sobota, 8. februára 2014

Good morning ♥


Krásne sobotné ráno prajem ♥
Ako ste sa vyspali? Pevne verím, že veľmi dobre, pretože ak sa niekto zobudí so zlou náladou, potom sa to s ním vlečie celý deň a to nie je nič dobré. Aspoň u mňa to tak väčšinou býva a potom som celý deň podráždená a nepríjemná na ľudí v mojom okolí. Tento prípad sa však už dlho nestal a tomu sa veľmi teším :) Na to, že som išla spať o jednej v noci, vstala som v dobrej nálade už o siedmej, takže deň je hneď krajší. Dneska sa musím naplno venovať písaniu bakalárskej práce, čo sa mi však nechce ani najmenej, ale budem sa musieť nejak premôcť. Rada by som niečo poobede upiekla, takže recept sa tu tento víkend určite objaví. Už len prísť na to, čo by to asi tak malo byť zo surovín, ktoré máme doma. Na víkend nemám žiadne konkrétne plány, len samý oddych, oddych a oddych, pretože som sa ráno zobudila do prázdneho domu, takže celý deň mám pokoj a môžem sa venovať tomu, čo mám v pláne bez zbytočného vyrušovania. 


Včera v Tescu som uvidela, že majú v akcii mango, tak som si vzala hneď dva kusy, keďže som ho jedla už veľmi veľmi dávno a tak som 
ho využila pri rannej kaši. Musím sa pochváliť, že včera na raňajky som konečne mala niečo iné ako ovsenú kašu a to volské oká. 
Nejedla som ich už strašne dávno a rada by som zaradila do svojho jedálnička aj niečo iné ako ovsené kaše, aby to nebolo stále také 
jednotvárne. Malé zmeny neuškodia, práve naopak :) Na dnešnú kašu som použila 65gr ovsených vločiek, 1 bielok, 1 mango, 
vlašské orechy, biely jogurt a čokoládku ♥


Aké plány máte na víkend vy? 
Čo robíte cez víkend najradšej? 

7 komentárov:

  1. Krásné ráno i Tobě, já už jsem taky po snídani, ale tedy ta Tvá neměla chybu. Užij si víkend, já ho strávím klasicky s rodinou a venku na procházce, protože je nádherně...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nevyspala jsem se moc dobře, jsem přespalá :) ale těší mě,že tobě se spí dobře a máš tedy fajn náladu!:-*
    mango mám ráda :P ať ti psaní bakalářky uteče! já se taky musím mrknout na učení... a co nejradši? nejradši se válím s milým v posteli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňam mňam a zase mňam! Nevím co jiného napsat :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zajímavý recept :)

    http://poli-sirotina.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Inu dobré ráno...tedy spíše poledne :D Já před chvílí vstávala, nejsem na to příliš pyšná. A nějak nejsem schopná se donutit k jakékoliv aktivitě. Kašička vypadá dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluju tvůj blog tvoje příspěvky a mango ... yummi ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná kašička :-) Ty tvoje nemají chybu ! Já se dnes jen tak poflakuji :-)
    Krásný víkend <3

    OdpovedaťOdstrániť