piatok, 28. februára 2014


Ahojte!!!
Ako sa máte? Tešíte sa, že je už konečne piatok? :) Ja mám dneska deň taký rušný, že snáď som sa od rána ešte ani nezastavila. Maximálne vtedy, keď som Vám nafotila narýchlo tieto fotky :) Hneď ráno som bola na doučovaní, z neho som utekala do fitka, prišla som domov okolo jednej a pustila som sa do zdobenia torty. Podľa mňa sa mi zdobenie celkom vydarilo, nakúpila som si ozdoby v Tescu a po prvýkrát mám takúto farebnú peknú tortičku, takže som veľmi šťastná. Toto je tá spomínaná torta z kuskusu, z ktorého je vlastne korpus, takže som celkom zvedavá, ako to bude chutiť :) Počas prípravy som ho však ochutnala a poviem Vám, bolo to fakt vynikajúce. Poriadne kakaové, ale perfektné. Tak ak ste niekedy rozmýšľali, že by ste si urobili kuskus na sladko, tak určite do toho choďte. Je to v podstate zdravá torta, takže určite poteším mnohé z Vás. Toto bolo len tak v krátkosti, lebo som sa chcela s Vami podeliť o môj
 výtvor. Teraz utekám chystať stôl a pomáhať do kuchyne s prípravami. 


Aké máte plány na dneska vy? :) Želám Vám príjemne strávený piatok ♥

9 komentárov:

  1. Vypadá vážně krásně!!:) škoda že nemůžu ochutnat:(:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten je nádherný, takový roztomilý :) Moc se ti povedl. Bude recept? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) Jasné, písala som to v článku. Zajtra ho pridám :)

      Odstrániť
  3. Krásna torta! Síce trochu neskoro, ale všetko najlepšie ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dort vypadá nádherně. Přeji hezký víkend. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasný dort! ten bych si hned dala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten je nádherný ! Užij si oslavy <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné narozeniny! Dort se Ti moc povedl!

    OdpovedaťOdstrániť