nedeľa 9. februára 2014


Dobré ráno!
Ani si neviete predstaviť, ako dobre sa začalo to moje. Hneď ráno o šiestej som si išla zabehať s cieľom, aby som bola vonku aspoň 1,5 hodiny. Bohužiaľ, toto sa mi nepodarilo, pretože to trvalo len 1hodinu a 20 minút, no aj tak som so sebou nesmierne spokojná. Odbehla som približne 10,5km a domov som sa vrátila s úsmevom na tvári :) Nedeľa je na behanie úplne najlepšia! Do 7:30 vonku nebolo vôbec, ale vôbec nikoho, stretla som asi tak dvoch cyklistov, takže mi nevadil ani fakt, že už bolo vonku svetlo ako počas dňa. Zrejme si ľudia v nedeľu chcú dlhšie pospať a užiť si víkend doma a nie behaním do obchodu :). Po príchode domov som si vypila svoj čokoládový proteínový shake a o deviatej sa pustila do raňajok. Rozmýšľala som aj nad palacinkami, ale povedala som si, že po takom dlhom behu doplním energiu radšej z ovsených vločiek. A tak som si urobila kašu zo 65gr ovsených vločiek, 1 vajíčka, 1PL maku, 1 veľkej mrkvy a
 vrch som ozdobila jahodami, čučoriedkami, vlašskými orechmi a kúskami 86% čokolády. Dokonalé!


 Presne tento výrok považujem za veľmi výstižný. Je skutočne ťažké vstávať o 5:30 kvôli tomu, aby ste si o 6:00 mohli ísť zabehať. Koľkokrát 
si poviem, že by som si najradšej ešte pospala, ale napokon predsa len vstanem. Hoci je vonku vietor, dážď alebo hmla, ja z tej postele vstanem, 
pretože viem, že vždy počas behu si v duchu pomyslím: ,,aké dobré, že som sa ráno postavila a šla, lebo by som to potom ľutovala" Keď som 
už na ceste, tak verte mi, ubehne to tak rýchlo, že niekedy sa mi ani nechce ísť domov. Takže vždy, keď si poviete, že sa Vám nechce, dajte sa 
do toho a uvidíte, že potom si poviete, ako dobre ste urobili. Neplatí to len o behaní, ale taktiež aj o cvičení :)


Pekné nedeľné ráno Vám prajem a začnite ho dokonalými raňajkami! 

7 komentárov:

  1. Obdivuji tě, že se prostě zvedneš, vstaneš a jdeš běhat! Jsi úžasná !
    Nádherná snídaně <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne o to ide, že potom by som si celý deň vyčítala, že som neišla a pritom je vonku vždy tak pekne a úžasné počasie :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. ty jsi blázínek, za to běhání tě neskutečně obdivuju:) a snídaně je krásná, jako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá dokonale ta kaša ! :)
    a ja som kedysi beh uplne neznasala a nenavidela (v skole sme behali 12minutovku a zomierala som počas nej, a teraz mi pride 12 minút úplne krátka chvíľa a ako vravíš on ten čas pri behu strašne rýchlo ubehne :) ) . a možem sa ťa spytať akú máš priemernú rýchlosť ? či to sporttester neukazuje ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pravdupovediac, zatiaľ som si nevšimla, či mi to ukazuje alebo nie, neskúmala som ho až tak. Ale tuším, že keď som používala ešte alikáciu Runtastic tak to bolo asi cca. 6minút na 1km. Sporttester používam najmä na sledovanie tepu, času a kcal, škoda, že nemeria aj dĺžku trasy. To by sa mi tiež zišlo :) A ďakujem za pochvalu kašičky :)

      Odstrániť
  4. Ta kašička vypadá úžasně! :)

    OdpovedaťOdstrániť