kaši s mrkví a banánem si nemůžu vynachválit ;) Můžu se zeptat kolik měříš? Na fotkách jsi totiž hubeňoučká :) U babičky si to užij :) I.

      Odstrániť
    3. Ďakujem krásne aj tebe ♥♥♥ Takéto komentáre si neskutočne cením, ani neviete ako :) Tú ovsenú kašu už chváli dosť ľudí, takže sa veľmi teším, že zachutila :) Meriam 176cm :)

      Odstrániť
    4. Dakujem za rady, v nedelu som bola prvy krat behat so sporttesterom, neviem presne uz aka znacka to je, ale objednala som si ho z Insportline na Racianskej v BA. Trosku mi prekazal ten pas pod prsiami, ale inak by sa to nedalo odmerat, snad si na to teda coskoro zvyknem :) Zacala som behavat iba v novembri minuleho roka, snazim sa aby to bolo pravidelne, kazdopadne tep mam stale vysoky ako som zistila. Byva to az okolo 160, hoci sa snazim behat velmi pomaly, vacsinou je to tak 8.8 rychlost. Dufam ze to natrenujem a budem behat v pasme, kedy mi bude spalovat najma tuky. Rada by som si postavu vyformovala a myslim ze ten beh je na to skvely. Budem rada ked budem vyzerat ako ty, lebo dokonca aj vysku mam takmer rovnaku, ja mam 177cm :)

      Odstrániť
    5. S tým pásom si nerob ťažkú hlavu, to potom ani nebudeš vedieť že ho máš :) Ja mám ten problém že aj na najmenšej veľkosti mi je obrovský, takže som si musela naň dať gumičku a to mi dosť prekážalo taký ten "hrbol" vzadu, ale už som si zvykla :) S tou tepovkou uplne viem čo myslíš, tiež som plánovala behať v písme spaľovania tukov čo je u mňa 109-139 ale to je prakticky nemožné, lebo je to fakt úplne pomalý poklus ak nie rýchla chôdza :/ Ale všimla som si, že veľa závisí aj od počasia. Keď vonku nie je veterno, ale skutočne príjemne a teplo, tak sa ani tak nezadýchame a vtedy je už ten tep nižší :) Vtedy by sa to pásmo aj dalo dosiahnuť :) A moja postava nie je nič príkladové bohužiaľ, ale držím ti hrozne palce, aby si získala vysnívanej postavy ;))

      Odstrániť
  4. myslím si, že niečo ako zabíjačka je veľmi super ! Ja som z dediny a na takej pravej zabíjačke si ani nepamätám, že by som bola (zdá sa mi, že keď som bola malá :D). Je to super, keď sa tam zíde mnoho ľudí hlavne z rodiny a sme tam spolu :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno :) Úplne si vystihla pravú podstatu. Je to ale hlavne aj dosť o nervoch, najmä tých babkiných :D Na začiatku je stále nervózna, ale potom ju to našťastie prejde, ked je už všetko podľa jej predstáv :)

      Odstrániť
  5. Link exchange is nothing else except it is
    only placing the other person's webpage link on your page at suitable place and other person will also do similar in support
    of you.

    Take a look at my web-site ... games for girls

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadá to báječně!:P Ta polévka, no většinou jídlo které mi chutná nejvíc neni moc fotogenické, ale hlavně že nám chutná!:D A když ti tak chutná, tak co viď:P Ale nemáš strach že ti jaksi zaneřádí celou tašku?:D Já se těhle tekutých věci vždycky bojim, jakože se vylijou do tašky:D Jednou mi takhle krásně zaneřádila káva všechny sešity:/:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš uplnú pravdu :D Väčšinou to dobré nie je moc fotogenické :D A nie nie nebojím. Keď si balím jedlo do školy, tekutiny si so sebou nenosím a keď chodím hocikde inde na dlhší čas, tak chodím autom, čiže sa nemôže stať, aby sa mi to vylialo :)

      Odstrániť
  7. Mňam, vypadá to naprosto úžasně :)) Rajskou polévku taky zbožňuju :))

    OdpovedaťOdstrániť