streda, 5. februára 2014

Deutschland ♥



Ahojte ♥
V pondelok som sa nečakane a neplánovane vydala do Nemecka. Ocko tam išiel pracovne a asi 20 minút pred odchodom som sa rozhodla, že idem s ním. 
Rýchlo som si nahádzala do tašky všetko jedlo, ktoré som doma našla a bola som pripravená na cestu. Aj tak som doma nemala nič špeciálne na práci, 
tak prečo by som tu ostávala, keď môžem vidieť inú krajinu, hoci len na jeden deň. Urobila som zopár random fotiek, o ktoré sa s Vami chcem s Vami pode-
liť, tak snáď sa Vám budú páčiť. Ako som už v jednom dávnom príspevku spomínala, Nemecko je krásna krajina a všade je krásne, pokojne a hlavne čisto. Domov sme sa vrátili dnes v noci, takže poobede idem dospávať zameškané, pretože teraz ma čaká menšia brigáda. 

 Zastavili sme sa aj na dobrú teplú polievočku ♥

A trošku energie sme išli doplniť na kávičku. Chceli sme pôvodne obľúbenú ľadovú kávu, no tú nemali. Mali tam však omnoho väčší výber káv a aj zákuskov, ktoré tu u nás v McCafé nemáme. Povedala som si, že keď už som v inej krajine, nedám si Café Latte, ktoré môžem piť a väčšinou pijem u nás. Nakoniec som si objednala Vanilla Latte Macchiatto, ktoré som už nepila tak strašne dávno, že som sa tešila, kedy si z neho odpijem. Na môj vkus bolo však dosť sladké, ale nevadí. Potešil ma malý cookie keksík, ktorý sme dostali ku kávičke. 


Mala som to trošku obrátene a kávičku som mala pred obedom, no po nej ma v aute čakal môj zabalený obed. 
Mamina mi udusila zeleninku, k nej som si pridala tarhoňu (ktorú som si mimochodom veľmi obľúbila, určite ju odporúčam) a baby špenát


Snáď sa Vám fotky aspoň trošku páčia, ja sa vždy veľmi teším, keď hoci len na chvíľku, ale mám možnosť ísť navštíviť inú krajinu. 
Zatiaľ sa majte pekne, krásny deň Vám želám ♥

9 komentárov:

  1. Fotečky se mi líbí moc ♥ Musel to být příjemný výlet, taky bych se někam zajela podívat.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hezký fotky! kafíčko nesmělo chybět :P a brigádku závidím

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ono to nie je taká brigáda ako si možno myslíš :D Ocko potreboval niečo porobiť v robote, tak som sa ponúkla. Ja to volám brigáda, kedže dostanem za to zaplatené :) Ale trvalú brigádu nemám.

      Odstrániť
  3. u obídka chybí bílkoviny :-) ale vypadá krásně, stejně jako všechny ostatní fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno viem :) To preto, že mám strašne veľa bielkovín, povedala by som že až priveľa počas dňa :/ K raňajkám som mala overnight vločky s tvarohom, potom k olovrantu som mala zase tvaroh a na večeru som zjedla celý srvátkový syr, takže musím tie bielkoviny trošku obmedziť, lebo ich mávam niekedy takmer dvojnásobok ako by som mala prijať :/

      Odstrániť
    2. jojo, já mívám stejný problém, prostě tvaroh a maso mi moooc chutnají :-)

      Odstrániť
    3. Tak presne vieš o čom hovorím :) Ani nevrav. Ja som na tom tak isto. Kuracie mäso jem každý deň a tvaroh tiež. Je ťažké to obmedziť, predtým som jedávala tvaroh aj na desiatu aj olovrant, pretože ho zbožňujem, teraz som zaradila aspoň na jedno jedlo chlebík alebo knäckebroty so zeleninou, lebo nadbytok bielkovín tiež nie je zdravý :/

      Odstrániť
  4. Úžasné fotky a to kafe muselo být skvělé <3 Vypadá to krásně :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné fotky:) když někam takhle jedu, tak hrozně ráda ochutnávám právě to, co v Čechách nemáme:) a to kafe vypadá dobře, hned bych si ho dala:)

    OdpovedaťOdstrániť