nedeľa 23. februára 2014


Pekné nedeľné ráno Vám prajem ♥
Ani neviete ako som strašne rada, že som už po raňajkách. Ráno nastal v kuchyni úplný chaos, pretože som chcela vyskúšať niečo nové, 
čo sa samozrejme nepodarilo. Pôvodne som chcela vyskúšať lievance z cícerovej múky, no zrejme som nedala dobré množstvo ingrediencií 
a tak sa mi neuveriteľne pripálili na panvici. Cesto mi však zostalo, tak to skúsim dať poobede na plech do trúby, či to nebude lepšie :) Keď 
sa mi nevydarili tie, tak som sa narýchlo pustila do lievancov z klasickej špaldovej múky a s tými som v konečnom výsledku už bola spokojná. 
Bola som taká hladná, že na nejaké ozdobovanie som ani nepomyslela, tak som na to dala to, čo som mala po ruke, teda biely jogurt, vlašské 
oriešky, jahody a jemne som si to posypala makom


Ešte včera som bola pevne rozhodnutá ísť ráno behať, ale počasie bolo také všelijaké, že som nakoniec nešla. Nakoniec si buď zacvičím 
poobede doma alebo sa vyberiem na taký oddychový beh. Tento týždeň som nebehala vonku iba vo fitku, tak ma to trošku mrzí a tento 
týždeň si to určite vynahradím. Premýšľam nad tým, že dneska nepridám ani príspevok o celotýždňovom cvičení, keďže podľa videí som 
necvičila, tak by ste tam nenašli nič zaujímavého. Mala som však rekordný počet "rest days" a to rovno tri, ktoré sa mi však náramne zišli
a ten oddych padol viac než vhod. Tento týždeň ich snáď toľko nebude. Už sa vonku krásne vyčasilo, zvyknete si chodiť trošku zabehať 
alebo uprednostňujete cvičenie doma?


Akými raňajkami ste začali nedeľu vy? Mali ste niečo špeciálne? ♥
Ja teraz utekám urobiť poriadok a pustiť sa do učenia azbuky, pretože som si v tomto semestri pridala základy Ruského jazyka, 
takže snáď to pôjde rýchlo :) Ako sa tak dívam z okna, slniečko nám vykúka, tak poobede sa možno predsa vyberiem na to behanie. 
Aké sú Vaše plány na dnešný deň? 

11 komentárov:

  1. krásné dobré ráno:-* klasické lívance jsou nej :P
    myslím že pár rest dní ti vůbec neuškodí!:)) hlavně se tím nestresuj, já měla k snídani rozpečené pečivo - tak jsem nejspokojenější :D a plány nijak převratné, jen po týdnu uvidím milého, tak jsem natěšená

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj tebe Kamči :* Ja som mala pečivo včera, takže dneska bol čas na niečo iné :) Tak si uži nedeľu, isto bude super :))

      Odstrániť
  2. Vypadá to krásně :) Dnešní ráno jsem měla taky lívancové - banánové s jahodami ♥ Chodíš běhat ráno před snídaní?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) A áno, chodím behať vždy pred raňajky a potom si s o to väčšou chuťou vždy pochutnám na obrovskej miske ovsenej kaše :)

      Odstrániť
  3. Takové snídaně ráno mít jsem šťastný člověk! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam! já jsem měla bebe desert od mamky a byl výborný a lehký ! v poslední době jsem si moc oblíbila Meltu a Caro, takže jako ranní drinky jsou super, i když na zelený čaj nedám dopustit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj :) Ten pocit, když chci zkusit něco nového a ono se to nepovede znám :/ Tvá snídaně vypadá božsky, někdy ji vyzkouším :). Rest day je občas potřeba. Já jsem měla tento týden taky 3 volné dny, protože jsem měla náročný týden, co se týká školy. Tvé články mám moc ráda, jsou takové pozitivní, krásné fotky a ty citáty :) Já miluju cvičení doma v kombinaci s běháním venku, posilovnu nemůžu soudit, protože jsem ještě nebyla (a ani se nechystám, nejsou na to penízky). Musím přiznat, že běhání se mi líbí čím dál víc, a to i díky tobě :) Hezkou neděli přeji :) I.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá odpoveď pod tvojím komentárom mala byť tebe :) Neviem, prečo mi to takto vložilo.

      Odstrániť
  6. Už sa zrejme budem opakovať po "xy"krát, ale tieto Vaše komentáre sú také úžasné, že ani neviem či si ich vobec zaslúžim ♥ Vždy mi vyčaria taký úsmev a tvári, že až :) Takže veľmi veľmi pekne ďakujem ♥ Naše fitko je v porovnaní s tými mestskými pomerne lacné, keďže bývam na dedine a nie je tu až toľko strojov a hlavne nie pre dievčatá. Vlastne, chodíme tam len ja a moja sesternica, zatiaľ som tam žiadne dievča ani nevidela. Tiež sa s tým prostredím len zoznamujem a hlavne nie sú nakreslené cviky na strojoch ako si to niektorí myslia, takže o to ťažšie je uhádnuť, čo sa na nich vlastne robí. Avšak chodím tam rada aj kvôli strojom na kardio, pretože občas je dobré čo to pozmeniť :) A behanie je úplne najlepšie! Takže sa ani nečudujem, že sa ti tak zapáčilo :)) Najmä teraz ked už začína byť vonku krásne, bude to omnoho lepšie :) Tiež ti prajem krásnu nedeľu, hlavne si oddýchni :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Palačinky ze špaldové mouky mám moc ráda, ale dneska jsem den začala ovesno-jáhlovou kaší. A pak se vydala běhat. Teď dřepim v práci. Takže pohodový víkend. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Z cicerovej múky som aj ja piekla a pripalilo sa to ono to zrejme pri prvych pokusoch dopadne u kazdeho rovnako :))

    OdpovedaťOdstrániť