piatok, 7. februára 2014

Instagram: People who inspire me II. ♥

Po minulom článku, v ktorom som sa s Vami podelila o moje obľúbené účty na Instagrame som sa rozhodla,
 že tu podobný článok zverejním vždy raz týždenne. Súdiac podľa komentárov, články tohto typu sa Vám páčia 
a tak dneska prinášam ďalšie tri osoby, ktorých fotky stoja za pozretie. Opäť budem rada, ak sa so mnou v komentároch 
podelíte o Vaše najobľúbenejšie Insta účty, ktorých príspevky si nenecháte za žiadnych okolností ujsť.

@hannahtora
Na Instagrame ju môžete sledovať TU.

@lisesorensen
Jej instagram nájdete TU a ešte úžasnejší blog TU.


@teresalopez
Na Instagrame ju môžete sledovať TU a jej blog si môžete pozrieť TU.

5 komentárov:

  1. teresa lopez je naprosto skvělá !!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujímavé, uvažujem nad založením instagramu, tak keď si ho založím raz, možno, tak ich určite follownem... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teresu Lopez znám a její fotky jsou perfektní! O postavě nemluvě :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super nápad na článek..mrknu na ně:)

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na instagrame som nová takže mám rada takéto články ;)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť